افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

استقلال با شش امتیاز سپاهان را شکست داد. دانشجویان نکونام در صدر جدول رده بندی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 215974
استقلال با شش امتیاز سپاهان را شکست داد.  دانشجویان نکونام در صدر جدول رده بندی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه 17 اسفندماه از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 0 به سود استقلال. . روزبه چشمی (36) برای استقلال گلزنی کرد. […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان امروز سه شنبه 17 اسفندماه از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 0 به سود استقلال. . روزبه چشمی (36) برای استقلال گلزنی کرد.

سیاوش یزدانی و علی اصغر عربی از سپاهان و ایمان سلیمی، امید حمیدی فر و گوستاوو بلانکو از استقلال کارت زرد گرفتند.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی (3+90 محمدحسین مرادمند)، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور (77 امید حمیدی فر)، آرش رضاوند، جلال الدین گلدسته‌اف (77) و محمد حسین مرادمند سفید (88 آرمان رمضانی).

ترکیب سپاهان:

پیام نازدانی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، میلاد زکی پور (76 عیسی عباس)، رامین رضاییان، امید نورافکن، بریان دابو، محمدجواد حسین نژاد (46 علی اصغر عربی)، فرشاد احمدزاده (46 آریا یوسفی (87 هادی محمدی)، رضا عاصی (76 کاوه رضایی)، شهریار مغانلو.

نوسان دو تیم در ابتدای نیمه اول

دیدار تیم های استقلال تهران و سپاهان از همان دقایق ابتدایی با هجومی آغاز شد و هر دو تیم به دنبال گل بودند و حملات دو تیم روی دروازه ها کاملا جدی بود و در دقیقه 2 ماشاریپوف به زمین خورد. زمین در درگیری با سیاوش یزدانی اما داور معتقد بود اشتباهی رخ نداده است.

در ادامه این بازیکنان سپاهان در حمله به سمت دروازه استقلال پرتاب کردند. میلاد زکی پور توپ را به سمت دروازه استقلال پرتاب کرد و شهریار مقانلو با ضربه سر توپ را به سمت دروازه آبی پوشان رساند. آرمین سهرابیان توپ را برگشت داد. اما بازیکنان سپاهان باور کردند. که توپ توسط بازیکن استقلال زده شد و باید پنالتی اعلام شود.

در دقیقه 6 پاس آرش رضاوند و مشاریپوف بازیکنان استقلال را به محوطه جریمه سپاهان نزدیک کرد. این پاس باعث شد محمد دانشگر مدافع زردپوشان اصفهانی روی آرش رضاوند خطا کند اما در ادامه مهدی مهدی پور پشت توپ و توپش ایستاد. اختلاف زیادی از بالای دروازه سپاهان به وجود آمد.

گل دیدنی هر روز.

در شرایطی که توپ و میدان در اختیار سپاهان بود، استقلالی ها در دقیقه 36 در یک ضد حمله از سمت راست توپ را به سمت دروازه رقیب اصفهانی ها فرستادند، حرفه ای گری و ضربه ای زیبا دروازه سپاهان را باز کرد.

استقلال به سپاهان شش گل زد/ شاگردان ناکونام در صدر جدول قرار دارند
روزبه چشمی یک گل دیدنی دیگر به ثمر رساند

ستون دروازه منجی دروازه استقلال

بازیکنان سپاهان که نمی خواستند بازنده به رختکن بروند، در نیمه اول در دقیقه 38 موقعیت بهتری به دست آوردند اما شوت آرام شهریار مقانلو از زمین به تیر دروازه برخورد کرد تا نیمه اول به پایان برسد. با برتری یک بر صفر شاگردان نکونام.

استراتژی آبی در ابتدای قسمت دوم

در شرایطی که سپاهان قصد داشت نیمه دوم را هجومی آغاز کند تا گل خورده را پس بگیرد، استراتژی جواد نکونام این اجازه را به او نداد و آبی ها سعی کردند با حفظ توپ و نزدیک شدن به دروازه، بازی را کنترل کنند و از حملات سپاهان دوری کنند. گل.گل مهمان اصفهانی. این روند در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم ادامه داشت.

حسینی استقلال را در بازی نگه داشت

در دقیقه 63 سپاهان روی ضد حمله عربی صاحب موقعیت شد و در حالی که این بازیکن در محوطه با حسینی تک به تک بود توپ را به بدن دروازه بان استقلال کوبید تا بهترین زردپوشان اصفهانی. شانس این بود که تساوی را از دست داد و حسینی در بازی استقلال را حفظ کرد.

استقلال به سپاهان شش گل زد/ شاگردان ناکونام در صدر جدول قرار دارند

استقلال عقب نشینی نکرد

اگرچه استقلال با یک گل از حریف خود پیش بود و برای حفظ آن باید روی بازی دفاعی تمرکز می کرد، اما شاگردان نکونام در بیشتر نیمه دوم به سمت دروازه سپاهان حمله کردند تا حریف فشار زیادی بر روی دروازه میزبان وارد نکند. این روند تا 15 دقیقه پایانی بازی ادامه داشت.

فاصله آبی ها با تعقیب کنندگان بیشتر شد

شاگردان جواد نکونام که با حداقل گل به پیروزی ارزشمندی مقابل سپاهان دست یافتند با این سه امتیاز 39 امتیازی شدند و فاصله خود را با سپاهان و پرسپولیس به عنوان تعقیب کنندگان اصلی بیشتر کردند و همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارند. سپاهان اگرچه دو بازی را باخته است اما با 31 امتیاز در رده سوم قرار دارد. زردپوشان اصفهانی در 6 بازی اخیر خود در لیگ برتر آسیا و لیگ قهرمانان متحمل شکست شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.