افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
6

استقلال با ایده های اروپایی بازی می کند/لیگ را در بدترین شرایط نگه می دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 141614
استقلال با ایده های اروپایی بازی می کند/لیگ را در بدترین شرایط نگه می دارد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در لیگ امسال شروع خوبی نداشت اما توانست عملکرد موفقی داشته باشد و اکنون صدرنشین لیگ است. کمتر کسی فکر می کرد استقلال در مقابل کوهی از مشکلات آرام باشد اما تجربه کادرفنی، اتحاد تیم و حمایت هواداران باعث شد تا در هفته یازدهم پیش […]

امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال در لیگ امسال شروع خوبی نداشت اما توانست عملکرد موفقی داشته باشد و اکنون صدرنشین لیگ است. کمتر کسی فکر می کرد استقلال در مقابل کوهی از مشکلات آرام باشد اما تجربه کادرفنی، اتحاد تیم و حمایت هواداران باعث شد تا در هفته یازدهم پیش بیفتند.

وی ادامه داد: استقلال به سبک اروپایی بازی می کند. کادر فنی عملکرد حرفه ای دارد و نکونام شرایطی را در تیم ایجاد کرده که ذهن بازیکنان فقط به پیروزی فکر می کند و این باعث شده استقلال نتایج خوبی کسب کند.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا غیبت مرادمند باعث فروپاشی نظم دفاعی استقلال شد، تاکید کرد: به نظر من نکونام کار بزرگی انجام داد و تیم را یکپارچه کرد. استقلال به ستاره وابسته نیست و بازیکنان این تیم با تمام توان بازی می کنند، نکونام با هوش خود از همه بازیکنان استفاده می کند. این سبک در اروپا نیز رایج است و تیم ها می دانند که بازیکن احتمال مصدومیت و محرومیت دارد، بنابراین سعی می کنند به فردی وابسته نباشند. مرادمند بازیکن قدرتمند و ستونی برای استقلال است و غیبت او تاثیرگذار خواهد بود اما کادرفنی می داند چطور از بقیه بازیکنان استفاده کند و در بازی ها پیروز شود.

منوچهری در خصوص اختلالاتی که در لیگ امسال رخ داده است، تصریح کرد: در لیگ امسال شاهد بدترین نوع سازماندهی هستیم، این سبک سازماندهی لیگ به تیم ها آسیب زده است و تمرکز لیگ قهرمانان و تیم های ملی یا فیفا دی باعث این وقفه ها شده و تیم را از شرایط ایده آل دور کرده است.

وی در خصوص عملکرد تیم های لیگ برتری در هفته یازدهم گفت: ملوان بندرانزلی عملکرد موفقی در لیگ داشت و توانست نتایج خوبی کسب کند و گرمای لیگ را گرم نگه دارد. پرسپولیس نیز به دنبال صعود به اوج است و با نتایج کسب شده در هفته یازدهم، حساسیت لیگ در هفته های آینده بیشتر می شود.

منوچهری در خصوص دیدار هفته دوازدهم استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: نباید گول نتایج فولاد را بخوریم و فکر کنیم با توجه به شرایط این روزهای فولاد به راحتی می توانیم این تیم را شکست دهیم. استقلال باید هوشمندانه بازی کند، فرصت ها را از دست ندهد و به فولادی ها فرصت گلزنی ندهد، استقلال باید برای تثبیت برتری و حفظ فاصله با سپاهان و پرسپولیس پیروز شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.