افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

استقلال با آقای بازنده به توافق رسید

  • کد خبر : 413242
استقلال با آقای بازنده به توافق رسید

صدا و سیما – سهیل مافی: آبی های پایتخت در ادامه روزهای سیاه خود این بار مقابل تیمی که به تازگی صعود کرده شکست خوردند تا مجموعه ناکامی های یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور را تکمیل کنند. استقلال در هفته نهم رقابت های لیگ بیست و چهارم به مصاف این تیم رفت خیبر خرم […]

صدا و سیما – سهیل مافی: آبی های پایتخت در ادامه روزهای سیاه خود این بار مقابل تیمی که به تازگی صعود کرده شکست خوردند تا مجموعه ناکامی های یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور را تکمیل کنند.

استقلال در هفته نهم رقابت های لیگ بیست و چهارم به مصاف این تیم رفت خیبر خرم آباد jw.org j قبل از بازی، امیدهای زیادی در اردوی آبی ها وجود داشت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، شرایط روحی و روانی آبی ها را بهبود ببخشند، اما شرایط برای شاگردان موسیمانه بسیار بد بود.

پیتسو موسیمانه در اولین تجربه حضورش روی نیمکت استقلال یکی از عجیب ترین و سخت ترین شکست های این تیم را با هدایت خود در فصل جاری متحمل شد. شاید بدبین ترین هوادار استقلال هم چنین نتیجه تلخ و تکان دهنده ای را پیش بینی نکرده بود. بازیکنان خیبری موفق شدند آبی های تهرانی را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند تا با ارائه عملکردی کم نقص و منطقی، جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

مهرداد قنبری، مسعود محبی و محسن سفید چقایی گلزنان خیبر در این دیدار بودند که رامین رضاییان تک گل آبی ها را به ثمر رساند. همراهان سعید دخی او با آنالیز دقیق استقلال و بررسی نقاط ضعف تیم میهمان، راه های نفوذ عناصر هجومی حریف را بست و هوشمندانه از فرصت های اندک گلزنی استفاده کرد.

بعد از این شکست تلخ، سرمربی جدید استقلال که خیلی هم عصبانی به نظر می رسید در نشست خبری اظهار داشت: به بازیکنان گفتم مربی اول و دوم آمدند و رفتند، من سوم هستم، چهارمی باید بیاید؟! در آینه نگاه کن و با خودت خیلی صادق باش. ما باید به خودمون کمک کنیم.

موسیمان ادامه داد: تا به حال تیمی به این پست ندیده بودم. برخی از بازیکنان ممکن است ندانند چه نام بزرگی بر روی پیراهن تیمشان دیده می شود. اسم بزرگ نباید اینجوری باشه تبریک به تیم حریف که خوب جنگید و همه توپ ها را به دست آورد. بعد از این شکست چه بگویم؟ تیم من از نظر روحی خوب نیست! تا به حال تیمی به این سطح پایین ندیده بودم. شاید برخی از بازیکنان ندانند که چه نام بزرگی در پیراهن تیمشان وجود دارد.»

مسیمان ریشه مشکلات استقلال را پیدا کرد

سرمربی استقلال به شدت از ذهنیت و عملکرد شاگردانش ناراضی بود و انتقادات خود را متوجه آنها کرد تا پیام مهمی را به استقلالی ها برساند. موسیمانه در این نشست خبری نشان داد که چقدر با تجربه و باهوش است و عوامل روانی را در فوتبال مهم می داند. بدون شک تغییر ذهنیت بازیکنان و سبک بازی اولویت اصلی کادرفنی جدید است، بنابراین با این تغییر نتایج آبی ها بهتر خواهد شد.

این فرهنگ برای استقلال مناسب نیست و این شرایط باید تغییر کند.» گفتن این عبارت برای درک فلسفه و ذهنیت حرفه ای موسی منه و شناخت برنامه های مهم او برای احیای تیم بحران زده استقلال کافی است.

پور مشخص است که موسیمانه از ترکیب استقلال راضی نیست و به عملکرد مدیران این باشگاه در خریدهای تابستانی معترض است. گفته می شود سرمربی جدید استقلال از مدیران این باشگاه خواسته تا برای رفع یکی از بزرگ ترین دغدغه هایش، مهاجم جدیدی را به خدمت بگیرند. البته مدیران باشگاه برای جذب بازیکن جدید با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید تا نیم فصل منتظر بمانند تا گزینه مورد نظر کادرفنی را به تهران بیاورند.

جواد ننکنام

نکونام بالاخره قبول کرد

یکی دیگر از نگرانی های بزرگ این روزهای هلدینگ خلیج فارس مربوط به فسخ قرارداد جواد نکونام است. استقلال همچنان موفق شد با نکونام به توافق برسد. راگبی و رحمتی انجام نشده و این موضوع به چالش بزرگی برای باشگاه تبدیل شده است. یکی از دلایل عدم ثبت قرارداد موسیمانا فسخ نشدن قرارداد نکونام، رحمتی و رجبی است. باید دید «بلئوس» چه راه حلی برای این مشکل پیدا خواهد کرد.

نکونام همچنان معتقد است که با استقلال قرارداد دارد و کار مربوط به استعفای او تمام نشده است. جواد نکونام از این رو خواهان دریافت بخش قابل توجهی از قراردادش است و می گوید با استعفای او بعد از دربی تهران موافقت نشد، بنابراین باید برای فسخ قرارداد با او توافق جهانی صورت گیرد. شنیده شد انتشار خبر می گویند بعد از دعواهای زیاد نکونام با تصدی توافق قطعی برای رفع یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران باشگاه انجام شده است.

اگر می خواهید اخبار روز ورزش و آخرین اخبار فوتبال ایران را دنبال کنید، سرویس ورزشی پایگاه خبری خبر را دنبال کنید.

نظر خود را در مورد آخرین شرایط باشگاه استقلال و آینده آبی ها با موسیمان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=413242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.