افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

استقلالی ها نباید با این شرایط لیگ را شروع کنند!

  • کد خبر : 315377
استقلالی ها نباید با این شرایط لیگ را شروع کنند!

آفتاب نیوز: استقلال در فصل قبل مدت ها و هفته های متوالی در صدر قرار داشت اما در مراحل پایانی صدر جدول و در نهایت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا آبی ها در تلاش برای پس گرفتن جایگاه هستند. اتفاقات تلخ لیگ بیست و سوم جواد نکونام باتجربه که سال گذشته به […]

آفتاب نیوز:

استقلال در فصل قبل مدت ها و هفته های متوالی در صدر قرار داشت اما در مراحل پایانی صدر جدول و در نهایت قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد و حالا آبی ها در تلاش برای پس گرفتن جایگاه هستند. اتفاقات تلخ لیگ بیست و سوم

جواد نکونام باتجربه که سال گذشته به دست آمده است در تلاش است تا نقاط ضعف تیمش را برطرف کند و با آمادگی کامل وارد مسابقات شود. استقلال در روزهای حساس فصل گذشته امتیاز کافی برای کسب امتیاز نداشت که باعث شد نکونام با وجود نمایش خوب تیمش نتواند به جام قهرمانی برسد. صمد مرفاوی پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایران ورزشی صحبت های خوبی از وضعیت فعلی بازیکنان کارگری دارد.

این روزها پیش از این درباره استقلال صحبت کرده بودیم، قبل از اینکه باور کنم این تیم نیاز به تقویت دارد، الان شرایطش را چطور می بینی؟

فکر نمی کنم چیز زیادی تغییر کرده باشد. همان موقع گفتم استقلال باید کاملاً متفاوت باشد تا بتواند به عنوان یک تیم مدعی وارد مسابقات شود اما مدعی که بتواند در روزهای سخت امتیاز بگیرد. آبی ها فصل گذشته هم مدعی بودند اما از رسیدن به جام ناکام ماندند و این به خاطر ضعف استقلال در برخی پست ها بود. به نظر می رسد شرایط این تیم در حال حاضر عادی است و نباید با این شرایط وارد میدان مسابقه شوند.

* با تغییر مالکیت و هماهنگی مربی و مالک جدید، استقلال می تواند روزهای خوبی داشته باشد.

صبر کن. ما استقلالی ها هر جا که هستیم به دنبال موفقیت تیم خود هستیم و همانطور که شما گفتید استقلال با توجه به نقل و انتقالات گذشته و هماهنگی ایجاد شده در مجموعه باشگاه نسبتا متفاوت است و توانسته بازیکنان خوب و موثری را جذب کند. نیازی به نام بردن آن نیست این برنده شدن نیست زیرا فکر می کنم هنوز به بازیکنان نیاز دارد. اطمینان حاصل کنید که برخی از بازیکنانی که در درافت پیش‌نویس شده‌اند ممکن است حداقل در فصل اول خود آنطور که باید عملکرد خوبی نداشته باشند.

اما برخی از بازیکنانی که در فصل گذشته به خدمت گرفته شده بودند جزو ستاره های تیمشان بودند و این می تواند برای استقلالی ها امیدوارکننده باشد.

دقیقا همین طور است اما فراموش نکنیم که ستاره های تیم های دیگر وقتی در تیم های بزرگی مثل استقلال هستند معمولا افت شدیدی دارند و کادرفنی باید حواسش به افت بازیکنان باشد. این افت می تواند حداقل هفته های اول را برای آبی ها سخت کند. به نظر من این استقلال استقلال روزهای سخت نیست و باید تقویت شود. امیدوارم با تقویت هر چه بیشتر استقلال این روزهای سختی باشد.

آیا می توانید استقلال فصل آینده را پیش بینی کنید؟

قطعا کار بسیار سختی است اما نکونام نشان داده که اگر آرام باشد می تواند با تیمش نتایج خوبی کسب کند و فعلا این آرامش و هماهنگی در استقلال وجود دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=315377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.