افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

استقلالی ها تخلفی نکرده اند/ عکس استقلال ربطی به پرسپولیس نداشت – خبرگزاری ایران و جهان

  • کد خبر : 146733
استقلالی ها تخلفی نکرده اند/ عکس استقلال ربطی به پرسپولیس نداشت – خبرگزاری ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه ای که امروز برگزار شد اعضای کمیته انضباطی نظرات خود را اعلام کردند و موظف هستیم پاسخ دهیم. . ما رفتیم و پاسخ های قانونی خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در جلسه ای که امروز برگزار شد اعضای کمیته انضباطی نظرات خود را اعلام کردند و موظف هستیم پاسخ دهیم. . ما رفتیم و پاسخ های قانونی خود را به کمیته انضباطی ارائه کردیم و دوستان این کمیته عادلانه تصمیم خواهند گرفت.

استقلال برای سقف قراردادها مشکلی نداشته است

وی در خصوص ثبت قرارداد در سازمان لیگ افزود: بحث سقف قراردادها پیچیده است، سایت در سازمان لیگ باز شده و قرارداد بازیکنان روی آن ثبت می شود. خارج از صلاحیت باشگاه است اما وقتی در تلویزیون صحبت کردم اعلام کردم سقف قرارداد باشگاه استقلال 325 میلیارد است و این باشگاه تخلفی در این زمینه انجام نداده است.

قرارداد بازیکن و مربی هاشمی نسب کاهش یافت

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه 6 مورد تخلف برای باشگاه استقلال مطرح شده است، گفت: در سیستمی که راه اندازی شده همه چیز مشخص است و شما نمی توانید بیش از آنچه که تعریف کرده اید ثبت کنید چون سیستم خطا می دهد و انجام می دهد. نه قرارداد را ثبت نکنید. این اتفاق در قرارداد مهدی هاشمی نسل رخ داد و چون سقف قرارداد پوشش داده شد، ابتدا مجبور شدیم قرارداد سایر بازیکنان را کاهش دهیم و سپس قرارداد این مربی را ثبت کنیم.

دلایل قضایی پرونده خالد آبادی

خطیر درباره اینکه آیا رضایت خالدآبادی ثبت شده است یا خیر، گفت: ما دلایل قانونی خود را برای عدم ثبت میزان رضایت نامه خالدآبادی داشتیم که به کمیته انضباطی ارائه کردیم و آنچه در این زمینه انجام شد قانونی بود.

وی در خصوص بحث مالیاتی بازیکن فرانسوی آبی ها نیز گفت: ببینید سوالاتی که مطرح می شود باید تامل برانگیز و منطقی باشد، آیا قرارداد کوین یاماگا در فصل جدید بسته شده است بنابراین می خواهیم با پرداخت این موضوع مشکل داشته باشیم. مالیات بازیکنان این موضوع را به طور شفاف به کمیته انضباطی ارائه کرده ایم.

نمی توان از قانون فرار کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه استقلال تخلفی انجام نداده است، تصریح کرد: قانون باید همیشه اجرا شود، نباید دور زد. به شخصه چون یکی از افرادی بودم که در تدوین این قانون نقش داشتم، معتقد بودم این قانون می تواند به فوتبال کشورمان کمک کند. اساس این قانون اجرای آن است و استقلال تا به امروز هیچ تخلفی انجام نداده است.

من و درویش با هم دوستیم!

خطیر در پاسخ به وضعیت شکایت استقلال از درویش گفت: من دوست درویش هستم و خودمان این موضوع را حل می کنیم.

کاهش قرارداد بازیکنان در فوتبال جهان غیرمعمول نیست

وی با اشاره به کاهش قرارداد مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: درود خود را به این بازیکنان که مشکلات باشگاه استقلال را درک کردند، می فرستم. این فوق العاده است که همه مربیان و بازیکنان باشگاه را درک می کنند و برای موفقیت آن قدم برمی دارند. ما تیم متحد و خوبی هستیم، البته این مشکل فقط برای باشگاه استقلال پیش نیامد، بلکه بارها در باشگاه های کشورهای دیگر که مشکلات مالی پیش آمد، بازیکنان به باشگاه خود کمک کردند. سال گذشته به دلیل همین کلاهبرداری مالی، بارسلونا تعداد بازیکنان خود را کاهش داد تا وارد بحران نشود. این چیز غیرعادی نیست.

عکس تیمی ما ربطی به شکست پرسپولیس نداشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان درباره انتشار عکس تیمی پس از باخت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الدیل خاطرنشان کرد: با انتشار آن عکس کاری به باخت پرسپولیس نداشتیم. اتفاقاً از صعود نکردن نماینده ایران ناراحت بودیم، چون شرایط خوبی داشت و می توانست صعود کند. ما آن عکس را گذاشتیم چون تیم خوبی هستیم. گاهی مطالبی منتشر می شود و رسانه ها می توانند حدس و گمان کنند. دوستان باشگاه پرسپولیس چندین بار این کارها را انجام داده اند. دیدار کردند و متأسفانه در آستانه دربی بزرگ جو متشنجی ایجاد کردند اما اساس باشگاه استقلال این است که در آرامش به جلو برود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.