افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

استقبال بیش از 90 درصد جمعیت کردستان از اجرای طرح نور – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 242867
استقبال بیش از 90 درصد جمعیت کردستان از اجرای طرح نور – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ اجرای شعار پیوسته و سالی […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان امر به معروف و نهی از منکر به فرهنگ اجرای شعار پیوسته و سالی را با عنوان «جهش سازنده با مشارکت مردمی» تدارک دیده و تحویل ادارات و ارگان های استان خواهد کرد.

وی افزود: در حوزه فرهنگ هم در سطح استانی و هم در سطح کشور چالش هایی داریم و متاسفانه جلساتی که تحت عنوان شورای کل فرهنگ برگزار می شود در حد تئوری و شعار بوده و نتیجه ای ندارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از فرهنگ به عنوان دغدغه مهم مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: متاسفانه مدیریت هیچ دغدغه ای در این خصوص ندارد.

حسینی انتقاد می کند خالی عدم ارتباط با رسانه در جامعه و اشاره به عملیات غرورآفرین «قول صادقانه» همین رژیم صهیونیستی متلاشی شد، گفت: همه دنیا عظمت این عملیات را درک کردند، اما به دلیل عدم پوشش رسانه ای، این عظمت برای مردم کشور درک نشد و مردم گاهی از مبارزه با آن غرق شدند. -اسرائیلی ابزار انقلابی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: حضور مسئولان در بین مردم در تحقق شعار سال بسیار موثر است و متاسفانه بسیاری از مسئولان ما ارتباط موثری با مردم ندارند.

وی همکاری فرماندهان امر به معروف و نهی از منکر کردستان را با سفیران معاونت اجتماعی سپاه بیت بیان کرد. مقدس و نیروی انتظامی استان از اجرای طرح نور خبر داد و گفت: طرح نور برگرفته از آیات 30 و 31 سوره نور در قرآن کریم است که تکلیف حجاب را به وضوح مشخص کرده است.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه بیش از 90 درصد جمعیت استان کردستان از اجرای طرح نور برای رفع بی حجابی در جامعه استقبال کرده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=242867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.