افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

استفاده از نیروهای مردمی فرصت طلایی است/ باید از مسئولان مطالبه کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 246269
استفاده از نیروهای مردمی فرصت طلایی است/ باید از مسئولان مطالبه کنیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطر نشان کرد: مشکلات بسیاری می تواند وجود داشته باشد. با تعامل حل شد و گفت: باید تعاملات را دسته بندی و حل کنیم تا […]

به گزارش خبرنگار مهر ، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در دیدار با معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خاطر نشان کرد: مشکلات بسیاری می تواند وجود داشته باشد. با تعامل حل شد و گفت: باید تعاملات را دسته بندی و حل کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را که رسالت اصلی این معاونت است توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور استان البرز وی هدف از فعالیت این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و بیان کرد: باید از ابتدای سال در اجرای برنامه عملیاتی جدی باشیم چرا که این ظرفیت در البرز وجود دارد. باید در جمع آوری و بارگذاری اسناد کوشا باشیم تا اقداماتی که انجام می دهیم دیده شود.

دانش کهن تعامل با دستگاه های اجرایی را برای پیشبرد اهداف مهم دانست و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا آنها در جریان مشکلات باشند. در استان بیشتر مدیران هستند. درگیر کار بنیاد است، بنابراین برخی از مسائل به سادگی نیاز به پیگیری دارد. شما باید از مسئولان ایده بسازید و مطالبه کنید. همچنین باید توانمندی ها را بشناسیم و از آنها برای پیشبرد امور استفاده کنیم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی طلایی دانست و گفت: جهادگران و نیروهای مردمی در پیشبرد اهداف بسیار موثر هستند، این عزیزان کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی از جمله برگزاری یادواره های شهدا انجام داده اند، لذا با بهره مندی از با فعال کردن سایر ظرفیت ها می توان اقدامات بزرگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان انجام داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.