افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

استفاده از قوانین قدیمی برای برکناری مدیر عامل اشتباه است

  • کد خبر : 353193
استفاده از قوانین قدیمی برای برکناری مدیر عامل اشتباه است

به گزارش بازار، دوازده روز پس از دستگیری پل دورف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، وی با انتشار بیانیه ای در کانال شخصی خود از مقامات فرانسوی انتقاد کرد و دستگیری وی را “اشتباه” خواند. مقامات فرانسوی دورف را به تسهیل انواع فعالیت های مجرمانه در تلگرام، مانند توزیع محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان […]

به گزارش بازار، دوازده روز پس از دستگیری پل دورف، مدیر عامل تلگرام در فرانسه، وی با انتشار بیانیه ای در کانال شخصی خود از مقامات فرانسوی انتقاد کرد و دستگیری وی را “اشتباه” خواند.

مقامات فرانسوی دورف را به تسهیل انواع فعالیت های مجرمانه در تلگرام، مانند توزیع محتوای سوء استفاده جنسی از کودکان توسط یک فرد ناشناس متهم کرده بودند. در آن زمان، تلگرام بیانیه ای منتشر کرد و گفت که دورف چیزی برای پنهان کردن ندارد.

اکنون دورف بیانیه ای نسبتا طولانی را از طریق کانال تلگرامی خود منتشر کرد که در آن دستگیری خود را به چند دلیل تعجب آور و غیرمنصفانه خواند. او همچنین اعتراف کرد که اکنون تلگرام بیشتر به کنترل و حفاظت توجه دارد. از این حیث تغییراتی در سیاست های تعدیل محتوای تلگرام مشاهده شد.

در قسمت اول بیانیه دورف، «از همه به خاطر حمایت و محبتشان تشکر می کنم.

ماه گذشته پس از ورود به پاریس، 4 روز با پلیس مذاکره کردم. به من گفته شد که ممکن است شخصاً مسئول استفاده غیرقانونی از تلگرام توسط دیگران باشم، زیرا مقامات فرانسوی پاسخی از تلگرام دریافت نکرده اند. این به چند دلیل تعجب آور بود.

دلایل پاول دورف برای دستگیری اشتباه است

در ادامه آمده است که تلگرام یک نماینده قانونی در اتحادیه اروپا دارد که به درخواست های آن پاسخ می دهد. دورف همچنین می‌گوید که مقامات فرانسوی راه‌های زیادی برای تماس با او داشته‌اند و دلیل آن حضور مکرر او در کنسولگری فرانسه در دوبی است.

مدیرعامل تلگرام به عنوان دلیل سوم نوشت: «اگر کشوری از یک سرویس اینترنتی راضی نیست، باید با این سرویس برخورد قانونی کند. استفاده از قوانین مربوط به دوران قبل از گوشی‌های هوشمند برای متهم کردن مدیر عامل به جرایم ثالث. روی پلتفرمی که مدیریت می کنید رویکرد اشتباهی است.

در جای دیگر این بیانیه آمده است: ادعای برخی رسانه ها مبنی بر اینکه تلگرام نوعی بهشت ​​آشوب است، کاملا کذب است. ما روزانه میلیون‌ها پست و کانال مضر را حذف می‌کنیم.»

مدیر عامل تلگرام همچنین در بخشی از این بیانیه می گوید که در برخی شرایط، این سرویس نمی تواند با رگولاتورهای یک کشور در مورد تعادل بین حریم خصوصی و امنیت به توافق برسد. دورف با توجه به این وضعیت می گوید تلگرام آماده خروج از آن کشور است.

در نهایت، دورف می‌گوید امیدوار است رویدادهای اخیر تلگرام و صنعت رسانه‌های اجتماعی را به‌طور کلی امن‌تر و قوی‌تر کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=353193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.