افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

استفاده از فناوری های نوین نیروی زمینی برای رصد مناطق مرزی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 280455
استفاده از فناوری های نوین نیروی زمینی برای رصد مناطق مرزی – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری با اشاره به توانمندی های نیروی زمینی در بحث رصد استان ها و مناطق مرزی کشور در استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: گسترده ترین مرزها. ایران اسلامی با کشورهای همسایه در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. از آنجایی که […]

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری با اشاره به توانمندی های نیروی زمینی در بحث رصد استان ها و مناطق مرزی کشور در استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: گسترده ترین مرزها. ایران اسلامی با کشورهای همسایه در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. از آنجایی که نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح از جمله مرزبانی وظیفه حفاظت از مرزها و حریم ایران اسلامی را در این استان بر عهده دارد، تامین امنیت پایدار در کشور از جمله وظایفی است که بر عهده این نیرو گذاشته شده است. به همین دلیل اتخاذ روش ها و روش های هوشمندانه در رصد و مراقبت از مرزهای کشور امری جدی و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش با استفاده از انواع فناوری های نوآورانه از جمله استفاده از سنسورهای هوشمند و هشدار دهنده، دوربین های با کیفیت و شبکه محور، هواپیماهای بدون سرنشین، کوادکوپتر علاوه بر ابزارهای مربوط به جنگ الکترونیک، نظارت بر مناطق مرزی کشور و جلوگیری از عبور و مرور غیرمجاز در استان سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت که «روند تأسیس نزاجا در داخل مرزهای کشور اهداف متعددی را در بر می گیرد.» وی گفت: ایجاد نیروهای اطلاعاتی، ارتقای آمادگی رزمی و آزمایش عملیاتی و میدانی فناوری ها و تجهیزات بومی سازی و به روز از اهدافی است که نیروی زمینی ارتش به دنبال دستیابی به آن است. ، تحکیم و استمرار آنها مشمول فرآیند استقرار در مرزهای کشور می شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت های متنوع این نیرو تصریح کرد: حوزه خدمتی نیروی زمینی نه تنها مختص مسائل نظامی و دفاعی کشور است، بلکه این نیرو خدمات زیادی را در حوزه محرومیت زدایی و کمک به مردم به ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار اقداماتی از جمله ارائه خدمات رفاهی، پیشبرد پروژه های عمرانی، تهیه و ساخت تجهیزات و تأسیسات بهداشتی و درمانی، احداث جاده، خطوط لوله و آبرسانی به مردم را انجام داده اند. روستاها و شهرها واحه، از جمله این چیزها.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.