افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
12

استعلام ممنوع الخروجی در یک دقیقه

  • کد خبر : 15180
استعلام ممنوع الخروجی در یک دقیقه

حتی اگر هم با پدیده ممنوع الخروجی خارج از خارج خارجی نباشد، کمتر شنیده‌ای است که در فرودگاه و تازه متوجه شده است کشور ترک را ندارد و نمی‌تواند به سفر برود. ممنوع الخروجی واژه بسیار ترسناکی است و می‌توان همه برنامه‌های ما را برای سفر به مبده ه. غیر از زیر ۱۸ سال و […]

حتی اگر هم با پدیده ممنوع الخروجی خارج از خارج خارجی نباشد، کمتر شنیده‌ای است که در فرودگاه و تازه متوجه شده است کشور ترک را ندارد و نمی‌تواند به سفر برود. ممنوع الخروجی واژه بسیار ترسناکی است و می‌توان همه برنامه‌های ما را برای سفر به مبده ه. غیر از زیر ۱۸ سال و زنان متاهل به صورت پیش‌فرض ممنوع‌الخروج هستند که می‌توانند غیرقانونی باشند. برای همان صفر تا صد استعلام ممنوع‌ الخروجی و دسترسی آن آشنا شوید، این مطلب ازرد گلب اسمارتک نیوز را دنبال کنید تا در صورت بروز با این پدیده ناخوشایند، بدانید چهایدی باید بگذرد.

مرجع اصلی ممنوع الخروجی چیست؟

افراد بنا بر گوناگونی ممنوع‌الخروج می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ممنوعیت خروج مالیاتی: این ممنوعیت برای بدهکاران مالیاتی که میزان آن بیش از حد مجاز است، می‌شود. این مقدار حال حاضر برای افراد واقعی معمولی ۱۰۰ ریال، افراد حقیقی ۲ میلیارد ریال و افراد حقوقی تا ۵ میلیارد ریال یا ۲۰ درصد از مقدار اصلی سرمایه سرمایه. در نظر داشته باشید، افرادی که خروجی دارند، در سال می‌توان به استفاده از سفر یا درمانی از کشور خارج از کشور نیازی به استعلام ممنوع الخروجی پرداخت کرد.
  2. سوء شهرت: دلیل به دلیل ولگردی ، سرقت ، تکدی کلاهبرداری و یا هر عملکرد دیگری در خارج از ایران دارای شهرت هستند ، اجازه خروج از کشور را را نخواهند داشت.
  3. بدهکاری بانکی – توجه به لایحه ۱۳۵۹ بانک می‌شود، نمی‌تواند از مرز ایران خارج شود.
  4. پرداخت مهریه: شوید. توجه داشته باشید که عدم پرداخت مهریه تنها در، صورت شکایت زوجه ممنوعیت خروضما خرداده . اگر سفر مهمی در پیش دارید، با ممنوع الخروجی مهریه می‌توانید از این اطلاع پیدا کنید.
  5. نظارت کیفری: شخصی به تشخیص مقامات قضایی، سفر به خارج از کشور مخالف مصالح اسلامی باشد، ممنوع‌الخروج خواهد شد. در واقع ارگان‌هایی که ممنوع الخروج می‌شوند، خارج شدن افراد دارای حق قانونی کیفری را به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.
  6. سربازی: سربازان کارت پایان خدمت دریافت‌نکردند دوره خدمت خود را نیمه‌کاره کرده‌اند، اجازه خروج از کشور نخواهند.

چگونه استعلام ممنوع الخروجی را بگیریم؟

روش‌های موجود استعلام ممنوع الخروجی در سریع‌ترین زمان وجود دارد که شما با شرایطی که می‌توانید روش مناسبی را انتخاب کنید. اگر با این موضوع مهم هستید، پیش از اقدام برای خرید بلیط، از روش های زیر ممنوع الخروجی خود اطلاع دهید.

استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی

وجود وب سایت های مختلف، کارهای اداری و اسالم ها را ساده تر کرده اند. به این ترتیب استعلام آنلاین ممنوع‌الخروجی در زمانی کوتاه امکان پذیر می‌شود. شما به راحتی می‌توانید وارد کنید سایت ثبت من وارد و وارد کردن اطلاعات شخصی از جمله ملی و شماره شناسنامه، به ممنوع الخروج بودن یا نبودنتان اطلاع دهید. اگر الخروج کنید، در این سایت علت مشخص می‌شود و اگر ممنوعیت شما دلیل قضایی داشت، باید به سامانه ثنا مراجعه کنید تا ابلاغیه را مشاهده کنید.

استعلام ممنوع الخروجی از اداره گذرنامه

پیش تر برای استعلام ممنوع الخروجی خود باید اداره گذرنامه واقع در خیابان گیشا مراجعه کنید. با توجه به اینکه این مسئله در طول روز درگیری برای اداره نامه ایجاد می‌شود و باعث می‌شود نباید مسیرهای خیلی دور به این نقطه مراجعه کنند، ممنوع الخروجی الخروجی با تلفن روی کار آمد افراد با سهولت بیشتر و بدون وضعیت ممنوع الخروجی خود. را بررسی کنند. اما در حاضر حتی روش تلفنی هم منسوخ است و ممنوع الخروجی از سامانه های آنلاین انجام می شود.

ممنوع الخروجی اتباع خارجی

در موارد خارجی مطابق مقررات کشور از بسته‌های دولتی و بانک‌ها استفاده می‌شود و امکان پرداخت آن وجود ندارد تا پیش از پرداخت کامل بدهی وجود داشته باشد. مراحل رفع الخروجی اتباع خارجی در چنین شرایطی قوانین جزایی و به دستور مقام کشور خواهد بود.

روش های رفع ممنوع الخروجی

شرایط رفع ممنوعیت خروج از کشور

  • مواردی که به آن اشاره می شود، ممنوع الخروجی وجود دارد و همیشگی نیست. قانون ممنوعیت خروج از کشور شش ماه است. هر چند با توجه به نوع ممنوعیتی که برای فرد وجود دارد این مدت ممکن است تمدید شود.
  • در صورتی که دادگاه برای اجرای قانون ممنوعیت صادر شود، فرد بیست روز پس از زمان حکم زمان نسبت به آن اعتراض کرده و نسبت به خروج از این ممنوعیت اقدام اقدام کند.
  • شخصی که خروجی مالیاتی دارد باید به دادستان بدهی مراجعه کند و بر اساس، میزان بدهی که مشخص شده است تسویه کرده یا معادل آن را به صورت نقدی یا وثیقه وثیقه نقدی گرو گرو.
  • در صورت بدهی خیلی زیاد باشد که پرداخت یکجا معادل آن کار بر اساس رای و نظر دادگاه تقسیط، ممنوعیت فرد رفع خواهد شد.
  • ایرانیانی که مقیم خارج از کشور هستند و می‌خواهند ممنوعیت خروج خود را رفع کنند، ن،ن، سامانه میخک، که خدمات به ایرانیان خارج از راه‌اندازی شده است، استفاده از امور قضایی و حقوقی خود را از راه دور پیگیری و تشخیص می‌دهد.
  • توصیه می‌شود رفع ممنوعیت خروج از کشور از مجرب کمک بگیرید تا تصمیم بگیرید یا نشوید.

قبل از سفر استعلام ممنوع الخروجی بگیرید!

در رابطه ممنوع الخروجی این نکته را فراموش نکنید ممکن است به فرد اعلام شود و زمانی که قصد خروج از کشور را دارد این موضوع را متوجه شود. به همین منظور بهتر است که پیش از سفر و بیلطواری، پیشنهاد شود ممنوع الخروجی خود را تا در صورت لزوم هر چه سریعتر نسبت به رفع رفع آن اقدام کند.

سوالات متداول درباره استعلام ممنوع الخروجی

چگونه استعلام ممنوع الخروجی بگیریم؟

استعلام اینترنتی سایت ثبت من و سامانه پیشخوان، راحت ترین روش برای استعلام ممنوع الخروجی. با مراجعه به اداره گذرنامه در خیابان گیشا می‌توان ممنوعیت خروج از کشور را انجام دهد.

مدت زمان ممنوع الخروجی چقدر است؟

مجاز ممنوع ۶ ماه است و دادگاه در صلاح‌دید خود می‌تواند هر ۶ ماه آن را تمدید کند.

برای استعلام ممنوع الخروجی به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

اطلاعات شخصی شماره کد ملی، شماره شناسنامه، تماس و… از جمله اطلاعاتی هستند که برای استعلام ممنوع الخروجی آن‌ها نیاز دارند.

نوشته استعلام ممنوع الخروجی در یک دقیقه اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15180

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.