افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

استخدام 76 نخبه در هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 326942
استخدام 76 نخبه در هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرزایی ظهر چهارشنبه در نشست خبری دانشگاه فردوسی اظهار داشت: هدف ما تحقق دانشگاه جامعه محور است. از این نظر باید فاصله دانشگاه با نخبگان را کم کنیم. رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: 40 درصد فارغ التحصیل شده اند فارغ التحصیلان دانشگاهیان استان ما بیکار هستند و 20 درصد از […]

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود میرزایی ظهر چهارشنبه در نشست خبری دانشگاه فردوسی اظهار داشت: هدف ما تحقق دانشگاه جامعه محور است. از این نظر باید فاصله دانشگاه با نخبگان را کم کنیم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: 40 درصد فارغ التحصیل شده اند فارغ التحصیلان دانشگاهیان استان ما بیکار هستند و 20 درصد از 60 درصد شاغل در رشته های غیر مرتبط این کار را انجام می دهند. می تواند انجام دهید

وی افزود: تامین منابع دانشگاه از طریق فروش نفت ساختاری با ساختار فعلی ندارد و در شرایط فعلی باید بودجه مورد نیاز دانشگاه را از طریق شرکت های دانش بنیان و توسعه فناوری تامین کنیم و دانشگاه فردوسی به دنبال آن است برای اجرای این روش

میرزایی اقدامات انجام شده در دوره ریاست جمهوری جدید را برجسته کرد و گفت: ارتباط با صنعت بهبود یافته و در 5 ماه گذشته دانشگاه فردوسی مشهد 122 میلیارد تومبا قرارداد صنعتی منعقد کرده است که 5 برابر 401 سال است. “

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به ضرورت ایجاد دانشکده های جدید در دانشگاه فردوسی مشهد اشاره کرد و اظهار داشت: سه دانشکده معدن، دانشکده فناوری های راهبردی و دانشکده حاکمیت در دستور کار قرار دارد و رشته معدن نیز پذیرش دانشجو دارد. 1 اکتبر.

وی بیان کرد: تولید ثروت از طریق توسعه فناوری موضوع مهمی است و 75 شرکت دانش بنیان در انگلیس از الهام زیستی استفاده می کنند و به دنبال ایجاد الهام زیستی در کشور هستیم.

میرزایی افزود: پژوهشکده زلزله شناسی دانشگاه فردوسی مشهد که در دوره ریاست قبلی دانشگاه فردوسی تعطیل شده بود، با کمک نیروهای استانی و لشکری ​​احیا شد و امروز فعال است.

رئیس دانشگاه فردوسی تصریح کرد: برای حل مشکل مسکن دانشجویان متاهل 880 خوابگاه متاهل دانشگاه فردوسی با نام پردیس زندگی در حال ساخت است و تا 42 روز دیگر اولین آن به بهره برداری می رسد.

نخبگان به تسهیلات ویژه اختصاص یافته اند و اظهار داشت: در شش ماه گذشته 76 نفر از نخبگان کشور جذب شده اند. هیئت مدیره ما تحقیقاتی انجام دادیم و به دنبال جذب 28 نفر دیگر بودیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=326942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.