افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

استایل چاق ها/ از لباس گرفته تا مدل مو گفتیم بدون گناه بخورید

  • کد خبر : 144964
استایل چاق ها/ از لباس گرفته تا مدل مو گفتیم بدون گناه بخورید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم با لباس هایمان به بهترین شکل ممکن دیده شویم و امکان ندارد فردی که از خوش تیپ بودن متنفر است را ببینید، البته ممکن است خوش تیپ بودن را بلد نباشد و سعی می کند. بهترین برای این منظور. این کار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم با لباس هایمان به بهترین شکل ممکن دیده شویم و امکان ندارد فردی که از خوش تیپ بودن متنفر است را ببینید، البته ممکن است خوش تیپ بودن را بلد نباشد و سعی می کند. بهترین برای این منظور. این کار را انجام دهید، اما در نهایت نتیجه آنقدر جالب نیست که این افراد راه شما را سخت کنند. آنها می توانند مقالات ما را مانند شما دنبال کنند و خوش تیپ شوند زیرا تجربه نشان داده است که فقط افراد زیبایی مانند شما ما را دنبال می کنند. ما سبکی را مخصوص آقایان چاق آماده کرده ایم، بنابراین معتقدیم خانم ها بیشتر از خود آقایان مشتاق خواندن آن خواهند بود.

در مقاله های قبلی در مورد لباس هایی که لاغر به نظر می رسیم صحبت کردیم، البته برای خانم ها و حالا نوبت آقایان است، بنابراین اگر در حال حاضر به عنوان یک مرد این مقاله را می خوانید، باید به خودتان تبریک بگویید زیرا در حال استفاده از آن هستید. زمان . برای خوش تیپ شما، چون ممکن است به هر دلیلی اضافه وزن داشته باشید، اما این دلیل نمی شود که زشت و نامرتب ظاهر شوید و آن لباس های زشت و نامناسب را انتخاب کنید و از جامعه فاصله بگیرید، شما هم خانم ها. اگر چاق هستید نباید هیچ نوع لباسی بپوشید، این دنیا فقط برای باربی ها نیست، ما هم! حالا دیگر وقت را تلف نکنیم و به سراغ کشف مناسب ترین استایل برای مردان چاق برویم.

پوشیدن لباس های گشاد ممنوع است.

این که سایز شما 1000 است نخواهید دید که هیچ نتیجه عکاسی دریافت خواهید کرد و بسیاری از مردم فکر می کنند وزن شما افزایش یافته است! بنابراین مردان چاق هنگام خرید لباس باید لباس هایی را انتخاب کنند که برش های خوب و متفاوتی داشته باشند و به دلیل دوخت خوبشان باعث شکست و شیک به نظر رسیدن آنها شود.

بنابراین، با در نظر گرفتن این موضوع، به سراغ لباس‌هایی نروید که کمی جاذب هستند و در ناحیه شکم چروک می‌شوند و لباس‌های گشاد و گشاد که شما را بیش از حد چاق می‌کنند، انتخاب نکنید، بلکه لباسی را انتخاب کنید که بین آن‌ها قرار می‌گیرد. . هر دو تا معده شما کمتر دیده شود.

استایل برای مردان چاق

ما کمربند شکم نمی بندیم.

درست است که دور کمر شلوارتان فضای خالی است، اما آیا باید کمربند بگیرید و دور شلوارتان ببندید؟ البته نه، اما اگر احساس می کنید چیزی در استایل شما بدون کمربند کم است، توصیه می کنیم آن را زیر شکم، یعنی دقیقا انتهای لباس خود ببندید، البته باز هم استفاده از کمربند را توصیه نمی کنیم.

استایل برای مردان چاق

در گزینه آخر سراغ شلوار پارچه ای بروید.

توصیه ما به مردان دارای اضافه وزن این است که تا حد امکان از پوشیدن شلوارهای پارچه ای خودداری کنند زیرا برای این دسته از افراد شلوار جین بهترین گزینه است و در این میان شلوار جین تیره که ظاهر بسیار خوبی دارد.به عنوان مثال یکی از پرطرفدارترین ها افراد چاق را می توان شلوار جین، آبی سرمه ای دانست که هم رنگی شیک است و هم به دلیل رنگ تیره اش پاها را می پوشاند، در حالی که شلوارهای پارچه ای به دلیل چاقی مستعد فرسودگی، چین و چروک و ایجاد ظاهری زشت هستند.

استایل برای مردان چاق

برای کوتاه کردن مو مراجعه خود به آرایشگاه را کاهش دهید!

شاید برای شما جالب و در عین حال باورنکردنی باشد که اندازه مو تاثیر زیادی در ظاهر افراد چاق یا لاغر دارد و این موضوع در مورد مردانی که چاق هستند و می خواهند لاغر به نظر برسند صدق می کند، پس بهتر است موها کمی بلندتر از حد معمول، طبیعی است که همیشه داشته باشند، اما این روزها هم مد شده و هیچکس نمی گوید چرا! اصولاً مردان چاق باید موهای جلوی سرشان را بلندتر و موهای پشت سر و کنار گوششان را در اندازه متوسط ​​نگه دارند و سایز خط ریششان باید متوسط ​​باشد.

استایل برای مردان چاق

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=144964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.