افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

استایل مدرن با مانتو گلدوزی شده/ فکر کردید ست کردن مانتو با مانتو کار سختی است؟ نه عزیزم سخته

  • کد خبر : 282085
استایل مدرن با مانتو گلدوزی شده/ فکر کردید ست کردن مانتو با مانتو کار سختی است؟  نه عزیزم سخته

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی استایل بسیار مهمتر و جلوتر از زیبایی ظاهر است، زیرا برای داشتن یک استایل خوب باید به خیلی چیزها توجه کرد، مثلاً اگر کوتاه قد هستید، بدانید چه لباسی به شما می آید. برای خانم های کوتاه قد، به طوری که وقتی به سراغ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی استایل بسیار مهمتر و جلوتر از زیبایی ظاهر است، زیرا برای داشتن یک استایل خوب باید به خیلی چیزها توجه کرد، مثلاً اگر کوتاه قد هستید، بدانید چه لباسی به شما می آید. برای خانم های کوتاه قد، به طوری که وقتی به سراغ آنها می روید بتوانید اندام خود را به رخ بکشید، قد متعادل و قد بلند خود را نشان دهید، برای این کار باید اطلاعات کافی در مورد ویژگی های ظاهری و ظاهری خود داشته باشید، به عنوان مثال، اگر رنگ پوست شما است. گندم. ، باید بدانید که بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی چیست به دنبال آن رنگ باشید تا پوستتان روشن تر و زیباتر به نظر برسد.

حال ببینید چه اطلاعات دقیقی در زمینه های مختلف باید داشته باشید تا استایل خوبی داشته باشید. خب برای به دست آوردن این اطلاعات، کار شما آنقدرها هم سخت نیست و راه سختی در پیش ندارید، زیرا این روزها به دلیل دسترسی آسان همه به اینترنت، این امکان وجود دارد، اصلا سخت نیست و شما به راحتی می توانید با هر چیزی در زمینه مد و مد، از استایل ها گرفته تا ترندها و مدهای فعلی و در این مقاله به روز باشید. ما می خواهیم در مورد یک روند فعلی که کت های کار است با شما صحبت کنیم. بیایید صحبت کنیم و اطلاعاتی در مورد نحوه ترکیب و استایل دادن به آنها بدهیم، پس با ما همراه باشید.

کت گلدوزی شده را با شلوار ترکیب کنید و استایلی ظریف و راحت را به نمایش بگذارید.

یکی از اولین پیشنهادهای ما برای شما در زمینه ترکیب با ژاکت دوزی این است که شلوار را انتخاب کنید، البته در این بین باید توجه داشته باشید که چون کاپشن های گلدوزی کوتاه هستند، پوشیدن آن توصیه نمی شود. با هر شلواری به همین دلیل بهتر است قبل از انتخاب بدانید کدام شلوار به شما می آید. اول از همه، اگر می خواهید شلواری با ژاکت دوزی بپوشید، باید دقت کنید که سایز کتتان خیلی کوتاه نباشد و برای این منظور یک کت سایز متوسط ​​انتخاب کنید و سپس شلوارهایی را انتخاب کنید که درز بلندی دارند. به عنوان مثال، شلوار گشاد چین دار با شلوار مامان بلند یا پارچه ای یا حتی شلوار برای این کار بسیار مناسب است و می تواند زیبایی منحصر به فردی را در کنار کت های دست ساز ایجاد کند.

کت دوخت

برای داشتن ظاهری جسورانه، یک پیراهن زیر کت خود بپوشید.

یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای ترکیب با کاپشن های گلدوزی شده، پوشیدن پیراهن یا سارافون زیر آن است، زیرا این ترکیب جذابیت خاصی به استایل شما می دهد و آن را بسیار مدرن و امروزی نشان می دهد. بنابراین می توانید با کت های گلدوزی شده و کوتاه یک پیراهن هماهنگ بپوشید اما در این بین باید به این سوال هم پاسخ دهید که کدام پیراهن برای این کار مناسب است. آنهایی که دامن های بلند و زنگوله ای دارند گزینه بسیار زیبا و خاصی برای آنها هستند. این هدف

خوبی این مدل از پیراهن ها این است که نگران این نباشید که زیر کت به عنوان پیراهن چه بپوشید و تنها چیزی که باید انتخاب کنید شال و کفشی است که با استایل شما همخوانی دارد. همچنین می توانید کفش های پاشنه بلند و کیف دستی بپوشید تا مدرن تر به نظر برسید.

کت دوخت

کت کار را با یک ترند دیگر یعنی دامن چین دار ترکیب کنید

یکی از هنرهایی که باید در سبک داشته باشید این است که علاوه بر دانستن ترندهای روز، بتوانید آنها را کنار هم قرار دهید و با آنها ترکیب کنید، بهترین را انتخاب کنید زیرا یکی از گزینه های پیش روی شماست. ژاکت های گلدوزی شده ، که با دامن های چین دار زیبا و شیک ست شده و زیبایی یک خانم شرقی را به شما می بخشد.

کت دوخت

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=282085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.