نرگس محمدی او یکی از کم حاشیه ترین بازیکنان ایرانی است. نرگس محمدی با علی اوجی ازدواج کرده و هنوز فرزندی ندارند. نرگس محمدی در سریال های ستایش معروف و محبوب شد.

نرگس محمدی

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

نرگس محمدی در سن 32 سالگی در سال 1395 با علی اوجی یکی از تهیه کنندگان و بازیگران کشورمان ازدواج کرد و نرگس محمدی در دوران مجردی مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود که در آن از ازدواج خود صحبت کرد. . این زوج هنری با هم در برنامه دورهمی شرکت کردند و در مورد زندگی مشترکشان صحبت کردند.

نرگس محمدی و علی اوجی

فیلم مشترک نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی پس از ازدواج با علی اوجی در چند فیلم بازی کرد که همسرش در آن ها حضور داشت که از آن جمله می توان به خائن کشی، پدر گواردیولا، 2888 و سریال پیکسل اشاره کرد.

نرگس محمدی و علی اوجی

حواشی نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1400 یکی از تلخ ترین و تکان دهنده ترین اتفاقات زندگی خانوادگی خود را تجربه کرد. در آن سال برادرزاده اش را که دو سال بیشتر نداشت بر اثر سانحه تصادف از دست داد و خانواده نرگس محمدی او را داغدار کردند. این بازیگر کشورمان وابستگی زیادی به خواهرزاده هایش دارد و عکس های زیادی از آنها در صفحه اینستاگرامش وجود دارد.

شهرت نرگس محمدی

اوج شهرت نرگس محمدی به حضورش در سریال ستاش در سال 1388 و ایفای نقش دختری به همین نام برمی گردد. همانطور که بسیاری از بینندگان پس از سال ها او را با همین نام می شناسند. بازیگر سریال ستایش در 2 فصل دیگر این سریال نیز حضور داشت و سپس برای بازی در نقش نفر ششم سریال میلیاردر، زعفرانی و بوی باران و … جلوی دوربین رفت.

نرگس محمدی در مداحی

نرگس محمدی در مداحی ۲




  • ویدئو / امکانات دانش آموزان ژاپنی در مدرسه

آیا این خبر برای شما مفید بود؟