افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

استایل عجیب و غریب رویا جاودینیا در دهه فجر; شوکت السلطنه گیلدخت خیلی جسورانه لباس می پوشد!

  • کد خبر : 19410
استایل عجیب و غریب رویا جاودینیا در دهه فجر;  شوکت السلطنه گیلدخت خیلی جسورانه لباس می پوشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز رویا جاودنیا متولد ۱۹ مرداد ۱۳۴۴ در تهران و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس هنرهای تجسمی شاخه سرامیک بود و در 41 سالگی وارد سینما شد اما اکنون در تلویزیون هم پیروز است. شاید برایتان جالب باشد که این بازیگر کار خود را از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز رویا جاودنیا متولد ۱۹ مرداد ۱۳۴۴ در تهران و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس هنرهای تجسمی شاخه سرامیک بود و در 41 سالگی وارد سینما شد اما اکنون در تلویزیون هم پیروز است. شاید برایتان جالب باشد که این بازیگر کار خود را از تئاتر شروع کرد و کم کم به مراحل بالاتری رسید. شهرت رویا جاودنیا از سال 1375 با سریال سایه بان به کارگردانی جمشید و نوید محمودی آغاز شد و در این سریال نقش مهشید را بازی کرد. البته امروز همه ما او را در آثاری مثل الافزار، گیلدخت یا سریال بازیگر به یاد داریم. اگر صادق باشیم یکی از دلایل محبوبیت و شهرت این بازیگر علاوه بر نقش های خوبش، غرور شخصی اوست. او برای انتخاب لباس‌هایش به سبک‌های هنری یا عجیب و غریب تکیه می‌کند و به طور کلی برخلاف دیگر سلبریتی‌های مشهور هم سن خود، جسورانه و با اعتماد به نفس لباس می‌پوشد. امروزه بسیاری از افراد شروع به پوشیدن لباس ها، کفش ها و اکسسوری های مختلف کرده اند، بنابراین استایل عجیب و غریب را می توان سبکی جدید و متفاوت دانست.

به طور کلی می توان گفت که سبک عجیب و غریب یک نوع سبک متفاوت و منحصر به فرد است که برای عموم مردم عجیب به نظر می رسد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از سبک های خاص رویا جوادی نیا آشنا شوید.

سبک رویای ابدی

استایل عجیب و تاریک رویا جاویدنیا در جشنواره چهلم فجر

رویا جاودنیا یکی از بازیگران خوش پوش و بسیار جسور سینمای ایران است که در انتخاب لباس یا حتی لباس هایش ریسک می کند و همیشه از پوشیدن لباس های تکراری و کلیشه ای پرهیز می کند. بنابراین می توان گفت یکی از سبک های لباس پوشیدن این بازیگر، سبک عجیب و غریب است، از آنجایی که افراد این سبک لباس های عجیب و غریب می پوشند، در واقع می توان گفت که افراد خاصی از سبک عجیب و غریب پیروی می کنند که این افراد معمولاً بسیار زیاد هستند. شجاع و با اعتماد به نفس بالا هستند. در این نوع سبک معمولا از رنگ های قوی و همچنین طرح های درشت و گلدوزی های مختلف استفاده می شود.

سبک رویای ابدی

رویا جاودینیا با لباس گلدار در اکران فیلم «دروز هاآرت».

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم یکی از سبک های مورد علاقه رویا جاویدنیا سبک هنری است و می توان گفت لباس های گلدار و رنگارنگ را یکی از پایه های ثابت سبک هنری به حساب می آورند. حال با نگاهی به استایل رویا جاویدنیا در مراسم اکران فیلم متوجه می شویم که این بازیگر با سلیقه شخصی خود پیراهن مخمل زرشکی را با کت فیروزه ای و گل گلی که نوعی روپوش سنتی محسوب می شود ترکیب کرده است. و برای تکمیل لباسش چکمه های مشکی و شالی زرد به پا کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما لباس محلی و سنتی نیز جزئی از سبک های هنری و خاص است زیرا اصالت و فرهنگ هر کشوری را نشان می دهد.

سبک رویای ابدی

بار دیگر استایل عجیب و لایه لایه رویا جاودینیا در پروجکشن سمد معبر

همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، اگر جزو افرادی هستید که استایل عجیب و غریب را برای خود انتخاب می کنید، باید به شما بگوییم که شجاعت شما در این مورد بسیار مهم است. زیرا این نوع استایل درست مانند استایل پایین این بازیگر در نگاه اول مورد پسند عموم مردم نیست اما می توانید با اعتماد به نفس خود ذهنیت مناسبی را برای آنها ایجاد کنید. استایل های لایه ای، نیم دستکش و نیم بوت های دامن دار نشانه های یک زن جسور با استایل است.

سبک رویای ابدی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک رویا جاودینیا برجسته است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19410

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.