افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

استایل عالی با کت مشکی / انواع لباس ها با لباس های رنگی متفاوت برای هوای گرم

  • کد خبر : 301017
استایل عالی با کت مشکی / انواع لباس ها با لباس های رنگی متفاوت برای هوای گرم

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- در دنیایی که هر روز ترندهای مختلفی راه اندازی می شود و هر روز شاهد یک بازی مد و مد جدید هستیم، گاهی اوقات سادگی می تواند بسیار خوب باشد. از طرفی در دنیای بزرگ رنگ ها، تیره ترین رنگ طبیعی یعنی مشکی یکی از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- در دنیایی که هر روز ترندهای مختلفی راه اندازی می شود و هر روز شاهد یک بازی مد و مد جدید هستیم، گاهی اوقات سادگی می تواند بسیار خوب باشد. از طرفی در دنیای بزرگ رنگ ها، تیره ترین رنگ طبیعی یعنی مشکی یکی از بهترین رنگ ها به حساب می آید. زیرا این رنگ با هر رنگی که فکرش را بکنید یا نمی شناسید ترکیب می شود. مشکی برای همه خوب به نظر می رسد، صرف نظر از رنگ پوست و اندازه، مشکی برای شما خوب به نظر می رسد. سادگی و مینیمالیسم از سبک های فوق العاده محبوبی هستند که همیشه زیبایی منحصر به فرد و اصیل خود را دارند.

مانتو اصلی ترین استایل هر خانمی در لباس های خیابانی است که بر اساس خیلی چیزها انتخاب و پوشیده می شود. مثلاً در چه فصلی هستیم یا اندازه و رنگ پوست ما چقدر است. طعم دهنده ما کدام مدل را بیشتر دوست دارد و حتی استایل خانوادگی ما چگونه است؟ کت دکمه دار مشکی ساده دقیقاً همان مدلی است که هر خانمی حداقل به یک جفت نیاز دارد و ناجی هر مهمانی در هر زمان است. زیرا از یک مهمانی مجلل گرفته تا یک رفت و آمد ساده روزانه، می توانید این کت سیک را بپوشید و حداقل خود را نشان دهید. چه مدل هایی میپرسید؟ با ما همراه باشید تا با مدل های مختلف مانتو مشکی ساده دکمه دار آشنا شوید. به این ترتیب می توانید ظاهری ساده اما فوق العاده داشته باشید.

جاودانگی و ماندگاری این مدل مانتو.

خب شاید در نگاه اول یک کت مشکی ساده دکمه دار به نظرتان تکراری و کسل کننده به نظر برسد در حالی که اصلا اینطور نیست و ایده ای کاملا اشتباه است. در واقع این مانتو مزایای زیادی دارد که یکی از آنها استفاده از شنل مشکی برای موقعیت های مختلف است. روندهای مد می آیند و می روند، اما سادگی و مینیمالیسم همیشه جاودانه هستند. سادگی همیشه ظریف است و شما در این کت کاملا راحت خواهید بود.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

کت مشکی ساده که به راحتی با دکمه پیکربندی می شود.

مانتو دکمه دار مشکی ساده به دلیل طراحی ساده اش به راحتی با انواع مدل ها و رنگ های لباس و اکسسوری ترکیب می شود. چه استایل شما کژوال باشد و چه رسمی، یک کت مشکی ساده به شما می آید.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

استایل رسمی با مانتو دکمه دار مشکی ساده.

برای ظاهری رسمی، می توانید آن را با یک کت ساده دکمه دار مشکی، شلوار پارچه ای و کاغذی یا بلوز و پاشنه بلند ست کنید. در عین حال می توانید از یک کیف کوچک و شیک به همراه یک گردنبند ظریف استفاده کنید تا ظاهری کامل و جذاب داشته باشید. این تریم برای یک کت دکمه دار ساده مشکی واقعا عالی است.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

یک کت مشکی ساده به سبک کژوال بسازید.

در اینجا برای داشتن یک استایل کژوال می توان کت دکمه دار مشکی ساده را با المان هایی مانند شلوار جین، تی شرت یا تاپ و کتان ترکیب کرد. برای مثال می توانید برای تکمیل ظاهر خود از یک کوله پشتی یا کیف و کلاه استفاده کنید. یک کت دکمه دار مشکی ساده با استایل کژوال و شلوار مامان شیک.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

استایل اسپرت با کت مشکی مینیمال.

برای داشتن ظاهری اسپرت، کت دکمه دار مشکی ساده را می توان با شلوار اسلش و تاپ اسپرت و کتان دوخت و پوشید. در اینجا شما همچنین می توانید یک کلاه بیسبال یا هدبند برای تکمیل ظاهر بپوشید. یک کت مشکی ساده دکمه دار می تواند حتی در استایل اسپرت هم زیباترین باشد.

مانتو مشکی ساده با دکمه.

مانتو مشکی ساده با دکمه.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.