افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

استایل عاشقانه و شیک هدی زین العابدین; مارال رحیم کن از دنیای مدلینگ تا بازیگری!

  • کد خبر : 19947
استایل عاشقانه و شیک هدی زین العابدین;  مارال رحیم کن از دنیای مدلینگ تا بازیگری!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 20 تیرماه 1368 در شهر کرج به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته گرافیک شد و به همین دلیل وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر شد و سپس وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر شد. وارد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز هدی زین العابدین بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در 20 تیرماه 1368 در شهر کرج به دنیا آمد و فارغ التحصیل رشته گرافیک شد و به همین دلیل وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر شد و سپس وارد عرصه تبلیغات و ساخت تیزر شد. وارد حوزه مدلسازی شد. فعالیت هنری او در عرصه بازیگری از 16 سالگی و با بازی در فیلم خانه روشن آغاز شد اما اولین تجربه حرفه ای او را می توان در سال 1368 در تله فیلم مانی حقیقی به نام چمدان دانست. پس از آن در سال 90 در سریال سقوط یک فرشته بازی کرد و امروز هم می توان گفت که همه ما آن را با بازی در نقش مارال در سریال رهایی می شناسیم. هدی زین العابدین اهل مد است و تا حدودی می توان گفت در انتخاب لباس هایش از سبک رمانتیک استفاده می کند. این بازیگر معمولاً برای استایل خود روی طرح ها و رنگ های جذاب شرط بندی می کند و هر بار که روی فرش قرمز ظاهر می شود مدلی جدید و طرحی جدید برای لباس هایش به نمایش می گذارد. یکی از نقاط قوت استایل آنها استفاده از تزییناتی است که روی پارچه لباس آنها دیده می شود.

البته استفاده از گوشواره یا اکسسوری های جذاب نیز نشان از هوش و توجه به آراستگی زنانه در سبک این بازیگر خوش تیپ دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های هدی زین العابدین آشنا شوید.

سبک هدی زین العابدین

هدی زین العابدین با اکسسوری های جذاب در اکران فیلم زالاوا

برای اینکه بیشتر از همیشه خوش لباس به نظر برسید و استایل خوبی داشته باشید باید به تناسب هر لباس با اندام خود توجه ویژه ای داشته باشید. این ویژگی یکی از اصولی است که هدی زین العابدین یا حتی همه افرادی که از سبک رمانتیک برای انتخاب لباس استفاده می کنند به آن توجه می کنند. شاید برایتان سوال پیش بیاید که به چه سبکی می گویند سبک رمانتیک؟ باید بگوییم که یکی از رویایی ترین انواع سبک ها بدون شک سبک رمانتیک است. سبکی که به جنبه های زنانه افراد اجازه می دهد تا با بیشترین قدرت ظاهر شوند. به طور کلی می توان گفت که این سبک ترکیبی از انواع کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و به طور خلاصه هر سبکی است که نگاه الهه ای را از یک زن تداعی می کند.

سبک هدی زین العابدین

سبک هدی زین العابدین

سبک هدی زین العابدین

استایل زمستانی و جذابیت هدی زین العابدین در اکران فیلم کرگدن

همانطور که گفتیم، هدی زین العابدین علاوه بر لباس پوشیدن عاشقانه و غیررسمی، لباس های شیک و راحتی را انتخاب می کند. او برای شرکت در اولین اکران فیلم کرگدن، ظاهر خاکستری تک رنگ را انتخاب کرده و می توان گفت ساده تر از همیشه لباس پوشیده است. او کمتر در این سبک اکسسوری می کرد و ساده تر از همیشه به نظر می رسید. او در این سبک بیشتر از سبک کژوال الهام می گیرد زیرا کژوال ترکیبی از لباس های راحت اما در عین حال نیمه رسمی است. این باعث می شود این استایل گزینه ای مناسب برای پوشیدن روزمره باشد.

سبک هدی زین العابدین

هدی زین العابدین این بار با لباس کلاسیک در اکران فیلم عتبایی حضور دارد.

هدی زین العابدین در این مراسم استایلی کلاسیک به نمایش گذاشته و می توان گفت سبکی مدرن و جذاب را انتخاب کرده است. چرا که کت شتری یکی از جذاب ترین ترندهای امسال در فصل زمستان بوده است. هدی زین العابدین در این مراسم یک کت بلند کلاسیک شتری به تن داشت که در کنار چکمه های بلند و چرم شتری بسیار زیبا و شیک به نظر می رسید. این بازیگر زن برای اکسسوری های خود شلوار جین را انتخاب کرد و جالب است بدانید که بلوز و شلوار جین آبی که به تن داشت استایل او را بسیار زیبا و متفاوت کرده بود.

سبک هدی زین العابدین

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک هدی زین العابدین به چشم می خورد؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19947

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.