افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

استایل دوست داشتنی و گلدار آناهیتا افشار در جشنواره فیلم شهر; شیرین پوست شیر ​​صاحب سبک است

  • کد خبر : 23044
استایل دوست داشتنی و گلدار آناهیتا افشار در جشنواره فیلم شهر;  شیرین پوست شیر ​​صاحب سبک است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز آناهیتا افشار در 16 مرداد 1365 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک و نقاشی از دانشگاه تهران در دبیرستان و بعد در رشته بازیگری است. جالب است بدانید که آناهیتا افشاری از 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه کرده و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز آناهیتا افشار در 16 مرداد 1365 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته گرافیک و نقاشی از دانشگاه تهران در دبیرستان و بعد در رشته بازیگری است. جالب است بدانید که آناهیتا افشاری از 11 سالگی حضور در تئاتر را تجربه کرده و پس از آن با بازی در نقش یار ساده خانواده از سریال سه در چهار شناخته و محبوبیت بیشتری پیدا کرد. به طور کلی از جمله آثاری که وی در آنها ایفای نقش کرده می توان به سریال قورباغه، پوست شیر، ایستگاه هواشناسی، برف در کاج ها، یک کیلو و بیست و یک گرم، برف، هفت و نیم، زیر هشت، متهم اشاره کرد. . فرار کرد، خانه به دوش اشاره کرد، سه در چهار و ناگین. یکی از ویژگی های مهم این بازیگر جوان این است که هیچ گونه جراحی زیبایی انجام نداده است و معتقد است که همه افراد باید به طور طبیعی زیبا باشند و تغییر در اجزای صورت می تواند به زیبایی و افرادی که جراحی زیبایی انجام داده اند آسیب برساند. بعد از مدتی از کار خود پشیمان می شوند. بد نیست بدانید او این ویژگی را در مورد ظاهر و انتخاب استایل خود در نظر می گیرد; آناهیتا افشاری در اوج سادگی، شیک و شیک پوشی می کند.

آوانگارد بودن یعنی شکستن کلیشه ها و ورود به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف مد، آرایش، طراحی خانه و حتی غذا. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین تیپ های آناهیتا افشاری آشنا شوید.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری در سبک گل گلی در جشنواره فیلم شهر

یکی از جذاب ترین استایل ها در دنیای مد، استایل گلدار است. در این نوع پوشش ها از گل های ریز و درشت تک رنگ یا رنگ روی لباس استفاده می شود. اصولا این سبک از طبیعت و گل و گیاه الهام گرفته شده است و جالب است بدانید که در ابتدای ورود این سبک به دنیای مد، فقط در کیمونوهای ژاپنی استفاده می شد اما خیلی دیرتر، زیرا گل یک نماد زنان و زیبایی را می شناختند و از این سبک استفاده می کردند. همانطور که در تصاویر زیر مشخص است، آناهیتا افشاری برای حضور در جشنواره فیلم فجر این استایل را با شنل کیمونو پوشیده است.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری

بار دیگر آناهیتا و سبک گل در بیست و یکمین جشنواره بزرگ فیلم

جالب است بدانید که نوع و استایل گلدار در سبک بسیاری از هنرمندان به کار رفته است اما هنرمندانی که این سبک را برای استایل شخصی خود انتخاب می کنند می توان گفت بسیار جسور و با اعتماد به نفس هستند. آناهیتا افشاری در برخی از تیپ های خود مانند تیپ زیر ترکیبی گلدار به تن کرده که کاملا شیک و کلاسیک است اما مثل همیشه ردپایی از تیپ گلدار به چشم می خورد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، کاغذ گلدار به همراه عناصر سبک مشکی کرم این بازیگر را بسیار شیک و زیبا کرده است.

آناهیتا افشاری

آناهیتا افشاری

استایل تاریک و باحال آناهیتا افشاری در اکران فیلم Flight Ticket

رنگ مشکی یکی از پرکاربردترین رنگ هایی است که اکثر افراد بدون در نظر گرفتن جنسیت از آن برای لباس پوشیدن استفاده می کنند. استایل تیره همانطور که از نامش پیداست، یک سبک لباس است که در آن از لباس ها و اکسسوری های مشکی استفاده می شود. رنگ مشکی مظهر قدرت و جذابیت است و شما را بسیار زیبا و جذاب می کند. به همین دلیل این سبک یکی از سبک های مورد علاقه بازیگران و افراد مشهور است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آناهیتا افشاری یک کتانی مشکی ساده را با مدادی و شال توری ترکیب کرده و ظاهری تیره و جذاب برای خود ایجاد کرده است.

آناهیتا افشاری

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک آناهیتا افشار قابل ذکر است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.