افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

استایل تابستونی یه کفتان داره و یه مانتو شومیزی؛ به نظرت رو کدومش میشه کمربند بست؟

  • کد خبر : 40818
استایل تابستونی یه کفتان داره و یه مانتو شومیزی؛ به نظرت رو کدومش میشه کمربند بست؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید در گذشته پوشیدن کمربند فقط کاربردی عملی داشت و فقط افرادی آن را می‌ بستند که لباس‌ شان گشاد بود و نگران شل‌ شدن آن بودند؛ اما امروزه به‌ دلایل مختلفی از آن استفاده می‌ کنند. برخی برای […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید در گذشته پوشیدن کمربند فقط کاربردی عملی داشت و فقط افرادی آن را می‌ بستند که لباس‌ شان گشاد بود و نگران شل‌ شدن آن بودند؛ اما امروزه به‌ دلایل مختلفی از آن استفاده می‌ کنند. برخی برای محکم‌ نگه‌داشتن لباس و برخی برای مد و زیبایی. در کل می توان گفت کمربند یکی از اکسسوری‌ هایی است که هم کاربردی است و هم تزئینی، بنابراین در هر موقعیتی با اهداف مختلفی می‌ توانید از کمربند استفاده کنید. اگر بخواهیم به استفاده از کمربند در استایل زنانه بپردازیم باید بگوییم که بحث بستن کمربند بر روی مانتو مطرح است، زیرا مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل زنانه در ایران است و می توان گفت در م سبک ها هم وجود دارد. پس شما چه کلاسیک بپوشید چه کژوال باید بدانید که روی چه مانتویی می توان کمربند بست و یا چه کمربندی برای مانتو انتخابی شما مناسب است؟ شاید به نظرتان کمی عجیب بیاید ولی شما می توانید روی بیشتر مانتوها کمربند ببنید حتی مانتو کفتان ولی خوب است که بدانید برای انتخاب کمربند مناسب نیازمند دانشی هستید که برای خوش استایل دیده شدن داشتنش واجب است.

فراموش نکنید که استفاده از کمربند مستلزم رعایت دقت زیادی است، زیرا در صورت عدم تناسب فرم بدن و کمربند انتخابی شما نه تنها نقص های استایل و اندامتان گرفته نمی شود بلکه ایرادات اندام بیش از پیش مشخص می‌ شود. در ادامه اسن مقاله همراه ما باشید تا با چندتا مانتو تابستانی کمردار آشنا شود.

کمربند رو مانتو

مانتوهای ترندهای تابستان 1402 را با کمربند تست کنید

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم کمربند در گذشته به عنوان بخش جدایی ناپذیر استایل، جهت فیکس کردن لباس در اندام به کار می‌ رفت. از آنجایی که امروزه به عنوان یک اکسسوری برای ایجاد جذابیت در استایل از کمربند استفاده می شود، می توان گفت بستن آن بر روی مانتوهای ترند سال یعنی کفتان های جذاب می تواند بسیار به جذابیت استایل تابستانی شما بیافزاید. برای مانتوهای کفتان بهتر است از کمربندهای پارچه ای و هم جنس مانتو استفغاده کنید، زیرا کفتان ها دارای استایل کژوال و راحتی هستند و کمربندهای چرم و کلاسیک گزینه های مناسبی برای این گونه مانتوها نیستند. پس به تناسب میان سبک استایل و کمربند انتخابی توجه نمایید.

کمربند رو مانتو

کمربند رو مانتو

ترنچ کت های کلاسیک و تابستانی را فراموش نکنید

برای استفاده از کمربند، باید ها و نباید هایی وجود دارد که با رعایت آن استایل جذاب‌ تری خواهیم داشت. به طور کلی بهتر است در لباس‌ هایی که دارای حلقه کمربند هستند، از کمربند استفاده شود. حتی اگر شما واقعا نیاز به آن ندارید؛ این مسئله بیشتر درباره لباس‌ هایی صدق می‌ کند که محل کمربند در استایلتان  قابل رویت است. زیرا در صورت عدم استفاده از آن در این نوع لباس‌ ها به نظر می‌ رسد که استایل شما ناقص است. ترنچ کت ها یکی از این لباس ها هستند که به صورت کمردار طراحی و تولید می شوند، حال چه با کمر گره ای چه با کمر دارای سگک. البته فراموش نکنید که این نوع مانتوها معمولا نوعی بارانی هستند که برای پاییز و زمستان استفاده می شوند و شما باید برای تابستان از ترنچ کت های لینن استفاده نمایید. این ترنچ کت ها برای استایل های کلاسیک تابستانی گزینه بسیار مناسبی محسوب می شوند.

کمربند رو مانتو

کمربند رو مانتو

مانتو کتی و کمربند؛ باز هم کلاسیک اما با کمی تفاوت!

اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که کلاسیک می پوشید ولی در عین حال که کلاسیک پوش هستید از تکراری بودن لباس ها و استایل های خود کلافه می شوید باید بگوییم که وقت بستن کمربند و اضافه کردن اکسسوری های جذاب به استایل ساده و حوصله سر برتان رسیده است. فراموش نکنید که برای بستن کمربند بر روی مانتوهای کتی و رسمی باید از کمربندهای رسمی و یا چرم استفاده کنید، البته کمربندهای سگک دار پارچه ای و ست مانتو هم می توانند گزینه های مناسبی محسوب شوند ولی فراموش نکنید که در استایل های اینچنینی هرچه کمربند انتخابی لوکس تر و دارای زرق و برق بیشتری باشد استایل جذاب تری را تجربه خواهید کرد.

کمربند رو مانتو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=40818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.