افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

استایل تابستانی را با نوع متفاوتی از کت کنفی تجربه کنید. با کت های ترند 1402 آشنا شوید

  • کد خبر : 24202
استایل تابستانی را با نوع متفاوتی از کت کنفی تجربه کنید.  با کت های ترند 1402 آشنا شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بعد از ترند بهار، یعنی مانتو دوزی زیبا که بهار را تزیین می کرد، اکنون زمان ارائه مانتو ترند تابستانی 1402 است. پس فراموش نکنید که ترندها در دنیای مد نه تنها با تغییر سال بلکه با تغییر سال نیز تغییر می کند. تغییر فصل؛ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بعد از ترند بهار، یعنی مانتو دوزی زیبا که بهار را تزیین می کرد، اکنون زمان ارائه مانتو ترند تابستانی 1402 است. پس فراموش نکنید که ترندها در دنیای مد نه تنها با تغییر سال بلکه با تغییر سال نیز تغییر می کند. تغییر فصل؛ حال اگر فکر می کنید چه نوع مانتویی قرار است در تابستان 1402 ما را متمایز و جذاب کند، باید بگوییم که شنل کنفی یکی از ترندهای جذاب و بسیار شیک این زمان از سال است. برای آشنایی بیشتر با این ترند جذاب و تابستانی، خوب است بدانید منظور از شنل کنفی چه نوع روپوشی است، شنل کنفی شنلی است از پارچه کنفی یا پارچه های کنفی. به نظر شما پارچه کنفی به چه نوع پارچه ای گفته می شود؟ پارچه کنفی نوعی پارچه ساخته شده از الیاف طبیعی است که ظاهری منحصر به فرد دارد. یکی از ویژگی های این پارچه ضخامت و دوام بسیار خوب آن است، به علاوه این پارچه در رنگ ها و طرح های مختلف موجود است. البته خوب است بدانید که ترند شنل امسال شامل پارچه و پارچه کنفی به طور همزمان می شود، به خصوص پارچه کنفی امسال نقش مهمی در دنیای مد خواهد داشت.

یکی از خصوصیات مانتو کنی این است که پرز نمی اندازد، نرم و ماندگاری بالایی دارد. یک نکته بسیار جالب در مورد پارچه کنفی این است که طول عمر آن حداقل 3 برابر پارچه نخی است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های قاب کنفی آشنا شوید.

کت کنفی

چگونه کت کنفی را درست کنیم؟ به یاد داشته باشید، ترندهای کوتاه معجزه می کنند

کت کنفی یکی از مانتوها و ترندهای جذاب بالاتنه برای تابستان 1402 است، بنابراین اگر می خواهید تابستان خود را راحت و در عین حال شیک بگذرانید، خوب است این مانتو را با پیراهن یا شلوار کنفی ست کنید تا تجربه کنید. یک سبک مدرن و راحت . فراموش نکنید که استایل تابستانی بعد از ترکیب کت های کنفی یا نخی با شلوار جین تنگ و بسیار جذاب باید راحت باشد. زیرا این شلوارها نه راحت هستند و نه ترکیب زیبایی با این مدل مانتوها ایجاد می کنند. یکی از ویژگی های مثبت این مانتو نسبت به مانتو لنین این است که پارچه های کنفی با استحکام بالا و الیاف بلند، بر خلاف پارچه لنین به چین و چروک حساس نبوده و بسیار بادوام هستند.

کت کنفی

کت کنفی

پانچو کنفی را فراموش نکنید، بوهو و مد روز بپوشید

پانچو یکی از جذاب ترین لباس های زمستانی در سبک بوهو است، زیرا به طور معمول به دلیل طراحی آن از پارچه زیادی در تهیه آن استفاده می شود و همین ویژگی باعث می شود که پانچو لباسی سنگین مناسب برای زمستان و پاییز باشد. البته فراموش نکنید که به این معنی نیست که نمی توانید این تاپ جذاب را در اواسط تابستان بپوشید، پانچو کنفی یکی از مانتوهای شیک و جذاب تابستان 1402 است. زیرا یکی دیگر از مزایای پارچه های کنفی سبک بودن آن است که این مانتوها را در تابستان محبوب می کند. سپس این پارچه با توجه به بافتی که دارد در فصول گرم سال قابل استفاده است زیرا باعث عبور هوا از آن می شود.

کت کنفی

کت کنفی

کت کنفی بلند؛ چرا با کت ترند این فصل به مهمانی نروید

یکی از باورهای غلط در مورد مانتوهای کنفی این است که این مانتوها برای استایل های تابستانی کژوال مناسب هستند و جایی در استایل های کلاسیک و رسمی ندارند. البته این تصور کاملا اشتباه است زیرا می توانید با کت های کنفی بلند به مهمانی بروید. برای مثال کافی است با کمک وسایل مکمل رسمی این مانتوها را درست کنید، بنابراین شلوارهای پارچه ای راسته و کفش های پاشنه بلند می توانند گزینه مناسبی برای لباس تابستانی شما باشند. پارچه های کنفی در مقایسه با سایر پارچه های رسمی مانند ژاکارد قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند و می توان گفت انتخاب بسیار خوبی برای استفاده از پوشاک هستند. با توجه به مقاومت زیادی که کنف دارد، می تواند برای استفاده طولانی مدت بسیار مفید باشد.

کت کنفی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.