افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

استایل تابستانی با کت جلو بسته; تابستان زمان لباس های تازه است، نه استایل های لایه باز!

  • کد خبر : 22285
استایل تابستانی با کت جلو بسته;  تابستان زمان لباس های تازه است، نه استایل های لایه باز!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید چه بخواهید به اندازه کت دوتایی که می‌خواهید بپوشید یا مدل کوتاه‌تر یا بلندتری را ترجیح دهید، پیدا کردن کت دو کت مناسب نیاز به توجه به جزئیات دارد. زیرا ممکن است همه مدل های این مانتو را دوست نداشته باشید و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید چه بخواهید به اندازه کت دوتایی که می‌خواهید بپوشید یا مدل کوتاه‌تر یا بلندتری را ترجیح دهید، پیدا کردن کت دو کت مناسب نیاز به توجه به جزئیات دارد. زیرا ممکن است همه مدل های این مانتو را دوست نداشته باشید و با انتخاب مدل اشتباه استایل زیبای خود را از بین ببرید. حالا اگر از گرمای تابستان خسته شده اید و به دنبال استایلی مینیمال و با طراوت هستید، بهترین گزینه برای شما ممکن است مانتویی باشد که جلو بسته است. کت های بسته شما را از استایل های گرم و چند لایه دور می کند و ظاهری خنک و تابستانی به شما می بخشد. فقط کافی است شلوار مناسبی را انتخاب کنید که با این مدل غول پیکر مطابقت داشته باشد و درگیر انتخاب لباسی برای پوشیدن زیر آن مانند کت نخواهید شد. البته مانتوهای کافتان نیز شما را از انتخاب شلوار رها می کنند و تنها باید نگران ست شدن کفش با این مانتوها باشید. یک کت جلو بسته شیک به استایل و زیبایی شما بستگی دارد، اما فراموش نکنید که وزن و فرم اندام نیز می تواند عامل مهمی در انتخاب مدل کت جلو بسته مناسب باشد.

برای مثال اگر کمر باریکی دارید می توانید از انواع کمر این مانتو استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مانتوهای تابستانی 1402 آشنا شوید.

شنل در جلو

شنل کافتان; این شما هستید و این روند در سال 1402 بسته می شود

یکی از ترندهای سال را می توان مانتو کافتان نامید، مانتو کافتان نوعی مانتو جلو بسته است که همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم نگرانی ست شدن شلوار یا تی شرت زیر مانتو را از بین می برد. به دلیل نوع طرح، مانتوهای کفتان را می‌توان به تنهایی و بدون هیچ شلوار و تاپ و تی‌شرت زیر پوشید، بنابراین قطعاً این مانتوها لباس‌های راحت و خنکی دارند. البته بیشتر مانتوهای کفتان از پارچه هایی با الیاف طبیعی و نخی تهیه می شود که خود این بافتن در پوشیدن راحت و خنک آن تاثیر دارد. برای ست شدن با این کت می توانید صندل های نخی یا حتی تخت بپوشید.

شنل در جلو

شنل در جلو

کت کوتاه جلو مچ بسته؛ لباس شیک و زنانه

امروزه روپوش جلو بسته مدل های مختلفی از نظر نوع برش و نوع پارچه مورد استفاده دارد. بنابراین زنان در زمینه خرید لباس از تنوع بیشتری نسبت به مردان برخوردارند، تا جایی که به جرأت می توان گفت تعداد فروشگاه های پوشاک زنانه حدود دو برابر مردان است. حال اگر می خواهید از این دنیای مد و مد متنوع عقب نمانید و استایلی تابستانی و روستایی داشته باشید، بهتر است برای تابستان امسال مانتو کوتاه جلو بسته را انتخاب کنید و نگران ترکیب آن در همه چیز نباشید. ، زیرا بسیار آسان است. . البته فراموش نکنید که برای پوشیدن این مدل مانتو شلوارهای لاغر یا مامان فیت بسیار مناسب است.

شنل در جلو

شنل جلو بسته ساده را فراموش نکنید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از استایل های زیاده روی و ولخرجی پرهیز می کنید، پیشنهاد می کنیم یک مانتو جلو بسته ساده را انتخاب کنید. این نوع مانتوها معمولاً اندامی صاف و متناسب دارند و به جرات می توان گفت برای هر نوع اندام و استایلی مناسب هستند. این نوع مانتوها برخلاف مانتوهای چینی و عروسکی، شما را لاغر نشان می دهند و با شلوار جین بوت کات به خوبی ست می شوند.

شنل در جلو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.