افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

استایل بهار و تابستان بازیگر نقش روژان در سریال نون خا+عکس

  • کد خبر : 268788
استایل بهار و تابستان بازیگر نقش روژان در سریال نون خا+عکس

روژان بازیگر سریال نون خ و همسرش هدیدا بازوند را با عکس های شخصی و ناگفته هایی از زندگی و هنرشان از زبان خودشان می خوانید. هدی بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری است. او پس از گذراندن دوره های بازیگری تلویزیونی به […]

روژان بازیگر سریال نون خ و همسرش هدیدا بازوند را با عکس های شخصی و ناگفته هایی از زندگی و هنرشان از زبان خودشان می خوانید. هدی بازوند متولد 27 مراد 1366 در بندرعباس بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری است. او پس از گذراندن دوره های بازیگری تلویزیونی به طور جدی وارد این عرصه شد و اکنون در سینما است. وی متولد بندرعباس است اما اصالتا کرمانشاهی و دارای دو برادر است. او می گوید با اینکه اصالتا کرد است اما شهرش بندرعباس را خیلی دوست دارد.

روزهایی که باید با انتخاب رشته دانشگاهی برای شغلم تصمیم می گرفتم، می گفتم بازیگری، اما با مخالفت هایی مواجه شدم. طبق نظر اکثر خانواده ها باید دکتر یا مهندس می شدم، بازیگری در گوشه ی دل و ذهنم جا ماند و مهندسی معماری را تمام کردم که اتفاقاً به آن علاقه زیادی داشتم.

دوره های بازیگری را در کلاس های مؤسسه امین تارخ و پسرش نیما تارخ گذراند و سپس وارد کارگاه های مؤسسه نقش اول شد. او در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی شرکت کرد، سپس در دوره های پادمارت آقای کیومرث مرادی (بازیگری به سبک کوین اسپیسی) نیز شرکت کرد.

در سال 1376 در سن 31 سالگی با سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی در نقش مشبند اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین گذاشت. وی سپس در فیلم ساعت انجاه به کارگردانی سیروس الوند در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی و ماهور الوند به ایفای نقش کوتاهی پرداخت.

خانم هادیها بازوند در نوروز 1377 با سریال نون خا به کارگردانی آقاخانی در نقش روژان به تلویزیون بازگشتند و در فصل سوم با همین نقش در سال 1400 حضور دارند و ندا قاسمی، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در قسمت سوم حضور دارند. فصل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=268788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.