افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

استایل با قهوه ای شکلاتی / رنگ مورد علاقه حبیب که چاپلوسی می کند واقعا جذاب است

  • کد خبر : 343178
استایل با قهوه ای شکلاتی / رنگ مورد علاقه حبیب که چاپلوسی می کند واقعا جذاب است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- شاید تصور شود که استایل فقط نوع لباس پوشیدن است، در حالی که استایل می تواند هر چیزی باشد، مثلاً سبک زندگی که سبک زندگی یک فرد را نشان دهد. در واقع استایل ترکیبی از پوشش افراد به همراه نحوه صحبت کردن و حرکات بدن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- شاید تصور شود که استایل فقط نوع لباس پوشیدن است، در حالی که استایل می تواند هر چیزی باشد، مثلاً سبک زندگی که سبک زندگی یک فرد را نشان دهد. در واقع استایل ترکیبی از پوشش افراد به همراه نحوه صحبت کردن و حرکات بدن و هر آنچه در زندگی دارد. همه ما در مسیر زندگی خود روش هایی داریم که به آن سبک می گویند. اما بیشتر مردم این کلمه را برای لباس پوشیدن می دانند.

انواع مختلفی از استایل ها وجود دارد که در رنگ ها و مدل های مختلف فراوان است. رنگ ها در مورد لباس پوشیدن بسیار مهم هستند، آنها باید با سلیقه ما مطابقت داشته باشند و پوست ما را نشان دهند. البته وقتی آدم خودش را در لباس زیبا می بیند، سلیقه اش را می شناسد. پس ابتدا باید بدانیم که چه رنگ ها و مدل هایی با رنگ پوست و بدن ما تطبیق می یابد، بدون شک آن لباس ها مطابق سلیقه و میل ما خواهند بود. امسال دهه 90 و رنگ‌های کرم بسیار مد شده‌اند، بنابراین شما به هر فروشگاه لباس زنانه‌ای بروید و تعداد زیادی کت، پیراهن، تی‌شرت و … را در این تن رنگ مشاهده خواهید کرد. با اینکه مثلا رنگ شکلاتی خیلی جذابه ولی کمتر بهش توجه شده و میشه گفت بی انصافیه چون خیلی خوشگله. اما اکثر خانم ها و طراحان لباس کمتر از این رنگ استفاده می کنند و در نتیجه کمتر دیده می شود. در این مطلب می خواهیم این سبک رنگی جذاب و خاص را با شکلاتی بشناسیم. پس اگر دوست دارید با ما همراه باشید.

روانشناسی رنگ شکلاتی یا قهوه ای

هر رنگی روانشناسی خاص خود را دارد. رنگ قهوه ای همچنین نمادی قدرتمند از زمین است که به شدت سلامت، حمایت، امنیت و آرامش، قابلیت اطمینان، حساسیت، کیفیت و صداقت را القا می کند. از طرفی قهوه ای روشن نماد امنیت و اعتماد است.

افرادی که رنگ قهوه ای را دوست دارند، افرادی محافظه کار هستند که بیشتر به بزرگترهای خود احترام می گذارند. عموماً این دسته از افراد به دنبال آرامش و آرامش، ثبات و قدرت هستند، بنابراین فرقی نمی کند که شما زن باشید یا مرد، پوشیدن لباس های قهوه ای معمولاً حس شخصیتی اصیل، هوشمند و منطقی را در افراد تداعی می کند.

استایل با قهوه ای شکلاتی.

سبز شکلاتی و مریم گلی

سبز مریم گلی زیبایی فوق العاده ای دارد. اگر قبلا رنگ را امتحان نکرده اید، حتما آن را با قهوه ای امتحان کنید. زیرا سبز و قهوه ای همیشه رنگ های مکمل یکدیگر بوده اند. انتخاب مانتو سبز مریم گلی می تواند ظاهری زیبا همراه با اصالت و تازگی را به شما هدیه دهد. البته استفاده از سه رنگ برای ست کردن در هر کاری مجاز است و به خوبی می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و احساس شلوغی نکنند. چهار رنگ واقعاً احساس سردرگمی در استایل ایجاد می کنند.

سبک قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و آبی یخی

بیایید از دنیای رنگ های معمولی فاصله بگیریم و دوباره یک رنگ خاص را انتخاب کنیم. برای مثال رنگ آبی یخی یکی از بهترین ایده ها برای افرادی با رنگ پوست گندمی است. شما آبی یخی را با شکلات دوست دارید. فراموش نکنید که یک رنگ سفید زیبا می تواند به شما در تکمیل استایل کمک کند.

سبک قهوه ای شکلاتی

شکلات و خامه

این رنگ کرمی است که هر رنگی که ترجیح می دهید در هر صورت به ظاهر شما جذابیت می بخشد. اما باید مراقب باشید که استفاده بیشتر شما را افسرده می کند، پس بهتر است آن را با یک شکلات شیک ترکیب کنید. مونتاژ شکلات و خامه یک پیشنهاد همیشگی برای شماست که می تواند در هر مراسم و مناسبتی بی نظیر باشد.

سبک قهوه ای شکلاتی

شکلات و هلو

شکلاتی رنگی است که می توان آن را با بسیاری از رنگ های رایج و خاص و حتی با رنگ های بسیار خاص ترکیب کرد. اما اینکه در چه سبکی از این رنگ استفاده می کنید بسیار مهم است. برای مثال ببینید این خانم زیبا چگونه شکلات را با هلو ترکیب کرده است. سبکی که هم شاد و هم مدرن، شیک و باکلاس است.

سبک قهوه ای شکلاتی

شکلاتی و سفید

هیچ راهی وجود ندارد که شما پوست روشن یا پوست روشنی نداشته باشید و حداقل یک بار در زندگی خود لباس سفید را امتحان نکرده باشید. سفید روشن ترین رنگ ممکن است و می توان آن را با هر رنگ شناخته شده در جهان ترکیب کرد. شکلات در کنار سفید حس کلاسیک و رسمی می دهد که به راحتی می توان از آن در موقعیت های بسیار مهم استفاده کرد و چشم ها را به شما خیره کرد. کتان سفید با شلوار قهوه ای بی نظیر است.

سبک قهوه ای شکلاتی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=343178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.