افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

استان تهران به ورزشکاران پارالمپیک اعزامی به پاریس 50 میلیون تومان پاداش می دهد

  • کد خبر : 325994
استان تهران به ورزشکاران پارالمپیک اعزامی به پاریس 50 میلیون تومان پاداش می دهد

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اختصاص 50 میلیون تومان پاداش برای ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس خبر داد. به گزارش ایسنا، علی جوادی در حاشیه مراسم تودیع ورزشکاران پارالمپیک استان تهران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران پارالمپیک اعزامی به پاریس، 50 […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اختصاص 50 میلیون تومان پاداش برای ورزشکاران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی جوادی در حاشیه مراسم تودیع ورزشکاران پارالمپیک استان تهران اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه و تشویق ورزشکاران پارالمپیک اعزامی به پاریس، 50 میلیون تومان پاداش برای ورزشکاران پارالمپیک در نظر گرفته شده است. استان تهران که به آنها واریز می شود. همچنین پس از کسب مدال، سعی خواهیم کرد تا جوایزی در خور شأن آنها و در حد توان تهیه کنیم و به مدال آوران تقدیم کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: همانطور که ورزشکاران المپیکی استان تهران از جمله ناهید کیانی، مبینا نعمت زاده، امیرعلی آذرپیرا و علی پاکدامن درخشیدند، امیدوارم ورزشکاران پارالمپیک نیز بدرخشند.

وی تاکید کرد: علی پاکدامن را باید مدال آور حساب کرد و حقش بود، اگر عدالت باشد می بینیم که در فینال بودند و حداقل مستحق نقره بودند. البته با کمیته ملی المپیک مکاتبه کردیم و گفتیم چون ناداوری درست بوده و تلاش آنها در فینال درست بوده است، باید حداقل مدال برای تیم ملی شمشیربازی در نظر گرفته شود.
جوادی خاطرنشان کرد: یونس امامی در کشتی و علی داودی در وزنه برداری واقعا تلاش کردند و حیف شد که نتوانستند مدال بگیرند. ندا شهسواری و دیگر ورزشکاران استان تهران هم تلاش کردند و شاهد المپیک خوبی از ورزشکاران استان تهران بودیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: زمانی که مسئولیت این اداره کل را بر عهده گرفتم ابتدا سعی کردم تعداد ورزشکاران این استان را افزایش دهم و این اتفاق افتاد.
وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت علی اکبر کریمی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان تهران و شایعاتی مبنی بر برکناری وی افزود: وی برکنار نشده است، اما با توجه به اینکه “ایشان” وظیفه نظارتی وی پایان یافته است. اعلام کردند که می خواهند در انتخابات شرکت کنند». عدالت ایجاب می کند که فرد دیگری را به عنوان ناظر تعیین کنیم تا شرایط برگزاری انتخابات این کمیته بسیار مهم عادلانه باشد.
وی در پایان گفت: گزینه مورد نظر خود را اعلام کرده ایم که فردا پس از بررسی های لازم به جمع بندی نهایی و اعلام گزینه نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=325994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.