افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

استاندار اردبیل باید بومی و دارای قدرت مدیریت باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400905
استاندار اردبیل باید بومی و دارای قدرت مدیریت باشد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان مرزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه استاندار فعلی اردبیل خطاب به ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: استاندار استان نماینده نظام است تا نماینده دولت. و انقلابی است و باید توسط یک فرد بومی آشنا به […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان مرزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه استاندار فعلی اردبیل خطاب به ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: استاندار استان نماینده نظام است تا نماینده دولت. و انقلابی است و باید توسط یک فرد بومی آشنا به مشکلات مردم استان و با استفاده از نظرات انتخاب شود. از همه سلایق سیاسی و مجمع نمایندگان استان.

وی افزود: استاندار باید علاوه بر مردمی بودن و مقبولیت در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و عمرانی قدرت مدیریت استان را نیز داشته باشد زیرا این فرصت فرصتی برای خدمت به حاکمیت کشور است و نباید هدر داد. مسائل حاشیه ای .

جمعه خطیب بیل سوار وی با اشاره به سفر اخیر اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی به اردبیل از تلاش های مجمع نمایندگان استان اردبیل برای برنامه ریزی این رویداد قدردانی کرد و گفت: حضور افراد تاثیرگذار در سطح کلان کشور یک فرصت است و شور برای کل استان مهم است و باید از این فرصت ها به نحو احسن استفاده کرد.

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: انتظار ما این بود که برخی مسائل و مشکلات فرهنگی در جلسه ای جداگانه و ویژه با حضور روسای شوراهای فرهنگی عمومی شهرستان ها مطرح شود که امیدواریم در بازدیدها محقق شود. . از دیگر مقامات کشور

وی در ادامه از وضعیت راه ها و مسیرهای شهرستان و کم توجهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انتقاد کرد. بیل سوار وی با توجه به توصیه های انجام شده از سکوی نماز جمعه تصریح کرد: برخی از نقاط راه های ارتباطی از جمله حدفاصل جاده شهرک.قتلش کنبه مردم «جهان خانمامنیت لازم را ندارد و یکی از ناهموارترین جاده های شهر محسوب می شود.

خطیب جمعه شهرستان. بیل سوار وی افزود: با وجود مطالبات مکرر از تریبون نهاد مقدس نماز جمعه، متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و این مصداق بی توجهی مسئول مربوطه است.

انتقاد شدید حجت الاسلام عزیزی از کمبود امکانات درمانی در این شهرستان ادامه دارد بیل سواروی ادامه داد: از مسئولان کشوری و استانی می خواهیم که به این مطالبه احقاق حق و قانونی مردم مظلوم پاسخ دهند. بیل سوار اقدام کنید و خانواده های قربانیان حوادث رانندگی یا بیماران اورژانسی را بیش از این غصه نخورید.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی از زحمات شبانه روزی رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان تشکر کرد. بیل سوار وی با تقدیر و تشکر گفت: مسئولان استانی باید توجه حداکثری به ورزش این منطقه مرزی که استعداد بالایی دارد داشته باشند.

آهنربای جمعه شهر. بیل سوار وی همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت سگ های ولگرد در این شهر شد و همچنین از مردم نوع دوست خواست با کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین، خانواده و دوستان خود را به انجام این کار خداپسندانه تشویق کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.