افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

استانداردسازی و توسعه شبکه خدمات پس از فروش لاماری

  • کد خبر : 215776
استانداردسازی و توسعه شبکه خدمات پس از فروش لاماری

به گزارش بازار، با توجه به اهمیت مشتری مداری در شرکت آرین پارس موتور و در راستای گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در کشور، استانداردسازی تعمیرگاه های مجاز لاماری با هدف انجام شد. ارائه خدمات با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند مدتی است که اجرا شده است. در دستور کار شرکت […]

به گزارش بازار، با توجه به اهمیت مشتری مداری در شرکت آرین پارس موتور و در راستای گسترش شبکه خدمات پس از فروش برند لاماری در کشور، استانداردسازی تعمیرگاه های مجاز لاماری با هدف انجام شد. ارائه خدمات با کیفیت به دارندگان خودروهای این برند مدتی است که اجرا شده است. در دستور کار شرکت آرین پارس موتور قرار گرفت و بدین ترتیب مرکز خدمات پس از فروش لاستیک خودروهای ایرانیان در تهران به عنوان اولین نمایندگی خدمات پس از فروش استاندارد لاماری رسما افتتاح شد.

وحید قاسمی شیران مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در این مراسم گفت: خدمات پس از فروش یکی از پارامترهای مهم در انتخاب و خرید خودرو است. زیرا ارائه خدمات استاندارد و مطمئن توسط شرکت عرضه کننده یک محصول می تواند به خریداران این اطمینان را بدهد که در دریافت خدمات و تامین قطعات مورد نیاز خود تا سال ها مشکلی نخواهند داشت.

وی سال 1402 را سال خدمات پس از فروش این شرکت دانست و افزود: امسال علاوه بر خدمات ثابت و سیار، سطح کیفی خدمات پس از فروش را افزایش داده و تامین قطعات یدکی و یدکی را در اولویت قرار داده ایم. قطعات. . همچنین دوره‌های آموزشی و بازآموزی را برای کارکنان این بخش برگزار می‌کنیم تا در زمان کمتری خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم و رضایت بیشتری را برای آنها فراهم کنیم.

مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی 26 نمایندگی لاماری در کشور آماده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این برند هستند، گفت: تا پایان نیمه اول سال 1403 بیش از 15 دستگاه تعمیر. فروشگاه ها نمایندگی های مجاز لاماری با استانداردهای آرین پارس موتور آماده ارائه خدمات توسط تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای به صاحبان محصولات لاماری در سراسر کشور می باشند.

شایان ذکر است نمایندگی خدمات پس از فروش خودرو ایرانی کد 2103 در منطقه فلکه صادقیه تهران آماده ارائه کلیه خدمات دوره ای اعم از خدمات اولیه و ثانویه خودروهای لاماری ایما بر اساس موتور استاندارد آرین پارس می باشد. شرکت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.