افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته ۲ است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 60439
استادیوم تختی آماده میزبانی از مسابقات لیگ دسته ۲ است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل حاضر در لیگ دسته ۲ کشور اظهار کرد: بعد از سال‌ها انتظار مطالبه به حق مردم اردبیل که قهرمانی جام فلق را دیده‌اند، صاحب یک تیم باشگاه در دسته ۲ کشور شدند تا بتوانند در این مسابقات افتخارآفرینی […]

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ورودی عصر پنجشنبه در مراسم آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی، ورزشی آینده‌سازان اردبیل حاضر در لیگ دسته ۲ کشور اظهار کرد: بعد از سال‌ها انتظار مطالبه به حق مردم اردبیل که قهرمانی جام فلق را دیده‌اند، صاحب یک تیم باشگاه در دسته ۲ کشور شدند تا بتوانند در این مسابقات افتخارآفرینی کنند.

وی از پشتیبانی‌ها و مساعدت‌های استاندار اردبیل و هیئت فوتبال استان در همراهی برای خرید امتیاز تیمی از دسته ۲ لیگ کشور تصریح کرد: تمام اقدامات قانونی در این زمینه به موقع و مناسب انجام شد تا ما بتوانیم در آستانه شروع لیگ دسته یک و ۲، استان اردبیل را صاحب یک سهمیه در لیگ دسته ۲ ببینیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مراحل ثبت قانونی تیم و معرفی اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم با مساعدت و کمک مالک باشگاه انجام شد و امیدواریم در روزهای آینده تیم آینده‌سازان اردبیل تمرینات و آماده‌سازی خود را انجام دهد.

ورودی از عملیات بهسازی استادیوم تختی خبر داد، افزود: این استادیوم نیز آماده پذیرایی از تیم آینده‌سازان و حضور در مسابقات لیگ دسته ۲ کشور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر شهریورماه روند تکمیل ورزشگاه تختی، جایگاه تماشاگران و سایر بخش‌های این استادیوم تکمیل و آماده افتتاح شود تا ما بتوانیم در لیگ دسته ۲ میزبان تیم‌های حاضر باشیم.

ورودی اضافه کرد: امیدواریم این باشگاه در حوزه فرهنگی نیز بتواند فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های خوبی را داشته و در کنار همراهی تماشاگران و هواداران بتواند شرایط خوبی را در توسعه ورزش قهرمانی در این استان به وجود آورد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: قطعاً حضور این باشگاه سکوی پرتاب برای ورزشکاران و مربیان خواهد بود تا در قالب این باشگاه فرهنگی، ورزشی بتوانند توانمندی‌های خود را در سطح ملی نشان دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=60439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.