افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز برای پرسپولیس و استقلال وجود ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 234511
اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز برای پرسپولیس و استقلال وجود ندارد – پرسپولیس نیوز

معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان قول داد برای صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه پرطرفدار پایتخت مشکلی وجود ندارد. در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال و بحث مالکیت آنها: این دو باشگاه یکی از سرمایه های ورزش هستند، کشورهایی هستند که از حمایت میلیونی مردم برخوردارند. این دو تیم […]

معاون قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان قول داد برای صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه پرطرفدار پایتخت مشکلی وجود ندارد.

در خصوص واگذاری پرسپولیس و استقلال و بحث مالکیت آنها: این دو باشگاه یکی از سرمایه های ورزش هستند، کشورهایی هستند که از حمایت میلیونی مردم برخوردارند. این دو تیم قابلیت های زیادی برای کارهای تجاری دارند. برخلاف دوره های قبل و دولت های گذشته، در این دولت حل مشکل شما در دستور کار است و دولت هم مایل است. بخشی از سهام آنها از طریق بورس در اختیار مردم قرار گرفت و این واقعی بود. دولت از همین ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات خود استفاده کرده است.

برای انتقال آنها ظرفیت قانونی اعطا شد و یکی از آنها به یکی از صندوق های مددکاری اجتماعی منتقل شد که مورد پذیرش قرار نگرفت. دولت مجوز واگذاری این دو باشگاه را به دو بانک غیردولتی داده است. مقدمات انجام شده و اقدامات لازم بر این اساس در حال انجام است.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه آیا بحث مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تا قبل از 20 فروردین 1402 حل می شود، یادآور شد: ما ناظر باشگاه ها هستیم و وزارتخانه مسئولیتی در قبال مدیریت ندارد. از باشگاه ها، اما اینکه همانطور که گفتید تا آن تاریخ تکلیف مشخص می شود یا خیر، باید بگویم که کار با جدیت در حال انجام است. خبر تحویل در زمان مقرر به طور قطعی اعلام خواهد شد. کار قدم به قدم پیش می رود. پیام این جلسات این است که وزارت ورزش با همکاری فدراسیون فوتبال به طور جدی به کار خود ادامه می دهد و هیچ مشکلی برای صدور مجوز وجود نخواهد داشت.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)