افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اسامی بازیکنان مد نظر نکونام/ چند کارگر در لیست خروجی مشخص شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 290181
اسامی بازیکنان مد نظر نکونام/ چند کارگر در لیست خروجی مشخص شد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره لیگ برتر در شرایطی برای استقلال به پایان رسید که این تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی دست یافت. جواد نکونام بلافاصله پس از پایان لیگ در نشست خبری تاکید کرد که به زودی فعالیت خود را در فصل نقل و […]

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین دوره لیگ برتر در شرایطی برای استقلال به پایان رسید که این تیم با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی دست یافت. جواد نکونام بلافاصله پس از پایان لیگ در نشست خبری تاکید کرد که به زودی فعالیت خود را در فصل نقل و انتقالات آغاز خواهد کرد تا تیمی قدرتمند برای فصل بیست و چهارم بسازد.

نکونام همزمان از جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی استقلال که دو فصل دیگر در جمع آبی پوشان حضور خواهند داشت، خبر داد. تحت پوشش او قرارداد دارد اما مالکان جدید باشگاه استقلال هنوز به صورت رسمی درباره ادامه همکاری با کادر فنی این تیم اظهار نظر نکرده اند.

با این حال نکونام که یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشت و پس از هفته ها رهبری در سه هفته اخیر، هدایت و قهرمانی را به پرسپولیس داد و مذاکره با بازیکنان جدید و فعلی آبی پوشان. تحت پوشش آغاز شده است

طبیعی است که مربی آبی باشد. تحت پوشش برای جذب بازیکنان جدید، باید چند مهره کم تاثیرتر را از فهرست این تیم حذف کنید. او با وجود اینکه تاکید کرد هیچ بازیکنی را در لیست مازاد قرار نخواهد داد، اما برای خالی بودن جای خود در تیمش باید روی چند بازیکن یک خودکار بکشد.

کدام بازیکنان استقلال را ترک می کنند؟

با وجود اینکه هنوز لیست رسمی بازیکنان مازاد استقلال اعلام نشده است، خبرنگار مهر کسب از کادر مربیگری آبی پوشان خبر داد. تحت پوشش او پس از بررسی عملکرد بازیکنان در فصل گذشته، تمایلی به ادامه همکاری با جعفر سلمانی، امید حامدی فر، میلاد فخرالدینی و ایمان سلیمی ندارد. البته محمدحسین زواری و امیرعلی صادقی هم هستند. تائیدیه آنها در لیست مازاد نیستند و احتمالا نخواهند بود. در ادامه رضا میرزایی و محمدرضا خالدآبادی برای گذراندن خدمت سربازی از استقلال جدا می شوند و احتمال حضور آنها در بندرانزلی زیاد است.

جعفر سلمانی که در دوران مجیدی برای استقلال بازی می کرد اما در دوران نکونام نتوانست انتظارات سرمربی را برآورده کند، گفته می شود به یکی از دو تیم استقلال خوزستان یا فولاد اهواز می پیوندد.

کدام بازیکنان در لیست استقلال هستند؟

سرمربی استقلال به دنبال جذب چند بازیکن در خط هافبک، حمله و دفاع است تا نقاط ضعف تیمش را بپوشاند. استقلالی ها با عارف آقاسی و محمد دانشگر صحبت کرده اند و اگر اتفاقی نیفتد یکی از این دو بازیکن به استقلال خواهد پیوست. همچنین تلاشی برای حذف تولد است. زکی پور یا حسین گودرزی باید پیراهن آبی بپوشد. فرشید باقری در خط میانی همچنان مورد توجه کادرفنی استقلال است و با توجه به اینکه این بازیکن فصل آینده آزاد خواهد بود می تواند یکی از گزینه های اصلی استقلال برای لیگ بیست و چهارم باشد.

رابرت برج ها که در جریان حضور در فولاد نکونام یکی از بازیکنان خاص مد نظر سرمربی آبی ها با نظر خود به فولاد آمد. میزبان. نام ریکاردو الوس بازیکن تراکتور و مهدی لیموچی بازیکن تیم آلومینیوم هم در لیست نکونام قرار دارد.

اسامی بازیکنان مد نظر نکونام/ چند بازیکن آبی پوش در لیست شروع مشخص شد

سرمربی استقلال برای خط حمله جواد آقایی پور بازیکن استقلال خوزستان و محمدحسین اسلامی بازیکن ذوب آهن را در نظر گرفته است. البته اسلامی بارها تاکید کرده که دوست دارد به استقلال بپیوندد و احتمالا اولین بازیکنی باشد که با این تیم قرارداد می بندد.

اگرچه نام مهدی قائدی او در لیست کادرفنی استقلال نیز حضور دارد اما از آنجایی که رقم برای رضایت این بازیکن بالاست و نمی تواند استقلالی باشد، بعید به نظر می رسد به جمع آبی ها برگردد تحت پوشش مگر اینکه مالکان جدید بخواهند برای بستن یک تیم قوی هزینه زیادی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=290181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.