افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

اساس دولت حل مشکلات اقتصادی است/بسیاری از محرومیت ها با حمایت مردم رفع شده است.

  • کد خبر : 159552
اساس دولت حل مشکلات اقتصادی است/بسیاری از محرومیت ها با حمایت مردم رفع شده است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه در دیدار با مردم مراوه تپه اظهار داشت: اخلاق و منش مردم این منطقه زبانزد است. این اخلاق سخاوتمندانه بسیار قابل تقدیر است و اساس روابط انسانی است. داشتن اخلاق حسنه از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) است. وی با اشاره به روابط بین اقوام افزود: هویت مادی […]

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر جمعه در دیدار با مردم مراوه تپه اظهار داشت: اخلاق و منش مردم این منطقه زبانزد است. این اخلاق سخاوتمندانه بسیار قابل تقدیر است و اساس روابط انسانی است. داشتن اخلاق حسنه از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره به روابط بین اقوام افزود: هویت مادی و معنوی این اقوام باید همواره حفظ شود و فرهنگ اصیل مستحکم بماند.

رئیس جمهور گفت: فرهنگ اصلی ترین موضوعی است که امروز همه باید به آن توجه کنند. توجه به فرهنگ و انتقال آن به جوانان، آنان را از فراز و نشیب های اجتماعی و اخلاقی مصون می دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ باید در بین مردم به ویژه نخبگان حفظ شود، تصریح کرد: اگر امروز به مختومقلی افتخار می کنیم، اشعار این شاعر به تجلی و تعالی انسانیت اشاره دارد و مفاهیم بزرگی را در زبان به مردم می آموزد. از شعر.”

رئیسی در ادامه تصریح کرد: امروز ایمان کامل مردم غزه و فلسطین را در مقابل دشمن خود قرار داده است.

وی افزود: مقاومت، دینداری، هویت دینی و ایمان قوی مردم غزه باعث شکست رژیم صهیونیستی شد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی و رفاه مردم در دستور کار است، تصریح کرد: در این بازدیدها چهره شهرها و شهرستان ها به کلی تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز دولت بر عدالت در توزیع ثروت است، ادامه داد: طبق برنامه ریزی هایمان مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار می دهیم. اولویت ها در دور اول سفر اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی، ساخت و ساز و رفع مشکلات بهداشتی و … بررسی شد. هدف ما حل مشکلات است.

رئیس جمهور آبرسانی به روستاها را یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این بخش انجام شده و در برخی روستاها این کار انجام شده است و برای ادامه آن 100 هزار تومان میلیون ها میلیون اعتبار مورد نیاز است.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون بخشی از کار جابجایی روستاهای واقع در مسیر سد انجام شده است، همچنان باید برای ادامه آن تسریع کرد.

رئیسی گفت: برخی از جاده های مراوه تپه دارای مشکل و نیاز به تعمیر دارند که برای رفع این مشکلات 160 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به مشکلات حوزه آموزش یادآور شد: اکنون 120 میلیارد تومان اعتبار به این حوزه اختصاص یافته است.

رئیس جمهور تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان نیازمند ورزش و نشاط هستند، مبلغ 30 میلیارد تومان برای مجموعه های ورزشی استان در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی در کشور مثبت 3 است در حالی که قبل از دولت سیزدهم منفی 5 بود، گفت: به طور کلی کشور در حال رشد است و این در حالی است که دشمن نمی خواهد جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. رشد اقتصادی. . رشد و پیشرفت

رئیسی تصریح کرد: بسیاری از محدودیت ها با حمایت مردم برداشته شده و آینده بسیار روشن است.

مهر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=159552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.