افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

از کاخ های مجلل تا خانه های ساده / خانه مشهورترین سلبریتی های ایرانی کجاست؟ + عکس

  • کد خبر : 372098
از کاخ های مجلل تا خانه های ساده / خانه مشهورترین سلبریتی های ایرانی کجاست؟ + عکس

این تصور که همه بازیگران و سلبریتی های ایرانی زندگی بسیار تجملی دارند، کاملا نادرست است. متاسفانه برخی از این افراد در فقر زندگی می کنند. برخی دیگر موقعیت بسیار مطلوبی دارند و شرایطشان عالی است. اکثر این افراد در باغ ویلاهای بزرگ و بسیار مجلل در مناطق مرفه تهران مانند زعفرانیه، الهیه، قیطریه و […]

این تصور که همه بازیگران و سلبریتی های ایرانی زندگی بسیار تجملی دارند، کاملا نادرست است. متاسفانه برخی از این افراد در فقر زندگی می کنند. برخی دیگر موقعیت بسیار مطلوبی دارند و شرایطشان عالی است. اکثر این افراد در باغ ویلاهای بزرگ و بسیار مجلل در مناطق مرفه تهران مانند زعفرانیه، الهیه، قیطریه و سایر مناطق مرتفع زندگی می کنند.

برخی از سلبریتی های ثروتمند ایرانی در خارج از کشور نیز اقامت دارند. در حال حاضر نمی توان مستقیماً گفت که کدام بازیگر یا سلبریتی صاحب بهترین یا مجلل ترین خانه است. زیرا بیشتر ثروت این افراد پشت پرده باقی می ماند و نمی توان به طور دقیق تخمین زد.

خانه علی دایی آقای گل جهان

بالای تقاطع کوی نور برج رولکس قرار دارد. علی دایی در یکی از پنت هاوس های این برج زندگی می کند. این واحد مساحت بسیار زیادی دارد و قیمت بسیار بالایی دارد. از امکانات پنت هاوس این سلبریتی معروف می توان به استخر پشت بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی برای جابجایی خودرو درون واحدی، آسانسور مسافربری اختصاصی و … اشاره کرد. آقای گل دنیا خانه ها و ویلاهای دیگری هم دارد که اکثر آنها در شمال کشور ساخته شده اند.

خانه مسکونی نیکی کریمی

نیکی کریمی از دیگر سلبریتی هایی است که در خانه ای بسیار مجلل زندگی می کند. ورودی خانه این بازیگر مشهور شبیه جنگل است. خانه او آنقدر بزرگ است که بیشتر شبیه باغ ویلایی است. در پشت خانه یک استخر وجود دارد که عمدتا در فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. این بانوی هنرمند عموما دور از حاشیه است.

منزل مسکونی محمدرضا گلزار

امروز کمتر کسی است که رضا گلزار را نشناسد. او یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازیگران دهه 80 است و از بدو ورود به عرصه هنر در زمینه های مختلف فعالیت داشته است. گلزار در یک آپارتمان بسیار شیک در اقدسیه زندگی می کند. اقامتگاه او یکی از مجلل ترین ساختمان های آن منطقه به حساب می آید. دکوراسیون داخلی و نورپردازی حرفه ای آپارتمان رضا گلزار نشان از سبک و سلیقه این هنرمند مشهور دارد. رضا گلزار به تازگی ازدواج کرده و ماه عسل خود را در دبی سپری خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات جدیدی از خانه مشترک او و همسرش در دسترس نیست.

خانه بازیگران ایرانی

منزل کریم باقری

اگر وارد محله نیاوران شوید و از میدان یاسر به سمت شمال ادامه دهید، نزدیک محله جماران به خیابان صادقی قمی می رسید. کمی دورتر خیابان بوکان است. در دو طرف این خیابان برج های چند طبقه ساخته شده و در طبقه آخر آن پنت هاوس قرار دارد. تعداد پنت هاوس های این منطقه نسبت به سایر نقاط تهران بیشتر است. سازندگان این برج ها از بهترین مصالح برای ساخت بناهای خود استفاده کرده اند. شیرآلات خارجی و دستگیره های طلایی آب نمونه ای از مصالح به کار رفته در این خانه ها هستند. کریم باقری در یکی از این پنت هاوس ها زندگی می کند.

خانه مسکونی لیلا حاتمی

چهارمین زن زیبای خاورمیانه نیز در خانه ای بسیار زیبا و خاص زندگی می کند. خانه خانم حاتمی به سادگی تزئین شده است. اما بسیار شیک و منحصر به فرد است. بیشتر مردم این بازیگر معروف را به سبک خاص لباس پوشیدنش می شناسند. جالب است بدانید لیلا حاتمی نیز از همین سبک برای دکوراسیون منزل خود استفاده کرده است.

اولین چیزی که با ورود به خانه خانم حاتمی به ذهن می رسد استفاده از سبک مینیمالیست است. تمامی عناصر و اکسسوری هایی که در خانه این بازیگر سرشناس قرار داده شده است به گونه ای با یکدیگر ترکیب شده اند که لذت خاصی را به فضا می بخشند. اگر از جمله افرادی هستید که سادگی و استفاده از رنگ های خنثی را دوست دارید، مطمئناً عاشق خانه خود خواهید شد.

خانه بهنوش بختیاری

این هنرمند جذاب در منطقه قیطریه تهران زندگی می کند. زیربنای آپارتمان شما بسیار بزرگ است و از ترکیب سبک مدرن و کلاسیک در چیدمان خانه شما استفاده شده است. او چند سال پیش عکس هایی از خانه اعیانی خود در برنامه «شام ایرانی» منتشر کرد.

خانه بهنوش طباطبایی; بازیگر و استاد دانشگاه

نکته قابل توجه در خانه بهنوش طباطبایی آرامش خاصی است که در خانه او حاکم است. او به تازگی عکس های مجللی از طراحی خانه سفید و با تم گیاهی خود منتشر کرده است که سبک و سبک زندگی این فرد را نشان می دهد. خانم طباطبایی در بسیاری از مصاحبه های خود می گوید که بیشتر وقت خود را در خانه پدری می گذراند و به ندرت به خانه خود سر می زند.

خانه حمید گودرزی

این بازیگر محبوب عکسی از خانه خود در الهیه تهران منتشر کرده است. او در یک ویلای بسیار مجلل با استخر با منظره کوه زندگی می کند. حمید گودرزی علاوه بر بازیگری در رشته معماری نیز تحصیل کرده و در زمینه دکوراسیون و چیدمان خانه تخصص دارد. همانطور که می دانید الهیه یکی از شناخته شده ترین و زیباترین محله های تهران است. این منطقه به عنوان محله ای خوش آب و هوا و مرفه شناخته می شود.

خانه بازیگران ایرانی

منزل و محل سکونت امین حیایی.

در لواسان خانه امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق یکی از معروف ترین زوج های سینمای ایران است. خانه این دو هنرمند یکی از ساختمان های مدرن تهران به شمار می رود و با نمای بتنی اکسپوز ساخته شده است. می گویند: ما ترجیح می دهیم در لواسان زندگی کنیم، چون جرأت شلوغی در تهران را نداریم.

خانه بازیگران ایرانی

محل سکونت خداداد عزیزی

این فوتبالیست مشهدی مانند سایر فوتبالیست های مطرح در خانه ای بسیار مجلل و گران قیمت زندگی می کند. اقامتگاه شخصی ایشان در مناطق بالای شهر چه در مشهد و چه در تهران واقع شده است. او را نیز از ثروتمندان ایرانی می دانند.

خانه بازیگران ایرانی

خانه فریبا نادری

فریبا نادری به تازگی ویلای مجلل خود را در برنامه بفرامید شام به نمایش گذاشته است. بنابراین بازیگران با خانه بسیار مجلل خود شگفت زده شدند. منزل ایشان در زعفرانیه تهران واقع شده است.

خانه بازیگران ایرانی

منزل مسکونی الناز حبیبی

الناز حبیبی یکی از بازیگران جوان و سرشناس سینما و تلویزیون و در دسته بازیگران کم حاشیه فضای مجازی است. او اخیرا عکس هایی از خود در حال تمرین در خانه ای مجلل منتشر کرده است. الناز حبیبی می گوید: همه اعضای خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی پایبند هستند، همه ما به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهیم و خانه خود را به این سبک تزئین کرده ایم.

خانه لاله اسکندری

لاله اسکندری یکی از مشهورترین بازیگران ایرانی است. این هنرمند محبوب در زمینه تجسمی و گرافیک نیز فعالیت می کند و نمایشگاه های متعددی در نقاط مختلف جهان برگزار کرده است. خانه شما طراحی زیبا و دلنشینی دارد. او سعی کرد از هنر و تحصیلات خود در دکوراسیون خود استفاده کند.

خانه بازیگران ایرانی

خانه مهدی مهدوی کیا

از دیگر فوتبالیست های بسیار ثروتمند ایرانی می توان به مهدی مهدوی کیا اشاره کرد. او در حال حاضر خانه های گران قیمتی در ایران و هامبورگ آلمان دارد و خانه ایرانی اش در شمال تهران قرار دارد.

منزل مسکونی رامین رضاییان

این بازیکن برجسته ایرانی در تیم ملی کشورمان حضور دارد. او پس از دعواهای فراوان از پرسپولیس جدا شد و اکنون در تیم سپاهان و شهر اصفهان زندگی می کند. پست های اینستاگرامی او درباره زندگی مجلل و خودروهای فوق لوکسش نشان از وضعیت مالی مطلوب او دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.