افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

از ورود هواپیماهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی کشور جلوگیری شد/ حق پاسخ محفوظ است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410656
از ورود هواپیماهای رژیم صهیونیستی به حریم هوایی کشور جلوگیری شد/ حق پاسخ محفوظ است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح روز شنبه ۱۴ آبان. ۱۴۰۳ وی با صدور هشداری تصریح کرد: به ملت شریف و غیور ایران اسلامی اطلاع داده می شود که هواپیماهای دشمن صهیونیستی در تجاوز آشکار و مغایر با قوانین رژیم صهیونیستی هستند. بین المللی صبح امروز شنبه ۱۴ آبان ماه با […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح روز شنبه ۱۴ آبان. ۱۴۰۳ وی با صدور هشداری تصریح کرد: به ملت شریف و غیور ایران اسلامی اطلاع داده می شود که هواپیماهای دشمن صهیونیستی در تجاوز آشکار و مغایر با قوانین رژیم صهیونیستی هستند. بین المللی صبح امروز شنبه ۱۴ آبان ماه با استفاده از فضای در اختیار ارتش تروریستی آمریکا در عراق در صد کیلومتری مرزهای ایران و از راه دور، چندین فروند موشک دوربرد پرتاب شد. پایگاه هوایی که دارای کلاهک بسیار سبک، حدود یک پنجم کلاهک موشک های بالستیک ایران است، در برخی از رادارهای مرزی استان های ایلام، خوزستان و اطراف استان تهران پرتاب شد که به دلیل اقدام به موقع موشک ها آسیب محدود و تاثیر کمی برجای گذاشت. پدافند هوایی کشور آسیب دیده است که برخی از آنها به سرعت در حال تعمیر و برخی دیگر در حال تعمیر هستند.

در این اطلاعیه آمده است: در این اقدام نامشروع و غیرقانونی با آماده سازی پدافند هوایی کشور تعداد قابل توجهی موشک رهگیری و رهگیری و از ورود هواپیماهای دشمن به حریم هوایی کشور جلوگیری شد.

مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح در این اطلاعیه افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محفوظ بودن حق خود برای پاسخگویی قانونی و مشروع در زمان مناسب، بر برقراری آتش بس پایدار در غزه و لبنان برای جلوگیری از آن تاکید می کند. کشتار مردم بی دفاع و مظلوم». »

در این آگهی آمده است: «به دولت تروریست پرورش دهنده و به جنایتکار آمریکایی که نقش محوری در حمایت از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی با برهم زدن امنیت منطقه ایفا می کند، هشدار داده می شود که از گسترش درگیری و ناامنی در منطقه و کشتار مردم بی گناه بویژه در غزه خودداری کند. . و لبنان از طریق این رژیم غیرقانونی، نامحرمان را مهار کرد و خود و متحدانش را در باتلاق ایجاد شده توسط آن رژیم اشغالگر قرار داد. دیگر گرفتار نشو.»

مرکز ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح در این اطلاعیه افزود: از مردم شریف ایران، اصحاب رسانه، کارشناسان و صاحب نظران درخواست می شود به شایعات و روایت های غیر موثق توجه نکنند و اخبار صحیح را از طریق منابع رسمی و رسمی پیگیری کنند. رسانه ملی».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.