افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

از هواداران استقلال و پرسپولیس برای حضور در انتخابات دعوت شد

  • کد خبر : 218054
از هواداران استقلال و پرسپولیس برای حضور در انتخابات دعوت شد

آفتاب نیوز: باشگاه استقلال اعلام کرد فردا جمعه ۲۰ اسفندماه انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می شود و بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال همراه با اقشار مختلف مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد. باشگاه استقلال از پرمدعاترین هواداران خود دعوت می کند تا پای صندوق های رای رفته […]

آفتاب نیوز:

باشگاه استقلال اعلام کرد فردا جمعه ۲۰ اسفندماه انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار می شود و بازیکنان، مربیان و مسئولان باشگاه استقلال همراه با اقشار مختلف مردم در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

باشگاه استقلال از پرمدعاترین هواداران خود دعوت می کند تا پای صندوق های رای رفته و در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند.

در ادامه از ساعت 9 صبح فردا ورزشگاه شهید شیرودی تهران مرکز رای گیری ورزشکاران خواهد بود و ملی پوشان رشته های مختلف ورزشی با حضور در این ورزشگاه خاطره انگیز رای خود را به صندوق می اندازند.

حضور هواداران عزیز استقلال در این مکان برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باعث نقش آفرینی بیش از پیش جامعه ورزش در انتخابات خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس همچنین اعلام کرد که سربلندی ایرانی برگرفته از تاریخ پربار و ثمره خون شهدای گرانقدر و رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است که نتیجه آن آزادی آزاده است. حیات و ارتش قدرتمند مبتنی بر حکومت مذهبی و دموکراتیک.

شجاعانی که تصمیم گرفتند زمام امور خود و کشور پرافتخار خود را در دست بگیرند و سال هاست که به اراده ای غیر از این “نه” گفته اند.

ایرانیان اقتدار خود را به دست گرفته اند و کشور خود را با تصمیمات خود ساخته اند. این مردم همان ملتی هستند که نه یک بار بلکه بارها برای دفاع از خود با دنیا روبرو شده و بارها به خواسته خود رسیده است. از پیروزی انقلاب و بسته شدن درهایی که دنیا از شکستن آن می ترسید تا جنگ تحمیلی و بسیاری سناریوهای دیگر، با اراده خود دنیا را شگفت زده کرده اند.

ملت ما بزرگان و عزیزان زیادی را قربانی کرده است تا آنچه امروز به آن افتخار می کنیم داشته باشیم. به همین دلیل است که امروز حاضر نیست آنچه را که با خون و عزم دل آماده کرده است، رها کند. از این رو، همه ما به نشانه حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران، با رعایت فرمایشات مقام معظم رهبری، با هوشیاری، هوشیاری و تعصب در پای صندوق های رای حضور خواهیم داشت.

فدراسیون دوومیدانی در پیامی جامعه ورزش و اهالی این رشته ورزشی را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

در بیانیه این فدراسیون از جامعه ورزش و ورزشکاران دعوت شده است تا با حضور در پای صندوق های رای در آینده ایران اسلامی شرکت کنند.

در این اعلامیه آمده است که مشارکت گسترده مردم و ورزشکاران در پای صندوق های رای گامی بلند در راستای انسجام و همگرایی ملی خواهد بود و با افزایش مشارکت مردمی در این انتخابات سهم بسزایی در آینده کشورمان خواهیم داشت.

قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند در خیابان مفتح، دروازه اصلی مجموعه فرهنگی ورزشی شهید شیرودی، سالن شهید افراسیابی ملاقات کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.