افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

از هدر رفت 582 هزار بشکه نفت در نیمه اول سال 1403 خودداری کنید

  • کد خبر : 373132
از هدر رفت 582 هزار بشکه نفت در نیمه اول سال 1403 خودداری کنید

غلامرضا کمالی اظهار داشت: عملیات جمع‌آوری نفت از طریق جداکننده‌های سیار و دستگاه‌های فرآوری نقش بسیار مهمی در کاهش سوزاندن مقدار قابل توجهی نفت، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در تصمیم‌گیری برای توسعه میدان دارد. عملیات بهره برداری به موقع و همچنین طراحی تأسیسات فرآوری مناسب در میادین نفتی. وی با قدردانی از فعالیت […]

غلامرضا کمالی اظهار داشت: عملیات جمع‌آوری نفت از طریق جداکننده‌های سیار و دستگاه‌های فرآوری نقش بسیار مهمی در کاهش سوزاندن مقدار قابل توجهی نفت، افزایش تولید و اعمال دقت بیشتر در تصمیم‌گیری برای توسعه میدان دارد. عملیات بهره برداری به موقع و همچنین طراحی تأسیسات فرآوری مناسب در میادین نفتی.

وی با قدردانی از فعالیت های مهم انجام شده در سخت ترین شرایط کاری و اقلیمی علیرغم تحریم های موجود، گفت: کارشناسان این شرکت موفق شدند تعمیر 57 مخزن تحت فشار داخل یگان های عملیاتی و جداکننده چاه را با موفقیت به پایان برسانند.

مدیر کل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: یک هزار و 307 مورد تعمیر، تعویض، تنظیم و نصب شیرهای فرآیندی علاوه بر نصب و تعویض 155 مورد صفحه کاهنده خطوط لوله نفت و گاز چاه ها از جمله موارد دیگر است. اقدامات ارزشمند نیروهای عملیاتی نفت و گاز گچساران در 6 ماه اخیر است.

کمالی اعلام کرد: در این مدت 109 باکس لوله نفت، آب و فاضلاب تعمیر و 36 جعبه کوپن ضد خوردگی برای بهبود کیفیت تولید و کاهش ضریب خوردگی تعویض شد.

به تعمیرات کلی 644 تجهیزات فرآیندی شامل دستگاه های خشک کن و ذخیره ساز هوا ژنراتور، الکتروموتور، ترانسفورماتور و رله حفاظتی، پمپ روغن، آب صنعتی، تزریق فاضلاب و تزریق مواد شیمیایی، دستگاه های ضد حریق گازوئیل و توربین گاز اشاره و تصریح کرد: جهادگران و … عوامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از ابتدای سال 1403 تاکنون 115 کار تعمیر کلی، تثبیت و بخور لوله های نفت و گاز، چاه ها و جداکننده ها را با موفقیت به پایان رسانده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373132

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.