افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

از نظر فنی، پردیس در منطقه پشتیبان واقع شده است.

  • کد خبر : 225564
از نظر فنی، پردیس در منطقه پشتیبان واقع شده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری فردیس طی دوره یک ماهه منتهی به معاملات 30 بهمن 1402 انتقال را به اشتراک بگذارید 10 میلیارد تومان درآمد داشته است.پردیس با سرمایه ثبت شده 450 میلیارد تومان، طی 11 ماهه سال مالی منتهی به 9 آذرماه، 3 میلیارد تومان از محل سود سهام تحقق یافته و در […]

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری فردیس طی دوره یک ماهه منتهی به معاملات 30 بهمن 1402 انتقال را به اشتراک بگذارید 10 میلیارد تومان درآمد داشته است.
پردیس با سرمایه ثبت شده 450 میلیارد تومان، طی 11 ماهه سال مالی منتهی به 9 آذرماه، 3 میلیارد تومان از محل سود سهام تحقق یافته و در دوره یک ماهه منتهی به 9 بهمن 1402، 3 میلیارد تومان سود کسب کرده است. معاملات انتقال را به اشتراک بگذارید 10 میلیارد تومان درآمد داشته است.
این نماد طی عملکرد 12 ماهه سال مالی منتهی به 30 بهمن 1402 محل سود سهام به ازای هر سهم 90.3 تومان سود گزارش شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 90.7 تومان سود کرده بود تغییر چندانی نداشته است. این سهم سال گذشته 70 درصد سود نقدی یعنی 63 تومان را به صورت نقدی بین سهامداران تقسیم کرد. بنابراین پیش بینی می شود در سال جاری درصد بالایی از سود را بین سهامداران تقسیم کند.
این نماد در سه ماهه پایانی بازدهی منفی 20 درصدی و در یک سال بازدهی مثبت 59 درصدی داشت که نشان دهنده عملکرد بهتری نسبت به تورم بود.
در حال حاضر گفته می شود این سهم افزایش سرمایه ای در پیش دارد. با توجه به اینکه اکنون از نظر فنی در محدوده کف حمایتی قرار دارد، پیش بینی می شود تا سقف مقاومتی 600 تومان رشد کند و با توجه به اینکه در حال حاضر روی قیمت 420 تومان است، تقریبا 50 درصد سود پیش رو خواهد داشت.
بدون شک شروع رشد صعودی این سهم به فضای بازار و همچنین خبر افزایش سرمایه و حتی برگزاری مجمع عمومی شرکت بازمی گردد. به عبارت دیگر هر یک از این اخبار می تواند روند معاملات سهام را مثبت کند.
بررسی و به روز رسانی برنامه استراتژیک پنج ساله شرکت، دریافت بازخورد دوره ای برای انطباق هر چه بیشتر با برنامه قبلی، بازنگری مستمر استراتژی های سرمایه گذاری، ایجاد تنوع در سبد سرمایه گذاری شرکت با هدف کاهش ریسک، افزایش سودآوری از نظر انواع مختلف. مسائل کلان، اقتصادی و سیاسی تداوم و افزایش حجم سرمایه گذاری در بازارهای سهام و مشتقات کالایی، بستری برای سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه های پررنگ. افزایش سرمایه شرکت. به منظور تطبیق حداکثری اندازه شرکت با بازار سرمایه و حفظ و ارتقای جایگاه کیفی ناشر، افشای اطلاعات یکی از برنامه های آتی شرکت است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.