افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

از نظر دفاعی ما قوی تر و پیشرفته تر از همیشه هستیم.

  • کد خبر : 305098

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه از نظر دفاعی قوی تر و پیشرفته تر از همیشه هستیم، گفت: نیروی پدافند هوایی به هر تهدیدی با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهد. گزارش کردن خبرگزاری رادیو، امیر سرتیپ صباحی فرد از قسمت ها، سایت ها و مواضع مختلف راداری گروه پدافند هوایی شیراز بازدید و […]

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه از نظر دفاعی قوی تر و پیشرفته تر از همیشه هستیم، گفت: نیروی پدافند هوایی به هر تهدیدی با قدرت و قاطعیت پاسخ می دهد.

* از نظر دفاعی قوی تر و پیشرفته تر از همیشه هستیم.

گزارش کردن خبرگزاری رادیو، امیر سرتیپ صباحی فرد از قسمت ها، سایت ها و مواضع مختلف راداری گروه پدافند هوایی شیراز بازدید و میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان ها را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید از فرماندهان و کارکنان گفت: در هر کجای کشور به موفقیت رسیدیم، مدیون ندای ولایتمداری، روحیه جهادی و شهادت طلبی هستیم و به همین دلیل باید این امر را ترویج دهیم. روح و فرهنگ در کشور

امیر سرتیپ صباحی فرد بر لزوم ارتقای توان رزمی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی و اطاعت از فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از نظر دفاعی قوی تر و پیشروتر از همیشه هستیم. به شما اطمینان می دهیم که به هر نوع تهدیدی قاطعانه پاسخ خواهیم داد و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی همچنین بر اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: امروز دشمنان به دنبال افزایش شبهات و ایجاد دو جناحی در نظام هستند و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ نمی کنند، لذا روشنگری است. جهاد یکی از مهم ترین راه های خنثی سازی تاکتیک های دشمن است با حضور حداکثری در انتخابات، همه باورهای غلط دشمنان را از بین می بریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=305098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.