افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

از مردم عذرخواهی می کنم/ امروز باید 5-4 می بردیم

  • کد خبر : 197894
از مردم عذرخواهی می کنم/ امروز باید 5-4 می بردیم

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال کشورمان مقابل قطر گفت: باید از مردم عذرخواهی کنم. باید امروز آنها را خوشحال می کردیم و به فینال می رفتیم، اما متاسفانه شانس به ما کمک نکرد. *از فرصت ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم. و افزود: فکر می کنم یکی از بازی […]

امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال کشورمان مقابل قطر گفت: باید از مردم عذرخواهی کنم. باید امروز آنها را خوشحال می کردیم و به فینال می رفتیم، اما متاسفانه شانس به ما کمک نکرد.

*از فرصت ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم.

و افزود: فکر می کنم یکی از بازی های خوب خود را در نیمه دوم انجام دادیم. موقعیت ها و کرنرهای زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. من از بچه ها ممنونم. آنها یکی از بهترین بازی های خود را انجام دادند. فوتبال همین است. اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنید، او شما را مجازات می‌کند. امروز دوباره تنبیه شدیم. 5 دقیقه بعد از 2-2 شدن نتیجه، کل بازی را در اختیار داشتیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.

* مشکل فنی ندارم، از فرصت ها استفاده نمی کنیم.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در مورد توپی که این بازیکن سعی کرد شوت کند اما تبدیل به پاس گل شد، آفساید را پر کرد و گل زد. به تیم قطر تبریک می گویم. این بخشی از فوتبال است که نه می زنید و نه می خورید. اما من از تک تک بازیکنانم سپاسگزارم. آنها فوتبال خوبی بازی کردند. من نمی توانم از بازیکنانم مشکل فنی داشته باشم. تنها نقطه ضعف این بود که بدشانس بودیم و از موقعیت ها استفاده نکردیم.

* ژاپن، کره جنوبی و عربستان با این همه سرمایه گذاری در مراحل قبل حذف شدند

قلعه نویی در خصوص اینکه 50 سال در فوتبال ایران حضور دارد و تیم ایران بارها در تورنمنت های مختلف موفق به کسب پیروزی در دیدارهای مهم نشده است، گفت: در این بازی نمی توانیم ایرادات فنی پیدا کنیم. موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. چرا او نمی تواند برنده شود؟ فوتبال همین است. ژاپن، کره جنوبی و عربستان با همه این سرمایه گذاری ها در مراحل قبل حذف شدند. من نمی توانم تیمم را سرزنش کنم. اگر کسی مقصر باخت است، این من هستم.

*امروز باید با اختلاف 5-4 پیروز می شدیم

و افزود: نه فدراسیون و نه هیچ فرد دیگری در یک ماه آخری که ما اینجا بودیم همه کارها و وظایف خود را انجام ندادند. اگر بخواهیم فنی صحبت کنیم، امروز باید با اختلاف 5-4 پیروز می شدیم. از بدشانسی ما این بود که در یک حادثه شوت زد و گل پاس شد. ساختاربندی موضوع دیگری است که باید بعداً در مورد آن صحبت کنیم، اما من بسیار ناراحت هستم. یکی از بدترین شب های زندگی من است. به سال 2007 برمی گردیم، اما بازیکنان فوتبال بسیار خوبی بازی کردند.

ادامه بده…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197894

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.