افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

از عطرهای مورد علاقه بازیگران ایرانی خارجی ایده بگیرید; چه خوش سلیقه و لوکس

  • کد خبر : 115424
از عطرهای مورد علاقه بازیگران ایرانی خارجی ایده بگیرید;  چه خوش سلیقه و لوکس

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر ظاهری زیبا و آراسته دارید نیمی از جذابیت معقول است و به جرات می توان گفت نیمی دیگر ناراحتی یا ناراحتی است که از شما نسبت به اطرافیانتان نشات می گیرد. اگر بوی مطبوعی داشته باشید در ناخودآگاه افراد باقی می ماند و اگر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر ظاهری زیبا و آراسته دارید نیمی از جذابیت معقول است و به جرات می توان گفت نیمی دیگر ناراحتی یا ناراحتی است که از شما نسبت به اطرافیانتان نشات می گیرد. اگر بوی مطبوعی داشته باشید در ناخودآگاه افراد باقی می ماند و اگر بوی نامطبوعی داشته باشید قطعا به اطرافیانتان انرژی و احساسات منفی القا می کنید. با استفاده از اسپری ها، عطرها، ادکلن ها و پاشیدن بدن بوی خوبی ایجاد می شود و عده ای هستند که همیشه با عطر شناخته می شوند و به نوعی برایشان نام و تماشایی می شود، آن را دوست ندارند و سعی می کنند که باشند. . متنوع و رایحه های مختلف را امتحان کنید.

اما جدا از استفاده شخصی، همیشه جالب است که بدانید سلبریتی ها از چه عطرهایی استفاده می کنند. چون از نظر ما امکان ندارد این افراد عطر بدی بزنند و قطعا طرفدار یک عطر خوب هستند و به همین دلیل حتی می خواهیم به سلیقه آنها کمک کنیم و خودمان آن را بخریم. در این مقاله با سلیقه برخی از بازیگران زن ایرانی و خارجی آشنا می شویم و متوجه می شویم که کدام عطرها آنها را مجذوب خود می کند.

عطرهای مورد علاقه بازیگران چیست؟

ac-image-Gn156731607236

یکی از بازیگران فوق العاده زیبا و جذاب مهتاب کرامتی است که سال هاست در این عرصه شگفت انگیز فعالیت می کند. مهتاب کرامتی را همیشه در شیک ترین و خوش پوش ترین ظاهرها دیده ایم و از ویژگی های آن است که به بوی ظریف خود اهمیت زیادی می دهد. مهتاب محترم

مهتاب کرامتی در مورد عطر مورد علاقه اش می گوید همیشه برندهای معروف را می خرد اما رایحه برایش مهمتر است. او در این رابطه می گوید که در سفر خارج از کشور عطر Gucci Guilty را خریده و از آن بسیار راضی بوده و از آن خوشش آمده است. جالب اینجاست که در زمان خرید این عطر هنوز این نسخه از برند گوچی وارد ایران نشده بود.

رایحه این عطر شرقی قطعا مورد استقبال بسیاری از بانوان ایرانی قرار گرفته است.

الناز+شاکردوست

الناز شاکردوست یکی از هنرمندان فوق العاده ثروتمند و مرفهی است که کلاس شغلی و شخصیت خاص خود را دارد. فیلم های الناز بانو آنقدر زیاد است که همه ما از آثار او خاطراتی داریم. الناز شاکردوست آنقدر مجلل است که چند سال پیش کیف دستی اش میلیاردی می ارزید.

در مورد عطرهای الناز شاکردوست، او عاشق برند دیور است که بیشتر رایحه ای تلخ، تند و گرم دارد. این بازیگر نشان داده که طرفدار بوهای تند و تازه است و به همین دلیل این برند با ذائقه او سازگاری بالایی دارد.

d986db8cdaa9db8cdaa9d8b1db8cd985db8c

نیکی کریمی قطعا یکی از فعال ترین بازیگران دهه 70 و 80 است که در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های سطح بالا دیده شده است. جالب است که بسیاری از افراد شیفته استایل این بازیگر زن هستند و او یکی از شیک پوش ترین چهره های معروف است.

اما عطر مورد علاقه نیکی کریمی چیست؟ همانطور که نشان می دهد و شواهد می گوید که عطر مورد علاقه نیکی کریمی برند Mont Blanc است که در آلمان تولید می شود. این برند ادکلن های زنانه و مردانه بسیار خوشبو و گران قیمت می سازد و نیکی کریمی مدت هاست که از عطرهای این برند استفاده می کند و در مصاحبه های خود نیز آن را اعلام کرده است.

تحت عنوان

کیتی پری خواننده مشهوری است که در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده و از کودکی عاشق سرود خواندن در کلیساها بوده است. او در نوجوانی از موسیقی غیرمذهبی محروم شد و با موسیقی گاسپل بزرگ شد و در نهایت در سال 2007 به شهرت جهانی دست یافت.

کیتی پری خیلی عطر و ادکلن را دوست دارد و عطر مورد علاقه اش Angel – Thierry Mugler است که می گوید این عطر مربوط به سن خاصی نیست و همه می توانند از آن لذت ببرند.

اسکارلت جوهانسون-بازیگر زن داغ-1200x800

در مجموع وقتی نام بازیگران هالیوود به میان می آید، آیا ممکن است اسکارلت جوهانسون درخشش قابل توجهی نداشته باشد؟ در میان دیگر بازیگران زن جذاب، این چهره طرفداران زیادی دارد و همچنین از طرفداران و دوستداران ادکلن The One – Dolce & Gabbana که محصولی از برند دودر است، مناسب ترین ها را با بهترین کیفیت خریداری کنید. شایان ذکر است دلیل کیفیت بالای محصولات دویز استفاده از اسانس اسپانیایی در آنها می باشد. اینها لچه و گابانا هستند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.