افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

از طبخ و توزیع غذای رایگان تا برپایی جشن های عمومی در کردستان – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

  • کد خبر : 213859
از طبخ و توزیع غذای رایگان تا برپایی جشن های عمومی در کردستان – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری در تب انتظار تنها منجی خود، انسانیت ظهور پرچمدار حکومت فراگیر و عدالت می سوزد. لذت ببرید در انتظار است نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی است.س) و فرخنده ترین روز خلقت و در نظام جمهوری اسلامی ایران، […]

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری در تب انتظار تنها منجی خود، انسانیت ظهور پرچمدار حکومت فراگیر و عدالت می سوزد. لذت ببرید در انتظار است

نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان فاطمی است.س) و فرخنده ترین روز خلقت و در نظام جمهوری اسلامی ایران، سالروز این ولادت خجسته، به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) است.آه) آن گونه که شایسته اوست، از این دلاورمردان و ستون های مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نام برده شده است.

مردم استان کردستان نیز مانند سایر نقاط کشور در تلاش برای برگزاری جشن های عمومی هستند و صدای جشن در مساجد و نقاط مختلف استان به گوش می رسد.

بعدازظهر پانزدهم اسفندماه تالار آزادی سنندج پذیرای جمع کثیری از مردم این شهر بود و از اجرای سرود تا اجرای برنامه های شاد و مفرح با حضور کمدین های معروف کشور به عنوان به دلیل اشتیاق مردم به صحنه آمدند.

حسن ریوندی طنز کشور، پوریا معروفی خواننده کردستانی و حسینی خدا حافظ این خبرنگار در این مراسم جشن به صورت رایگان ایستاد و لحظات شادی را برای مردم رقم زد.

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

نورافشانی، نصب ایستگاه های صلواتی و جشن نیمه شعبان در مهدیه سنندج با حضور مردم و مسئولان و برپایی جشن های مختلف در مساجد و مساجد شهرستان های استان ساعات خوشی را به مردم هدیه کرد و روز نیمه ماندگار را روشن کرد. شعبان برای مردم کردستان.

اما در کنار برگزاری این جشن ها، برخی از خیرین و مسئولان استان دست به کار شدند تا شادی مردم را در نیمه شعبان دوچندان کنند.

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

اجرای برنامه های متنوع ویژه نیمه شعبان در کردستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر از برگزاری چند برنامه ویژه نیمه شعبان در کردستان خبر داد و اظهار داشت: پخت و توزیع 800 وعده غذا از جمله برنامه هایی بود که انجام شد. انجام شد. در شهرستان مریوان به مناسبت نیمه شعبان با کمک خیرین.

حجت الاسلام برومند رازیانی گفت: نیمه شعبان یکی از اعیاد مسلمین است و شادی مردم گوشه کوچکی از رسالت هر یک از ماست که باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهیم.

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

وی خاطرنشان کرد: جشن نیمه شعبان در حسینیه سیدالشهدایی شهرستان مریوان، اجرای گروه سرود دانش آموزی و خواندن زیارت آل یاسین نیز از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت نیمه شعبان در شهرستان مریوان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: برپایی ایستگاه های صلواتی در نقاط مختلف استان، برگزاری جشن بزرگ ایرانیان در تالار آزادی سنندج، برگزاری جشن نیمه شعبان در این شهرستان. عرصه ورزش تالار قارو به همت هیئت مدیره مهدیه این شهرستان، برپایی غرفه نقاشی ویژه کودکان در جشن نیمه شعبان در شهرستان کامیاران و اجرای باشکوه گروه سرود بانوان حاج قاسم در مهدیه سنندج تنها یک بخشی از برنامه های نیمه شعبان که در کردستان اجرا شد.

حجت الاسلام رازیانی افزود: برگزاری محافل قرآنی در خانه ها و موسسات قرآنی و اعزام مبلغ و مقادیر از دیگر فعالیت های ویژه نیمه شعبان در کردستان بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از بدو ورود اعیاد شعبانیه از ولادت امام حسین (ع) و به طور مستمر تا نیمه شعبان همزمان با میلاد حضرت مهدی (عج) 25 جشن برگزار شد. ویژه برنامه ها در سطح مساجد استان کردستان و برگزاری بیش از 100 مراسم در هیئت های مذهبی استان..

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

ترویج فرهنگ مهدویت در برنامه های نیمه شعبان

مدیرعامل بنیاد مهدوی بیجار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت اعیاد نیمه شعبان پرداخت و گفت: نیمه شعبان فرصت مغتنمی برای تبیین مهدویت و آگاهی بخشی مردم است. و ترویج فرهنگ مهدویت یکی از مهمترین اهداف برگزاری برنامه های نیمه شعبان است.

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

کمال حیدرزاده همچنین به بنیاد مهدویت اشاره کرد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان برنامه های متنوعی در این شهرستان برگزار شد اما در مجموع مراسم جشنی با حضور عاشقان و عاشقان اهل بیت برگزار شد.به) در مسجد حضرت موسی فرزند پسر جعفر (به) برگزار شد و از قاریان برجسته کشور نیز دعوت به عمل آمد.

از پخت و پز و توزیع غذای رایگان گرفته تا برگزاری جشن های عمومی در کردستان

جشن ها و تعطیلاتی که برگزار می شود. مردم کردستان از اقصی نقاط شهر و شهرستان با برکت جشن های خود آماده و آماده برگزاری جشنی برای بزرگداشت خداوند هستند. تشکر و در نیمه شعبان مانند سایر اعیاد جشن های مختلفی در این استان برگزار می شود که با استقبال عموم مردم مواجه می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.