افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

از صفر تا صد حادثه بزرگ و قتل در هفته گذشته! + عکس و جزئیات

  • کد خبر : 408593
از صفر تا صد حادثه بزرگ و قتل در هفته گذشته! + عکس و جزئیات

به گزارش رکنا، هفته گذشته کشور شاهد چندین جنایت و اتفاق ناگوار بود که مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت و رکنا از تیراندازی های مرگبار گرفته تا حوادث دلخراش، قتل های مشکوک، سرقت های مسلحانه و تصادفات رانندگی را به ثبت رساند. برای جزئیات بیشتر در مورد این جنایات و حوادث به […]

به گزارش رکنا، هفته گذشته کشور شاهد چندین جنایت و اتفاق ناگوار بود که مورد توجه رسانه ها و مردم قرار گرفت و رکنا از تیراندازی های مرگبار گرفته تا حوادث دلخراش، قتل های مشکوک، سرقت های مسلحانه و تصادفات رانندگی را به ثبت رساند. برای جزئیات بیشتر در مورد این جنایات و حوادث به ادامه مطلب مراجعه کنید.

پشت صحنه قتل هولناک وکیل لارستانی

هفتم مهرماه امسال بار دیگر استان فارس دچار شوک شد، این بار به دلیل قتل علی سلیمانی وکیل معروف لارستانی که در مقابل دادگاه با 8 گلوله کشته شد.

ماجرا از آخرین پرونده این وکیل شروع شد که موضوع آن فسخ قراردادی بود که دو سال پیش به وجود آمد. در این مورد، طرف دعوا به اشتباه دادخواست جدیدی را تقدیم کرده بود و در روز حادثه در جلسه دادگاه به وی اعلام شد که به دلیل عدم صدور رای قطعی در مورد قبلی، امکان تشکیل پرونده جدید وجود ندارد. . مورد

پس از پایان جلسه، مردی 72 ساله که از طرفین دعوا بود، دست به اقدامی هولناک زد و وکیل سلیمانی را در حالی که در خودرویش بود، با شلیک هشت گلوله به سمت وی ​​کشت. پس از این جنایت، قاتل در کلانتری حاضر شد و اکنون در بازداشت به سر می برد.

اطلاعیه دادستان درباره جنایت ارتکابی به محمود فخری

هشتم مهرماه هفته گذشته در پی اظهارات غیرمستند برخی از چهره های ورزشی، دادستانی تهران وارد موضوع شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و هفته گذشته نیز دادستانی درباره محمود فکری، سرمربی تیم مس شهربابک اطلاعیه ای صادر کرد. ، به خاطر اظهاراتش در خصوص انتخاب سرمربی استقلال. جنایت انجام داد

همچنین باشگاه پرسپولیس و هیئت مدیره آن از علیرضا بیرانوند به دلیل افترا و نشر اکاذیب در خصوص پرداخت رشوه شکایت کردند. این پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده و تحقیقات ادامه دارد.

دستگیری سه مظنون اصلی آتش سوزی مرگبار بازار آهن شادآباد

در نهم مهرماه نیز این خبر منتشر شد که پس از حادثه آتش در بازار آهن شادآباد که سه نفر جان خود را از دست دادند، بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای امور جنایی تهران دستور دستگیری سه متهم اصلی این حادثه را صادر کرد. از جمله این افراد می توان به جوشکار عامل اصلی آتش سوزی، کارفرما و یکی از همسایگانی که در این حادثه دست داشت و همچنان در دست بررسی است، اشاره کرد.

آتش سوزی در بازار شادآباد

معمای مرگ مشکوک کودک معلول در مرکز نگهداری!

در 30 اکتبر، خبر مرگ یک مرد جوان منتشر شد. در روایت این خبر به پلیس اطلاع داده شد که شب شنبه 7 مهرماه، مرگ مشکوک جوانی 24 ساله در مرکز خصوصی معلولان ذهنی دهقان به پلیس اطلاع داده شد. محله از ویلا کرج

تیم جنایی در بررسی محل حادثه متوجه آثار کبودی روی گردن پسر بچه شدند و بررسی های اولیه نشان داد زنجیر متصل به گردن او باعث مرگ وی شده است. مدیر مرکز و زنجیر بند با دستور قضایی دستگیر شدند. متهم اصلی منکر قتل شد و مدعی شد درگیری پسر معلول باعث خفگی او شده است. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ادامه دارد. دستور دادستانی برای انتقال معلولان به مراکز دیگر نیز صادر شده است.

تیراندازی در فرودگاه امام; کارمند قربانی تنفر و اختلافات اقتصادی است!

صبح روز 30 اکتبر 1 تیراندازی حادثه خونینی در فرودگاه امام خمینی رخ داد. این حادثه در ساختمان اداره مخابرات فرودگاه به دلیل اختلاف مالی بین پیمانکار و یکی از کارکنان به نام حسین بنایی رخ داد. بر اثر این تیراندازی حسین بنایی کشته شد و تیرانداز که پیمانکار است از محل متواری شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات ادامه داشت.

مرگ مشکوک یک جوان افغان در باغ محله شهرزیبه

اول نوامبر در درگیری دو دوست قدیمی افغان در باغی در محله شهرزیبه، یکی از آنها جان باخت. ساعت 10:30 صبح همان روز گزارشی مبنی بر قتل یک جوان 20 ساله افغان به پلیس رسید. بررسی ها نشان داد مقتول با 10 ضربه چاقو کشته شده است. درگیری شب گذشته در کارگاه ویترای باغ رخ داد و همکاران مقتول با دیدن جسد به پلیس آگاهی اطلاع دادند. قاتل 25 ساله متواری با کمک پلیس دستگیر شد. تحقیقات پلیس درباره جزئیات و انگیزه قتل ادامه دارد.

عکس صحنه قتل یک افغان توسط دوستش در شهر زیبا

محکومیت به خودکشی زهرا فکورصبور

در جریان حوادث هفته گذشته، می توان عامل خودکشی را محکوم کرد. زهرا فکورصبور او اشاره کرد. اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه آخرین وضعیت پرونده زهرا فکور صبور بازیگر سینما را در تاریخ 10 آبان ماه اعلام کرد و گفت: متهم این پرونده به اتهام کلاهبرداری از مرحوم فکور صبور تحت تعقیب است. متهم پس از رسیدگی به چهار سال حبس تعزیری محکوم شد.

چرا نیلوفر حمیدی و الهه محمدی در لیست عفو نبودند؟

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه نیز اول آبان ماه در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم عفو برخی خبرنگاران زندانی توضیح داد که متهمان و محکومانی که پرونده آنها مشمول عفو رهبری در سال 1401 بوده است مشمول این عفو ​​شده اند. . وی خاطرنشان کرد: پرونده هایی مانند الهه محمدی و نیلوفر حمیدی در قسمت مربوط به 1401 مورد عفو قرار گرفتند اما اتهامات آنها مربوط به سال های گذشته و حوزه های امنیتی بوده و همچنان در دست بررسی است. جهانگیر همچنین بر اهمیت شفافیت و اطلاع رسانی در دستگاه قضایی تاکید کرد.

نیلوفر حامدی و الهه محمدی، دو روزنامه‌نگار بازداشت شده در اعتراض به مرگ مهسا امینی در سال 1401.

اتهام جنگ خطرناک ترین سارقان مسلح در منازل تهران!

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری اول آبان ماه جاری اعلام کرد که قوه قضائیه با مجرمان به‌ویژه سارقان مسلح مدارا نمی‌کند و برای آنها مجازات‌های سنگینی در نظر می‌گیرد.

وی با قدردانی از تلاش مستمر پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سه سارق مسلح، افزود: دو نفر از این مجرمان متواری هستند و اسامی و عکس آنها با دستور قضایی منتشر می شود. این باند مسلح به منازل شهروندان حمله کرده و ضمن ضرب و شتم خانواده های آنان، آنها را زندانی و از این وقایع فیلمبرداری کردند. اولین جلسه رسیدگی به اتهامات این سارقان روز گذشته برگزار شد و جلسه دوم امروز نیز ادامه خواهد داشت. سارقان با استفاده از سلاح گرم و چاقو رعب و وحشت زیادی در جامعه ایجاد کرده اند و بسیاری از خانواده ها دچار آسیب های جسمی و روحی شده اند.

فاجعه در روستای فولادمحله و مسمومیت ۹۵ نفر با گاز مونوکسید کربن

11 آبان ماه در جریان حوادث هفته گذشته حادثه گازگرفتگی در مسجد جامع روستای فولاد محله شهرستان مهدیشهر نیز خبرساز شد. زیرا پس از این حادثه 95 نفر بر اثر گاز مونوکسید کربن مسموم شدند.

با اعلام این حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، تیم پایگاه امداد و نجات فولاد محالله به محل حادثه اعزام شد. این حادثه منجر به مصدومیت 38 نفر شد که از این تعداد 10 نفر توسط امدادگران هلال احمر و 28 نفر توسط عوامل اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

پشت صحنه سفر مرگبار یک ماما با 2 پرستار به رامهرمز!

روز اول آبان بخشی از سفر مرگبار چند تن از کادر پزشکی مشخص شد. پیش از این حادثه چهار کادر درمانی بیمارستان مادر رامهرمز برای توضیح درباره مرگ یک کودک در بیمارستان راهی شهر اهواز شده بودند.

متاسفانه سرعت زیاد خودرو و عدم کنترل راننده باعث واژگونی خودرو و جان باختن سه سرنشین آن شد که دو نفر از آنها پرستار و یک ماما بودند. بررسی احتمال وقوع قصور پزشکی و ارتباط آن با این سفر همچنان ادامه دارد.

تصادف رامهرمز

جزئیات حمله وحشیانه به بچه های پرسپولیس

پیروی از تمرین نوزادان. پرسپولیس در ورزشگاه کارگری تهران هشت بازیکن این تیم در ایستگاه اتوبوس مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفتند. این سارقان با سلاح سرد و گرم به قصد سرقت گوشی و پول بازیکنان به آنها حمله کرده و گوشی آنها را سرقت کردند. علاوه بر این، سارقان به بازیکنان ضربه زدند که آسیب چندانی به آنها وارد نکرد. پس از این اتفاق بازیکنان به کلانتری یافت آباد رفته و از سرقت و اتفاقات رخ داده خبر دادند.

آرمان ناصرزاده; از قاتل تا قربانی انتقام در قزلحصار!

آرمان ناصرزاده، مرد 33 ساله محکوم به قتل اکبر، صبح روز 11 آبان ماه در زندان قزلحصار به اعدام محکوم شد. این حادثه پس از درگیری های مکرر ناصرزاده و مقتول که از آشنایان قدیمی بودند رخ داد. پس از مشاجره تلفنی و اختلاف نظر شدید، آرمان با وجود شکایت از مقتول دست به قتل زد و سپس خود را به پلیس معرفی کرد. علیرغم تلاش های فراوان دستگاه قضایی، فعالان اجتماعی و خانواده مقتول برای جلب رضایت و گذشت، سرانجام خانواده اکبر اجرای حکم قصاص را رها نکردند و این حکم پس از 10 سال حبس توسط آرمان اجرا شد.

اعدام چهار نفر به خاطر 17 مرگ وحشتناک!

صبح چهارشنبه 11 آبان ماه اجرای حکم اعدام چهار متهم اصلی این پرونده انجام شد. مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در استان البرز در ندامتگاه مرکزی کرج در صدر اخبار قرار گرفت. این دستورات به دلیل تهیه و توزیع گسترده مشروبات الکلی در 26 ژوئن 1402 صادر شد که منجر به مرگ 17 نفر و مسمومیت 191 نفر شد. پس از این حادثه پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات توسط بازپرس ویژه دادسرای امور جنایی آغاز شد. متهمان به اتهام «افساد فی الارض» از طریق توزیع متانول الکل صنعتی محاکمه و محکوم شدند.

جسد در تپه های شهر مسعودیه پیدا شد. قاتل دختری 13 ساله بود.

سهرا، دختر 13 ساله ای که سحر، دوست 9 ساله اش را کشت، به پرداخت مهریه کامل یک زن و همچنین گذراندن دو سال در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد. این جنایت پس از سرقت گوشی تلفن همراه و حسادت یک نوجوان رخ داد.

این نوجوان به بهانه بازی مقتول را به تپه های اطراف مسعودیه نزدیک خانه اش برد و با چاقویی که به همراه داشت او را کشت و موبایلش را گرفت.

علت مرگ 30 کارگر معدن طبس مشخص شد

هفته گذشته محمدعلی توکلی، مدیرکل امور آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص مسمومیت در حوادث محیط کار اعلام کرد که آخرین حادثه این پرونده مربوط به معدن طبس بوده که البته حادثه محل کار بوده است. و مرگ بیش از 30 کارگر در این مورد. این حادثه ناشی از مسمومیت با گاز متان و گاز CO بوده است.

حادثه طبس

سقوط دومینو تیرهای برق و درختان در پایتخت

از اوایل آبان ماه به دلیل طوفان، چندین درخت و تیرهای چراغ برق در جاده ها وجود داشت سقوط انجام دادند، اما تلفات جانی گزارش نشد.

در پی این حوادث پس از حضور عوامل شرکت برق و قطع برق چراغ های برق، آتش نشانان با کمک عوامل راهداری، چراغ های برق را به حاشیه جاده منتقل کردند و درختان را قطع کردند. قطعه قطعه شد و جاده ها را بازگشایی کرد.

سقوط درخت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.