افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

از شاهین و تیبا گرفته تا ساینا و کویک همه پایین رفتند + جدول

  • کد خبر : 29465

پژواک ایران; بر اساس ارزیابی بازار امروز، خانواده کوئیک ۲ میلیون تومان و خانواده تیبا یک میلیون افت قیمت در بازار داشتند. با این شرایط روند بازار حکایت از کاهش قیمت خودروهای اقتصادی در بازار امروز دارد. اما در بین محصولات امروز سایپا، «شاهین» بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهش 3 میلیونی راهی […]

پژواک ایران; بر اساس ارزیابی بازار امروز، خانواده کوئیک ۲ میلیون تومان و خانواده تیبا یک میلیون افت قیمت در بازار داشتند. با این شرایط روند بازار حکایت از کاهش قیمت خودروهای اقتصادی در بازار امروز دارد. اما در بین محصولات امروز سایپا، «شاهین» بیشترین افت قیمت را داشت و با کاهش 3 میلیونی راهی بازار شد.

قیمت پرطرفدارترین خودروهای سایپا در بازار: از شاهین و تیبا تا ساینا و کویک همه کاهش یافت + جدول

به گفته فعالان بازار خودرو، کاهش قیمت دلار یکی از دلایلی است که باعث شد بازار در کنار اخبار خودروهای وارداتی روند نزولی خود را حفظ کند.

از بین محصولات سایپا قیمت «شاهین»، «کوئیک آر»، «رگلار کوئیک»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا 2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفت.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 560 میلیون تومان بود و افت 3 میلیونی را تجربه کرد. در بین محصولات سایپا، خانواده کوئیک امروز ۲ میلیون افت داشت و با این شرایط، «کوئیک آر» ۳۳۸ میلیون تومان و «رگولار کوئیک» ۳۳۷ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می دهد که در میان خانواده تیبا، «تیبا صندوقدار» 329 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و یک میلیون افت داشت و «تیبا 2 نرمال» 339 میلیون تومان قیمت داشت. در بازار. بازار و کاهش 1 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان می دهد که «ساینا» نیز امروز افت میلیونی داشته و 328 میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

قیمت پرطرفدارترین خودروهای سایپا در بازار: از شاهین و تیبا تا ساینا و کویک همه کاهش یافت + جدول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.