افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
6

از سه طریق کودک خود را ورزشکار کنید / کودک شما را به صورت خلاقانه به ورزش علاقه مند می کند

  • کد خبر : 283042
از سه طریق کودک خود را ورزشکار کنید / کودک شما را به صورت خلاقانه به ورزش علاقه مند می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- تلاش برای تشویق بچه ها به ورزش می تواند یک کار تمام وقت باشد، اما ارزشش را دارد زیرا ورزش نه تنها باعث بازی و سرگرمی شما می شود، بلکه باعث سلامت و قوی شدن فرزندتان نیز می شود. همچنین به آنها می آموزد که […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- تلاش برای تشویق بچه ها به ورزش می تواند یک کار تمام وقت باشد، اما ارزشش را دارد زیرا ورزش نه تنها باعث بازی و سرگرمی شما می شود، بلکه باعث سلامت و قوی شدن فرزندتان نیز می شود. همچنین به آنها می آموزد که چگونه برای زندگی برنامه ریزی کنند و. اهداف او چه کسی می داند، شاید آنها حتی در بزرگسالی ورزشکار المپیک شوند.

ما می دانیم که هیجان زده کردن فرزندتان در مورد ورزش می تواند دشوار باشد، بنابراین نکاتی در مورد نحوه تشویق او داریم. با ترفندهای مفید ما می توانید تمرینات آنها را با دوستان خود در هر زمان تماشا کنید.

الگوی مثبتی باشید

فراموش نکنید که کودکان از شما الگو می گیرند و شما منبع اصلی الهام آنها هستید زیرا به هر حال از شما پیروی می کنند. بنابراین مهمترین بخش ورزش است، وقتی کودک شما را در حال انجام این کار ببیند تشویق به انجام آن می شود و چشمانش با این کار آشنا می شود.

c0bcf864775f43bde6346487689c7190

ورزش را به سرگرمی تبدیل کنید

ورزش نباید برای آنها خسته کننده باشد. برای این کار می توانید یک تگ بازی روی آن بگذارید و در خانه بدوید و بازی شکارچی را انجام دهید. امکانات زیادی برای انجام ورزش وجود دارد و می توانید از آن برای سرگرمی ورزش و سرگرمی کودکان خود استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که بچه‌ها ورزش نمی‌کنند، خسته‌کننده بودن آن است، بنابراین حتماً به آنها نشان دهید که راه‌های زیادی برای انجام آن بدون خسته‌کننده بودن وجود دارد.

کودکان را در ورزش های گروهی شرکت دهید.

فرزندان خود را در کلاس های ورزشی گروهی ثبت نام کنید و به آنها اجازه دهید درس های مهمی بیاموزند و دوستانی پیدا کنند تا با آنها ورزش کنند. این به آنها این فرصت را می دهد که علاوه بر فعالیت بدنی و تجربه، مهارت های خود را نیز توسعه دهند و از حس موفقیت لذت ببرند. علاوه بر داشتن شریک، آنها را به کار و تلاش برای حذف رقبا وا می دارد.

b05bfefce7753bd6f45262dffab918e5

کودک خود را با غذاهای سالم تشویق کنید

به جای غذاهای چرب و ناسالم، به کودک خود غذاهای سالم بدهید تا روحیه او را شاد کند و پس از تمرین با شیک های خوشمزه و سالم از او پذیرایی کنید تا در سبک زندگی او فعالیت ایجاد کنید و سلامتی را به زندگی او بیافزایید. این به کودک شما انرژی کافی برای فعال بودن نمی دهد و این کار را خواهد کرد. آنها را در دراز مدت بیمار کند.

3b6182988d6c87df149f2da09565ee9c

چند وسیله ورزشی در خانه تهیه کنید.

اگر وسایل تناسب اندام در خانه داشته باشید، فعال نگه داشتن فرزندانتان بسیار آسان تر خواهد بود. تردمیل با وزنه یا دوچرخه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است تا نگران خراب شدن برنامه ورزشی در اثر آب و هوا نباشید و می توانید بچه ها را در خانه مشارکت دهید.

27afd92ebd2f95187f8385c394cd2b2c

dbc7ae4ae09a3b3b502988fc68614888

60b803dd33aa4666960250c8ae2391d7

7156a29bd7bb23bd4f4dcf1ad11a9d8f

به صورت خانوادگی به پیاده روی یا کوهنوردی بروید

هیچ چیز برای فرزند شما بهتر نخواهد بود که اوقات فراغت خود را با خانواده خود به پیاده روی و پیاده روی بگذراند. بسیاری از ورزش ها از این طریق یاد می گیرند و این یک راه عالی برای ایجاد پیوندهای خانوادگی و خاطرات است. اگر بچه‌های شما اهل خانه‌نشینی هستند، آنها را به یک ماجراجویی هیجان‌انگیز ببرید زیرا نمی‌توانند در برابر هوای تازه و مناظر زیبا مقاومت کنند.

بگذارید خودشان فعالیت را انتخاب کنند.

یکی از بهترین راه ها برای ایجاد انگیزه در کودکان این است که به آنها اجازه دهید تمرینات خود را انتخاب کنند. می‌توانید فعالیت‌ها یا ورزش‌هایی را که فکر می‌کنید دوست دارند پیشنهاد دهید و به آن‌ها اجازه دهید انتخاب کنند. به این ترتیب، کودکان مالکیت اهداف خود را به دست می گیرند و بنابراین کمتر تسلیم می شوند.

415d9f2972a6c6b47e5383b787b14510

تلویزیون و زمان نمایش را محدود کنید

این هیجان انگیز خواهد بود که به آنها اجازه دهید تلویزیون تماشا کنند یا بازی های ویدیویی انجام دهند، اما باید زمان را نه تنها برای دادن وقت آزاد به آنها برای فعالیت مورد نظر محدود کنید، بلکه به بهبود تمرکز کودک خود نیز کمک کنید. هر دو برای بهره وری ضروری هستند. علاوه بر این، می توانید از این برای آموزش عادات سالم و اهمیت تعادل به آنها استفاده کنید.

به حمایت از آنها ادامه دهید

برای فرزند شما بسیار آسان است که ایمان خود را در این سن از دست بدهد، بنابراین مهم است که دائماً به او یادآوری کنید که می تواند هر کاری انجام دهد. گاهی اوقات تنها چیزی که آنها نیاز دارند کمی انگیزه و حمایت از جانب شما است تا به آنها کمک کنید تا به اهداف تناسب اندام خود برسند.

از مسابقه برای ایجاد انگیزه در خود استفاده کنید

من این را به عنوان آخرین نکته ذکر کردم، نه به این دلیل که مهم نیست، بلکه به این دلیل که باید به عنوان آخرین راه حل استفاده شود. اگر فکر می‌کنید بچه‌ها برای تلاش کردن به انگیزه نیاز دارند، می‌توانید از این گزینه به عنوان انگیزه استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که آن را در سطحی نگه دارید که به آنها یادآوری کند که این کار سرگرم‌کننده است و لزوماً برد یا باخت نیست. با کمی خلاقیت و حوصله می توانید آنها را تشویق کنید که تناسب اندام داشته باشند و از آن لذت ببرند.

54416ef5e9ca3b47d1a76c303123e63f



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=283042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.