افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

از روند قدیمی طراحی خانه برای این عید بگذریم.

  • کد خبر : 194843
از روند قدیمی طراحی خانه برای این عید بگذریم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دکوراسیون مساوی است با سبک. در حالی که امروز برخی از لباس ها و تجهیزات را می پوشید، قطعا تا چند سال دیگر از مد می افتند. همیشه بوده و هست که چیزی در عین حال شیک و جدید به نظر برسد اما بعد از […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دکوراسیون مساوی است با سبک. در حالی که امروز برخی از لباس ها و تجهیزات را می پوشید، قطعا تا چند سال دیگر از مد می افتند. همیشه بوده و هست که چیزی در عین حال شیک و جدید به نظر برسد اما بعد از مدتی اگر در جایی استفاده شود یا دیده شود کهنه و البته منسوخ به حساب می آید. پس از آن، روندهای جدید رایج می شوند و این مشکل همچنان ادامه دارد. در دکوراسیون هم همین اتفاق می افتد، اما قطعا با این تفاوت که هر سال هیچ تغییر بزرگی ایجاد نمی شود و تنها چیزهای کمی شکل و شمایل خود را تغییر می دهند. این تغییرات می تواند از سبک طراحی داخلی گرفته تا دکوراسیون و طراحی هر خانه را شامل شود.

در این مقاله قصد داریم با گرایش هایی که دیگر در دکوراسیون مورد توجه قرار نمی گیرند آشنا شویم و روند جایگزینی آنها را ببینیم و با آنها آشنا شویم.

آیا خون شما یک طرح باز است؟ روند جایگزین چیست؟

پلان طبقه باز به یک روند تبدیل شده است و در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در تمام خانه هایی که رفتیم، اتاق نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه در یک خط بودند و با پارتیشن های بسیار کوچک از هم جدا شده بودند. در حال حاضر نیز بسیاری از خانه ها از این سبک پیروی می کنند و هدفشان بزرگ نشان دادن سال است و در این بین اگر به فکر بازسازی خانه هستید بهتر است بدانید که اکنون تمرکز دکوراسیون جدید بر روی فضاها است. کوچکتر و دارای چیدمان صمیمی با میز و صندلی است، نه خیلی بزرگ و باز.

طراحی پلان طبقه بسته، محیطی دلپذیرتر برای گردهمایی های دوستانه فراهم می کند. در هر اتاقی می توانید از انواع رنگ ها و سبک ها استفاده کنید.

دکوراسیون قدیمی

پالت رنگ سفید و خاکستری از مد افتاده است! روند چیست؟

روند دیگری که باید در دکوراسیون خود با آن خداحافظی کنید پالت رنگ سفید و خاکستری است که مورد توجه سال 2024 نیست. این دو رنگ که طیف وسیعی از خاکستری بودند در سال های اخیر بسیار محبوب شدند در حالی که در جدید یک سال پیروان خود را از دست داد و اکنون جایگزین دیگری دارد.

اگر از علاقه مندان به رنگ های خنثی هستید، باید بدانید که رنگ های گرم تری مانند بژ، کرم، قهوه ای و خاکی را باید جایگزین کنید و هنگام رنگ آمیزی دیوار، مبلمان، لوازم جانبی، آثار هنری و فرش از آن لذت ببرید. حتی سایه های آبی و خاکستری نیز در ترند امسال بسیار دیده می شود که می توان گفت ترند پررنگی است.

دکوراسیون قدیمی

لوازم و تزیینات رنگارنگ داشتی؟

خب لوازم و وسایلی که به عنوان تزیین استفاده می شد بیشتر در رنگ های رنگارنگ دیده می شد که مد آن زمان بود. همانطور که سال جدید با دیوارهای رنگارنگ و خوک های رنگارنگ وداع کرده است!

اما در عوض، استفاده از دکوراسیون های سفید و رنگارنگ افزایش یافته است و می توانید چیدمان سانگویین خود را با روند “شستشوی رنگ” که در سال 2024 در حال ظهور است، تطبیق دهید. دیوارها، دکوراسیون، سقف و البته درها را با یک تک زیبا زیبا کنید رنگ ظاهری شاداب تر و با طراوت در فضای داخلی اتاق شما ایجاد می کند که کانون توجه سال جدید است.

دکوراسیون قدیمی

آیا مبلمان شما مطابقت دارد و شکل یکسانی دارد؟ خب عزیزم دیگه مد شده

خوب در هر خانه ای مبلمان وجود دارد زیرا یکی از عناصر اصلی و جذاب دکوراسیون به حساب می آید و در سال های اخیر مبل های همسان در بین خانواده ها بسیار پرطرفدار بوده است اما اکنون شرایط تغییر کرده است. البته اگرچه خرید و تزیین مبلمان همسان راحت تر و راحت تر به نظر می رسد، اما محیطی نه چندان دلپذیر را ایجاد می کند.

به جای استفاده از مبلمان همسان، می توانید اتاق نشیمن خود را با انواع مبل ها و قطعات تزئینی جذاب تر و متفاوت تر تزئین کنید. به عنوان مثال، ترکیب مبل ها و مبلمان قدیمی و جدید از دوره های مختلف، طیف گسترده ای از عناصر طراحی شامل بافت، الگوها و رنگ ها را به فضای شما می آورد.

دکوراسیون قدیمی

من واقعاً دیگر به کلمه تابلو اهمیت نمی دهم.

خب ما به خانه های زیادی رفتیم و دیدیم که روی دیوار تابلوهای کلمه تزیین شده است که سبک خاص خود را دارد اما نکته اینجاست که در سال جدید مدرنیته خود را از دست می دهند و سال نو است. خوش آمدید و از تابلوهای خلق و خوی بیشتری استفاده کنید.

اما جاش، روند چیست؟ به جای استفاده از تابلوهای کلمات، می توانید از نقاشی های رنگ روغن، قطعات تزئینی قدیمی و قدیمی، قطعات گلی، برنج و چینی برای زیباتر کردن دیوار اتاق خود استفاده کنید و بس.

دکوراسیون قدیمی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.