افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

از رئیسی وام 300 میلیونی بدون بهره بگیرید

  • کد خبر : 228913
از رئیسی وام 300 میلیونی بدون بهره بگیرید

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک دی یکی از بانک های خصوصی کشور است که با ارائه تسهیلات مختلف توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. یکی از پروژه های نصبی این مجموعه «باران» نام دارد که قرض الحسنه است. افرادی که مشتری بانک دی هستند و خواهان دریافت تسهیلات هستند باید در یکی از شعب […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: بانک دی یکی از بانک های خصوصی کشور است که با ارائه تسهیلات مختلف توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. یکی از پروژه های نصبی این مجموعه «باران» نام دارد که قرض الحسنه است.

افرادی که مشتری بانک دی هستند و خواهان دریافت تسهیلات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل 10 میلیون توکن در حساب خود داشته باشند.

سقف این وام برای افراد 300 میلیون تومان است و سودی ندارد. اما این بانک برای تامین هزینه های خود، کارمزد چهار درصدی را برای این خدمت در نظر گرفته است. افرادی که این وام را دریافت کرده اند، امکان بازپرداخت آن حداقل تا شش ماه دیگر را دارند، اما در صورت صلاحدید بانک می توانند اقساط را در مدت 60 ماه پرداخت کنند. افراد برای دریافت این وام باید ضامن رسمی معتبر از بانک ارائه دهند.

با احتساب همه موارد ذکر شده، جمعیت باید ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومبا هزینه کند. سود کل تسهیلات به 36 میلیون تومان و کل مبلغ تسهیلات و مزایای آن به 336 میلیون و 300 هزار تومان می رسد.

بانک دی به منظور ایجاد امکان مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های اقتصادی و مالی سازنده، مثمر ثمر و موجه بویژه در زمینه های پولی، مالی و بانکی تأسیس و اداره می شود. این گروه برای دستیابی به این هدف، انواع خدمات بانکی اعم از تسهیلات ارزی و ریالی، سپرده ها و خدمات ارزی و ریالی و بانکداری نوین را ارائه می دهد.

افراد تحت پوشش کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی کشور که از مشتریان بانک تعاون هستند، می توانند با عنوان طرح «مائده» از وام 300 میلیون تومانی بدون بهره این مجموعه بهره مند شوند.

افراد تحت پوشش کمیته و سازمان بهزیستی بسته به دسته بندی، امکان درخواست وام 300 میلیونی توکن از این مجموعه را از طریق سپرده وام دارند. مدت سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات بین سه تا شش ماه است.

این وام به صورت قرض الحسنه بوده و بین 0 تا 4 درصد کارمزد دارد. متقاضیان این خط حداکثر ظرف مدت 60 ماه امکان پرداخت هزینه خط مذکور را دارند. افراد برای دریافت این وام 300 میلیون تومانی باید ضمانت نامه رسمی داشته باشند و اعتبار کاری خوبی داشته باشند.

جزئیات وام 300 میلیون تومانی بدون بهره

با توجه به میزان وام اعلامی و شرایط ذکر شده، مبلغ هر قسط این طرح تسهیلات به 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان می رسد. سود کل این تسهیلات 36 میلیون تومان و مبلغ وام و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان است.

لازم به ذکر است این خدمت به افرادی که قصد ایجاد مشاغل خانگی در بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور را دارند نیز ارائه می شود.

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که با هدف گسترش همکاری‌ها و همکاری‌ها در بخش‌های مختلف کشور و بهبود اقتصاد تشکیل شد. این مجموعه در طول سال های فعالیت خود موفق به کسب افتخارات متعددی از جمله تندیس هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، جایزه مسئولیت اجتماعی 1400، اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم در هزاره سوم و … شده است.

پرداخت این وام به متقاضیان/بانک ها آغاز شده است.

احمد خادمیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ملی نهضت مسکن گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 482 هزار نفر در سراسر کشور برای دریافت تسهیلات ودیعه ای اجاره مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از یک میلیون و 315 هزار نفر در سامانه حضور دارند. . معلوم است که mrud.ir شرایط اولیه دارد.

به گزارش شفان نیوز، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت نهضت ملی مسکن ادامه داد: 913 هزار و 364 متقاضی واجد شرایط برای دریافت تسهیلات سپرده مسکن به بانک ها معرفی شده اند که تاکنون 392 هزار و 303 نفر شناسایی شده اند. متقاضی قرارداد منعقد کرده است.

خادمیان تصریح کرد: بانک ها به یک سوم تعهدات پرداختی خود برای تسهیلات سپرده مسکن عمل کردند که پیش بینی می شود در ماه های آینده این همکاری تقویت شود.

رئیس صندوق ملی مسکن از خرید 90 هزار تن فولاد از طریق بورس کالا به مبلغ 2 میلیارد تومان برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن خبر داد.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیات مدیره صندوق ملی مسکن از بزرگترین خرید فولاد در بورس کالا برای جنبش ملی مسکن خبر داد و افزود: وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت امنیت و امنیت وزارت اقتصاد و دارایی 90 هزار تن کالا شامل چهار نوع میلگرد تقویتی و مواد پرمصرف لازم برای اجرای طرح ملی مسکن را به مبلغی حدود 2000 میلیون تومان خریداری کرد.

مهدیار اسماعیلی ادامه داد: این کار با هدف مدیریت زنجیره کالا از معدن تا مسکن انجام شد و تبعات متعددی دارد و با این کار عملا در سال آینده بخش قابل توجهی از ساخت و ساز تامین مالی می شود. پروژه های نهضت ملی مسکن شما در برابر افزایش قیمت بیمه خواهید شد. بنابراین پروژه هایی که در مرحله ساخت هستند نگران افزایش قیمت تمام شده نخواهند بود.

وی بیان کرد: این بزرگترین معامله خرید فولاد برای عملیات تولید مسکن در کشور است.

وی همچنین از مراحل بعدی خرید مصالح دیگر از جمله سیمان در آینده نزدیک برای بهره مندی از پروژه های نهضت ملی مسکن خبر داد.

پرداخت وام در بانک مسکن با سفته الکترونیکی

بانک مسکن اعلام کرد: متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن که سفته یکی از وثیقه های آن است، می توانند سفته کاغذی را با سفته الکترونیکی جایگزین کنند.

با هدف توسعه خدمات الکترونیک و پیشبرد طرح توسعه و تحول دیجیتال در بانک مسکن، امکان پرداخت تسهیلات از طریق صدور سفته الکترونیکی فراهم شد.

مشتریان بانک مسکن که مایل به دریافت خدماتی مانند وام ازدواج، مرابحه، زایمان و … هستند، می توانند از طریق قسمت خدمات الکترونیکی، پیشخوان مجازی به سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir دسترسی پیدا کنند و «الکترونیکی» را انتخاب کنند. گزینه گزینه “سفته” صدور سفته الکترونیکی همچنین با ورود به باجه مجازی بانک از طریق موبایل بانک مسکن و انتخاب گزینه “صدور سفته” امکان دریافت این سرویس وجود دارد.

در حال حاضر امکان صدور سفته الکترونیکی توسط اشخاص حقیقی و صرفاً برای صاحبان ذی نفع یا ذینفعان بانک مسکن وجود دارد و متقاضیان دریافت تسهیلات بانک مسکن و ضامنان آنها باید برای استفاده از خدمات سفته الکترونیکی امضای دیجیتال خود را نیز فعال کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی آسان 24 ساعته، امنیت بالا و داشتن کد شناسایی خاص و منحصر به فرد و داشتن امضای دیجیتال از مزایای صدور سفته الکترونیکی بانک مسکن است که جایگزین سفته کاغذی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=228913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.