افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

از دستگیری 20 مجرم شکار و صیادی تا پرداخت 50 تور هوایی در مازندران

  • کد خبر : 411535
از دستگیری 20 مجرم شکار و صیادی تا پرداخت 50 تور هوایی در مازندران

به گزارش رکنا، کامیار ولی پور 15 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در نوشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در بازدید و بررسی منطقه حفاظت شده (منطقه حفاظت شده شمال مرکزی البرز) یک قبضه سلاح شکار و یک لاشه کشف کردند. شکارچیان قطعه اردک وحشی را به همراه […]

به گزارش رکنا، کامیار ولی پور 15 آبان ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در نوشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در بازدید و بررسی منطقه حفاظت شده (منطقه حفاظت شده شمال مرکزی البرز) یک قبضه سلاح شکار و یک لاشه کشف کردند. شکارچیان قطعه اردک وحشی را به همراه سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در فریدونکنار ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت زنی و کنترل در حوزه استحفاظی با شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست محمود آباد در حین انجام ماموریت مشترک با ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت و کنترل در شالیزارهای روستای بارینزده 4 دستگاه را کشف و ضبط کردند. سلاح های شکاری غیرقانونی از شکارچیان. .

این مسئول اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در حین دو ماموریت گشت و کنترل در منطقه دابودشت و کوه لاسم از شکارچیان غیرمجاز 2 قبضه سلاح شکاری و 7 نوار تله هوایی برای صید پرندگان کشف و ضبط کردند 1 نخ دام، 1 نخ تور ماهیگیری و سایر ادوات صیادی و شکار کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: در این راستا یک شکارچی غیرمجاز بلبل حین به دام انداختن این پرنده دستگیر شد.

از دستگیری 20 مجرم شکار و صیادی تا پرداخت 50 گردش هوایی در مازندران

ولی پور تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در ماموریت مشترک با ماموران انتظامی حین گشت زنی و کنترل در حوزه استحفاظی با شکارچیان غیرمجاز، لاشه 1 گراز وحشی و 1 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در بابلسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت زنی و کنترل در آیش باقرتنگه و آببندان احمد کلا 2 قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

سخنگوی حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل در حین گشت زنی و کنترل در منطقه حفاظتی مبارزه با شکارچیان متخلف 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند، خاطرنشان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائم شهر حین گشت و کنترل در شالیزارها 2 قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند. در شهرک مرکزی ۲ قبضه سلاح شکاری از شکارچیان غیرمجاز کشف و ضبط شد.

ولی پور افزود: همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی سه شرور 3 قبضه قبضه سلاح شکاری (یک قبضه قاچاق)، تعداد زیادی فشنگ و جسد یک قطعه ریز کشم و بر روی آن کشف و ضبط کردند. یک ماموریت دیگر یک جنایتکار لاشه خوک کشف و ضبط شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.