افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

از جانبازان دفاع مقدس در خوزستان تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370956
از جانبازان دفاع مقدس در خوزستان تجلیل شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشتردر این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان، بستگان شاهد و ایثارگر در تالار امام خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجلیل از جانبازان امری مقدس است. دفاع برای اینکه فداکاری های خود را فراموش نکنند. سرلشکر محسن رضایی […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشتردر این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان، فرماندهان، بستگان شاهد و ایثارگر در تالار امام خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تجلیل از جانبازان امری مقدس است. دفاع برای اینکه فداکاری های خود را فراموش نکنند.

سرلشکر محسن رضایی با اشاره به اینکه تجلیل از جانبازان دفاع مقدس از سنت حسنه ای است که آثار اخلاقی و اجتماعی در خانواده ها دارد، گفت: بسیاری از جانبازانی که امروز به سن کرامت رسیده اند، زمانی که از آنها تجلیل می شود، احساس می شد. آنهایی که از این مملکت دفاع کردند، فراموش نشدند.

همچنین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)آه) خوزستان در این مراسم گفت: جانبازان دفاع مقدس زمانی جان خود را برای دفاع از انقلاب دادند و اکنون برای شناخت نسل جوان «تبیین جهاد» می کنند.

سرتیپ حسن شاهوارپور وی افزود: دشمنان ما در کمین هستند و جنایتی که رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایتکار این روزها در منطقه انجام می دهد، قلب هر آزاده ای را به درد می آورد و ما این جنایات را محکوم می کنیم. این جنایات در تاریخ بی‌سابقه است و ما آمادگی کامل داریم که از خود مراقبت کنیم و به خود بیاییم زیرا دشمنان با پیچیدگی‌ها و ترفندهای شیطانی خود سعی در صدمه زدن به جبهه حق و انقلاب اسلامی دارند.

در این مراسم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان با اهدای لوح تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.