افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

از تریبون باز تا گام مشارکت/انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زند

  • کد خبر : 218123
از تریبون باز تا گام مشارکت/انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زند

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان در آستانه انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دانشگاه های کشور به شکلی بی سابقه وارد این کارزار مهم و تعیین کننده شدند و تلاش کردند نقش اجتماعی خود را ایفا کنند. در چنین فضایی دانشگاه آزاد با شعار «دانشگاه تأثیرگذار اجتماعی» تلاش زیادی در سطح ملی […]

به گزارش خبرنگار گروه استان ایسکانیوز از اصفهان در آستانه انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دانشگاه های کشور به شکلی بی سابقه وارد این کارزار مهم و تعیین کننده شدند و تلاش کردند نقش اجتماعی خود را ایفا کنند. در چنین فضایی دانشگاه آزاد با شعار «دانشگاه تأثیرگذار اجتماعی» تلاش زیادی در سطح ملی برای جلب مشارکت سیاسی دانشگاهیان و آحاد جامعه انجام داده است. در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با تدارک برنامه های مختلف انتخاباتی در سومین کلانشهر بزرگ ایران نقش مهمی در تشویق مردم به حضور در پای صندوق های رای داشت.

گذرنامه انتخاباتی “مشارکت”.

دانشگاه آزاد اصفهان به عنوان مبدع طرح “انتخابات مشارکت” با اختصاص استندهای تبلیغاتی به نمایندگان مجامع شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای اولین بار توانست شور و نشاط مثبتی را در فضای این دانشگاه با 32 هزار دانشجو ایجاد کند. . .

محسن شریعتی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد استان اصفهان در این خصوص گفت: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به عنوان اولین دانشگاه کشور طرح مشارکت رای دهندگان را با هدف مشارکت حداکثری در انتخابات اجرا کرد. در این راستا حدود 60 غرفه طراحی و به نامزدهای انتخاباتی اختصاص یافت. در این پاساژ که در شلوغ‌ترین منطقه دانشگاه طراحی شده و روزانه بین 5 تا 6 هزار دانشجو در آن تردد می‌کنند، محتوای چندرسانه‌ای با رویکرد اقناعی به جوانان نیز ارائه می‌شود. خوشبختانه دانشجویان بازخورد خوبی از این طرح داشتند.

تریبون آزاد چهارباغ

شریعتی در خصوص فعالیت های فوق برنامه این دانشگاه در زمینه مشارکت در انتخابات گفت: از دیگر اقدامات انجام شده توسط یکی از تشکل های فعال سیاسی دانشگاه آزاد اصفهان، تهیه «تریبون آزاد» در ابتدای چهارباغ بود. خیابان و نبش میدان انقلاب اصفهان. برگزاری این تریبون رایگان توسط “انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اصفهان” باعث جذب صدها نفر از شهروندان به بحث سیاسی داغ جوانان شد و امیدواریم این برنامه تاثیر مثبتی بر حساسیت مردم نسبت به انتخابات مهم مجلس اسلامی داشته باشد. شورا و خبرگان رهبری

از تریبون باز تا گام مشارکت/انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زند

بحث های داغ سیاسی در دانشگاه.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان درباره فعالیت سایر تشکل های دانشجویی این دانشگاه در ایام انتخابات، افزود: طی یک هفته تبلیغات برای کاندیداهای انتخاباتی، نزدیک به 10 جلسه در حوزه معاونت فرهنگی برگزار شد. و همچنین جلسات مردمی که تشکیلات آن «جامعه اسلامی» و «حوزه بسیج دانشجویی شهید چمران» به همراه «انجمن اسلامی دانشجویان مستقل» بیشترین نقش را در برگزاری این رویدادهای انتخاباتی داشتند.

وی ادامه داد: این جلسات در قالب «میزگرد تحلیلی» و «گفتگو» برگزار شد و خوشبختانه شاهد مشارکت مطلوب دانشگاهیان و توسعه بحث های دوجانبه داغ بودیم.

گزارش تصویر: آخرین روز تبلیغات کاندیداها و خبرگان مجلس شورا در دانشگاه آزاد اصفهان

از تریبون باز تا گام مشارکت/انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زند

انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

این عضو هیات علمی دانشگاه درباره ابهام جوانان در زمینه رای دادن و شرکت در انتخابات اظهار داشت: جوانان ایرانی امروز شهروندان آگاه هستند. با وجود اعتراضات و نارضایتی های موجود، جوانان می دانند که این انتخابات سرنوشت کشور را رقم خواهد زد. هر رای یک «نه» قاطع برای دشمنانی است که چشم طمع به سلامت پول ایران دارند.

بیشتر بخوانید: همه در یک قایق نشسته ایم/ انتخابات مظهر اعتماد ملت است

دبیر شورای تخصصی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اصفهان ادامه داد: برداشت ما از برنامه های مختلف انتخاباتی در سطح شهر و دانشگاه این است که با وجود اختلاف دیدگاه ها و نظرات متناقض، همه جوانان در یک نکته مشترک هستند و این نکته نیاز به مشارکت سیاسی در شرایط کنونی کشور است.

نامزدهای منتخب باید به وعده های خود عمل کنند.

شریعتی افزود: دانشگاه نقش اجتماعی خود را در عرصه انتخابات ایفا کرده است. در عین حال دانشگاهیان امیدوارند که هر یک از نامزدهای انتخاباتی با حضور در ستاد مجلس با جدیت به وظایف خود در قبال آینده کشور و تقویت نظام و وعده هایی که به جامعه داده اند عمل کنند. این مسئولیت قطعاً امید را در دل جامعه و نسل جوان کشور می آورد.

از تریبون باز تا گام مشارکت/انتخابات، سرنوشت کشور را رقم می زند

محسن شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات امسال نیز همچون دوره های گذشته با جدیت حضور داشتند و نقش اجتماعی دانشگاه را اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در نقاط مختلف کشور ایفا کردند. تاثیر بسزایی در فضای سیاسی کشور داشته است. رای هر یک از ما – به عنوان اعضای این خانواده بزرگ – مشخص نیست و هر کدام با توجه به سلیقه و معیارهای خود تصمیم می گیرند. تنها چیزی که مشخص است حمایت ما از نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف و آرمان های ملت بزرگ ایران است. هرکس در این مسیر حرکت کند از حمایت ما برخوردار خواهد بود.

خبرنگار: علی سمیرمی

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=218123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.