افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

از ترلان پروانه تا نفس بابون! / مدهایی که باعث شهرت این بازیگران شد!

  • کد خبر : 189217
از ترلان پروانه تا نفس بابون!  / مدهایی که باعث شهرت این بازیگران شد!

حضور نوجوانان در آثار تجسمی بسیار مهم است. آنها موتور محرکه پیشرفت سینما و تلویزیون هستند و ظاهرشان امید آفرین است و نوید تداوم هنر را می دهد. در سال های اخیر تعدادی از بازیگران جوان به سینما و تلویزیون پیوسته اند. در این مقاله به بررسی برخی از آنها و البته استایل آنها می […]

حضور نوجوانان در آثار تجسمی بسیار مهم است. آنها موتور محرکه پیشرفت سینما و تلویزیون هستند و ظاهرشان امید آفرین است و نوید تداوم هنر را می دهد. در سال های اخیر تعدادی از بازیگران جوان به سینما و تلویزیون پیوسته اند. در این مقاله به بررسی برخی از آنها و البته استایل آنها می پردازیم. در این مقاله به یکی از جنبه های ستاره شدن یعنی پوشش و استایل می پردازیم و هر یک از استعدادهای نوظهور ایرانی را زیر ذره بین قرار می دهیم. بیایید با هم نوع جوانان و نوجوانانی را که در سینما و تلویزیون شروع می کنند مرور کنیم و ببینیم دنیای سبک برای آنها چگونه است. با ما بمان.

نفسی از هوای تازه

نفس یکی از سرحال ترین بازیگران حال حاضر دنیای تصویر است. آن را در سریال گناه فرشته می بینیم که یکی از جدیدترین و پرمخاطب ترین سریال های این روزهای شبکه نمایش خانگی است. نفس در عرصه تصویر راه درازی در پیش دارد و در چندین رویداد رسمی از جمله نمایش فیلم شرکت کرده است. نگاهی به استایل او نشان می دهد که در دوران نوجوانی علاقه خود را به روندهای فعلی حفظ کرده است، اما تمایل زیادی به لباس های کلاسیک دارد. در تصویر بالا او را با چکمه های بلند و دامن چهارخانه رنگارنگ می بینید. انتخاب کاغذ مشکی در این ترکیب بسیار مطلوب است. البته سبک او ایراداتی دارد و مشکلش آشفتگی و بی نظمی است. به نظر می رسد که این مشکل تا حدی از سن فرد نشات می گیرد. نوجوانان علاقه مند به ابراز نوعی آزادی در پوشش و ظاهر خود هستند. ما به مدتی برای رشد و بلوغ نیاز داریم تا سبک نفس را قضاوت کنیم. امیدواریم این چهره جدید به سرمایه ای مهم برای سینمای ایران تبدیل شود. پژمان بازغی و مستانه مهاجر پدر و مادر نفس هستند و هر دو در سینما خوش پوش هستند. نفس احتمالاً در تایپوگرافی و سبک مسیری مشابه را طی می کند.

علی شادمان

سبک بازیگران نوجوان.

علی شادمان دیگر نوجوانی نیست اما از دوران کودکی او را می شناسیم و با نقش های بسیار خوبی از او یاد می کنیم. شادمان در نوجوانی با استایلی بسیار متناسب با سن و هیکلش دیده می شد. او با ترندها بیگانه نبود و در عین حال تیپ یا لباس عجیب و غریب یا نامتعارف انتخاب نمی کرد. در حال حاضر او تبدیل به جوانی شده است که در ایفای نقش های مختلف استعداد خوبی از خود نشان می دهد. حضور قدرتمند و دوست داشتنی شادمان در کودکی نوید حضور ستاره ای جدید را به ما می داد. شادمان با توانایی انتقال احساسات مختلف به مخاطب از جمله بازیگرانی است که جای رشد و پیشرفت زیادی دارد.

پروانه ترلانی

سبک بازیگران نوجوان.

ترلان هم مانند علی شادمان دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و حالا یکی از جوان های تازه نفس سینمای ایران به حساب می آید. حضور او در تصویر به سال ها قبل برمی گردد. اگر به خاطر داشته باشید از کودکی کارش را با تیزرهای تجاری شروع کرد. او کم کم در سریال ها و فیلم ها دیده شد و با اخبار و شایعات فراوانی که پیرامونش وجود دارد، یکی از چهره های شناخته شده در بین سلبریتی های امروزی است. ترلان معمولا تیپ و استایل خوبی دارد و کدهای درس را به خوبی بلد است. منظور از کد لباس پیروی از اصول پوشش و استایل با توجه به هر موقعیتی است. ترلان زمانی که نوجوان بود، سبکی متناسب با سن داشت و هرگز از خطوط استاندارد خارج نشد. در تصویر بالا عکسی از دوران نوجوانی او را مشاهده می کنید که استایلی معقول و متناسب با سن دارد. الان که دختر شده سراغ انواع مختلف می رود و عموما خوب لباس می پوشد و نمره های خوبی می گیرد. سال ها از کودکی ترلان پروانه می گذرد و بارها او را در موقعیت های رسمی و جشنواره ها دیده ایم. ترلان به کد لباس احترام می گذارد و سعی می کند در سبک خود متمایز و مینیمالیستی باشد. او همچنین چهره ای زیبا دارد و با انتخاب تیپ و استایل مناسب می تواند همه نگاه ها را به خود معطوف کند.

نیکی نصیریان

سبک بازیگران نوجوان.

نیکی نصیریان را از سریال خنده دار «بزنگاه» رضا عطاران به یاد داریم. او که در چند فیلم و سریال تلویزیونی دیگر از بنی المهدان حضور داشت، جزو نوجوانان دنیای تصویر محسوب می شود. البته او به سرعت دوران نوجوانی را ترک می کند و وارد دنیای جوانان می شود. باید ببینیم او چه گزینه هایی در دوران حرفه ای خود خواهد داشت. نیکی چهره ای معصوم و دلنشین دارد و با توجه به سن خود تیپ و استایل را انتخاب می کند. از رنگ های شاد استفاده می کند و نوعی زیبایی طبیعی را در ظاهر خود منعکس می کند. دلیل زیبا بودن آن به دلیل سادگی پوشش آن است. در تصویر بالا نمونه ای از استایل های زیبای نیکی نصیریان را مشاهده می کنید که در سادگی، مطلوب و موجه بودن به چشم می خورد. کت رنگارنگ و سایز بزرگ نیکی در تصویر بالا انتخاب خوبی برای او بود.

الیکا ناصری

سبک بازیگران نوجوان.

الیکا نصیری هم چهره جدیدی است که برای اولین بار در سریال پرطرفدار «یاقی» در سطح گسترده ظاهر شد. او چهره ای معصوم دارد و در آستانه خروج از دوران نوجوانی و ورود به جوانی است. چهره ای که از او دیده ایم پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به نقش های مثبت و مظلوم دارد. باید کمی صبر کرد و دید آنها برای بازی در فیلم ها و سریال ها انتخاب خود را به کدام سمت خواهند برد. سبک او با سلیقه نوجوانان امروزی همخوانی دارد. او همچنین روندها را دنبال می کند و نمونه کامل یک نوجوان است. برای اظهار نظر در مورد آن باید کمی صبر کنیم. الیکا هم چهره زیبایی دارد و این تم راه را برای اصلاح یک استایل خوب تا حد زیادی هموار می کند. در هر صورت استایل خوب هنگام تکمیل یک چهره زیبا همیشه نتیجه بسیار جالبی دارد و نمی توان این موضوع را کتمان کرد.

در پایان

سبک نوجوانان تازه چهره و نوجوانان کمی بزرگتر را بررسی می کنیم. همه این چهره ها یک ویژگی مشترک دارند و آن سادگی لباس پوشیدن است. اگر دقت کرده باشید، هیچ کدام از آنها طرفدار سبک های غیر متعارف نیستند و می خواهند سادگی و طبیعی بودن را در تایپوگرافی خود منعکس کنند. به نظر می رسد با گذشت زمان و توسعه بیش از حد اعمال جراحی، جوانان و نوجوانان دیگر تمایلی به پیروی از این روندهای پر سر و صدا ندارند. چهره های طبیعی حتی بدون آرایش و سبک های ساده و مینیمال امروزه محبوبیت بیشتری دارند. از بین سبک های بازیگران زن نوجوان که نام بردیم، کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ شما طرفدار کدام یک هستید؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=189217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.