افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

از بس، دستبندهای رولکس و کارتیه را دور انداختی. روند لوازم جانبی سال 2024 چیز دیگری است!

  • کد خبر : 108525
از بس، دستبندهای رولکس و کارتیه را دور انداختی.  روند لوازم جانبی سال 2024 چیز دیگری است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- اگر به دنبال استایلی مجلل و جذاب هستید، بهتر است استفاده از اکسسوری ها به خصوص انواع زیورآلات را دست کم نگیرید. زیرا یکی از راه های ایجاد جذابیت و مد شیک استفاده از اکسسوری ها در کنار لباس و مانتو است. البته نکته مهم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- اگر به دنبال استایلی مجلل و جذاب هستید، بهتر است استفاده از اکسسوری ها به خصوص انواع زیورآلات را دست کم نگیرید. زیرا یکی از راه های ایجاد جذابیت و مد شیک استفاده از اکسسوری ها در کنار لباس و مانتو است. البته نکته مهم و اساسی در استفاده از اکسسوری ها، استفاده از اکسسوری مناسب و لباسی با ست استایل، لباس و کت است. حال اگر برایتان سوال پیش می آید که اکسسوری چیست یا دقیقا شامل چه مواردی می شود، می توان گفت که اکسسوری به نوعی اکسسوری اطلاق می شود که به تنهایی استفاده نمی شود. اما در کنار لباس ها و اکسسوری های اورجینال استفاده می شود و آنها را زیباتر می کند.

بنابراین می توان گفت که افراد می توانند با استفاده از اکسسوری ها استایل خود را زیباتر جلوه دهند. البته بد نیست بدانید که اکسسوری ها در دو دسته قابل حمل و یا استفاده هستند که می توان گفت نوع اول شامل اقلامی مانند عینک آفتابی، پنکه، کیف دستی، چتر و نوع دوم شامل انواع کلاه می شود. زیورآلات، دستبند، شال، روسری، جوراب، دستکش و… در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین مدل های ترند لوازم جانبی 2024، دستبند رولکس و کارتیه آشنا شوید.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند ترند 2024 چیست؟

یکی از پیشرفت های اخیر در دنیای اکسسوری ها و جواهرات، ترند طرح های رولکس و کارتیه است که می توان گفت توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. البته فراموش نکنید که این دستبندها ظاهر بسیار لوکسی دارند و همچنان گزینه های خوبی برای استایل های کلاسیک به حساب می آیند، اما دستبندهای ترند 2024 برای استایل های حداکثر یا شیک زندگی می کنند، بنابراین اگر از طرفداران سبک های لوکس هستید، اگر دوست دارید این مدل دستبند را می توانید تهیه کنید. یکی از ویژگی های اکسسوری های ترند سال نو این است که در ابعاد بزرگ طراحی و تولید می شوند.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

این شما هستید و این انگشتر ترند سال 2024 است

پس از آشنایی با دستبندهای ترند 2024، نوبت به معرفی حلقه های ترند سال می رسد. البته شاید حدس زدن مدل این حلقه ها برایتان سخت نباشد، زیرا حلقه های ترند سال جدید، درست مانند دستبندهای منحصر به فرد سال، استایل جذابی به شما می بخشد. انگشترهای جدید برخلاف حلقه‌های رولکس و کارتیه که سبک ظریفی داشتند، دارای طرح‌های حداکثر و بزرگ هستند و برای استایل‌های مجلل و شیک پیشنهاد می‌شوند. البته این بدان معنا نیست که مینیمالیست ها نمی توانند آن ها را بپوشند، بلکه مینیمالیست ها می توانند انواع ساده تر و مینیمال تری را نیز انتخاب کنند تا اکسسوری انتخاب شده با استایل آنها هماهنگی بیشتری داشته باشد.

دستبند رولکس و کارتیه

دستبند رولکس و کارتیه

گردنبندهای چند لایه و شلوغ

گردنبندهای جذاب و شیک سال 2024 را می توان گردنبندهای چند لایه و شلوغ دانست، زیرا تمامی این مدل های گردنبند دارای استایل هایی هستند که تصور می کنید چندین گردنبند به طور همزمان با هم پوشیده شوند. البته این نوع استفاده از زیورآلات به طور کلی تبدیل به یک ترند شده است، بنابراین شاهد استفاده از ساعت های مچی و مدل های متنوع دستبند حتی در سبک های مختلف بر روی یک مچ خواهیم بود. پس اگر می خواهید شیک و شیک به نظر برسید، بهتر است به جای یک گردنبند ساده، یک گردنبند شلوغ و مدرن انتخاب کنید و استایل خود را از سایر خانم ها متمایز کنید.

دستبند رولکس و کارتیه

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=108525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.