افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

از بازگشت زمین کشاورزی خرم آباد به چرخه تولید/تغییر کاربری به این سامانه اطلاع دهید.

  • کد خبر : 411743
از بازگشت زمین کشاورزی خرم آباد به چرخه تولید/تغییر کاربری به این سامانه اطلاع دهید.

به گزارش رکنا از لرستان؛ حبیب نامداری گفت: با این اقدام اراضی کشاورزی که با دیوار کشی، جداسازی اراضی، احداث ساختمان و گودبرداری تغییر شکل داده بودند، حذف شد. وی افزود: این عملیات پس از دریافت دستور دادستان با حضور نماینده مالی، معاونت اراضی، امنیتی استانداری، مسئولان و پرسنل یگان حفاظت ارضی شهرستان با همراهی […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ حبیب نامداری گفت: با این اقدام اراضی کشاورزی که با دیوار کشی، جداسازی اراضی، احداث ساختمان و گودبرداری تغییر شکل داده بودند، حذف شد.

وی افزود: این عملیات پس از دریافت دستور دادستان با حضور نماینده مالی، معاونت اراضی، امنیتی استانداری، مسئولان و پرسنل یگان حفاظت ارضی شهرستان با همراهی معاون و حسن انجام شد. عوامل نیروی انتظامی شهرستان، پرسنل یگان حفاظت اراضی استان و سایر عوامل مرتبط. بر اساس تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و آزادسازی بیش از 50.000.000 متر مربع. که در 2 مورد ساخت بنای چهار طبقه به مساحت 1300 متر مربع و دیوارهای به مساحت 1000 متر مربع و 50 مورد تفکیک و شمع بندی انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد تصریح کرد: حذف اراضی کشاورزی مرغوب از چرخه تولید ضرری است که به راحتی قابل جبران نیست. بنابراین حفظ و حراست از اراضی کشاورزی مهمترین رسالت و وظیفه ای است که مستلزم استفاده از تمامی امکانات موجود و تعامل با سایر نهادها است.

حبیب نامداری با اشاره به اینکه با اقدامات انجام شده برای حفاظت از اراضی کشاورزی و تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان خرم آباد، افزود: نظارت بر اراضی کشاورزی به ویژه در ایام تعطیل به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

وی از تمامی کشاورزان شهرستان خرم آباد که قصد اجرای طرح و یا احداث ساختمان در اراضی زراعی و باغی خود را دارند خواست قبل از هرگونه تفکیک، تغییر کاربری، خرید و فروش زمین کشاورزی مراتب را به اداره امور اطلاع دهند. زمین های جهاد مدیریتی.

وی از همه مردم خواست برای جلوگیری از تکه تکه شدن اراضی کشاورزی در حفاظت از اراضی کشاورزی برای نسل های آینده مشارکت داشته باشند و با تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت از اراضی کشاورزی گزارش تخریب و تغییر کاربری اراضی کشاورزی را اعلام کنند. زمین کشاورزی “131”.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.